Το ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό Audi RS Q e-tron που ετοιμάζει η εταιρεία για τη συμμετοχή της στο Rally Dakar του 2022 έφτασε στο Μαρόκο για να συνεχίσει τις δοκιμές εξέλιξης.
Οι δοκιμές του Audi RS Q e-tron βρίσκονται ακόμη σε εξέλιξη πριν από το ντεμπούτο του ηλεκτροκίνητου «θηρίου» στο Rally Dakar του 2022. Για να προετοιμαστεί λοιπόν κατάλληλα για τις υψηλές θερμοκρασίες που έχει να αντιμετωπίσει στον φημισμένο αγώνα, η Audi πήγε στο Μαρόκο.
Τα μέλη της γερμανικής ομάδας αντιμετώπισαν θερμοκρασίες υψηλότερες από αυτές που περιμένουν να βρουν στον αγώνα, που θα λάβει χώρα από τις 2 έως τις 14 Ιανουαρίου του 2022. Όπως αναφέρουν, το θερμόμετρο ανέβηκε πολύ πάνω από 40 βαθμούς Κελσίου, ενώ μεγάλα εμπόδια στις δοκιμές τους έβαλαν και οι αμμοθύελλες που έκαναν την εμφάνισή τους.
Εξαντλητικές δοκιμές Φυσικά αυτός ήταν ο σκοπός των δοκιμών. Να φτάσει το Audi RS Q e-tron στα όριά του, αλλά και να βγουν χρήσιμα συμπεράσματα για τον τρόπο που ανταποκρίνονται σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες το σύστημα μετάδοσης κίνησης και άλλα εξαρτήματα. «Οι γνώσεις που αποκτήσαμε στο Μαρόκο είναι ανεκτίμητες, αλλά μας δείχνουν επίσης ότι έχουμε πολλά να κάνουμε ακόμα πριν από τον αγώνα και δεν υπάρχει πολύς χρόνος», δήλωσε ο Andreas Roos, επικεφαλής των εργοστασιακών αγωνιστικών ομάδων της Audi Sport.
Τσεκάρουν την καμπίνα οι οδηγοί Ωστόσο οι δοκιμές αφορούσαν και το πλήρωμα που κλήθηκε επίσης να σχολιάσει τόσο την συμπεριφορά του RS Q e-tron, όσο και τη δική τους άνεση μέσα στο όχημα. «Για τη δοκιμή στο Μαρόκο, κάναμε τροποποιήσεις έτσι ώστε ο οδηγός και ο συνοδηγός να έχουν περισσότερο χώρο στο πιλοτήριο και να μπορούν επίσης να επικοινωνούν καλύτερα μεταξύ τους. Τα σχόλια ήταν θετικά», τόνισε ο Roos.
Καθώς οι δοκιμές συνεχίζονται, η Audi βρίσκεται στη διαδικασία κατασκευής του πρώτου αγωνιστικού οχήματος. Θυμίζουμε πως το σύστημα κίνησης του RS Q e-tron αποτελείται από δύο ηλεκτρικούς κινητήρες από το αυτοκίνητο της Formula E της Audi, μία μπαταρία υψηλής τάσης ζυγίζει περίπου 370 κιλά και έχει χωρητικότητα περίπου 50 kWh και έναν κινητήρα TFSI από το αγωνιστικό μοντέλο στο DTM, ο οποίος λειτουργεί ως γεννήτρια για να φορτίζει την μπαταρία.
Το «θηρίο» δοκιμάζεται κάτω από 40+ βαθμούς Κελσίου! Το ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό Audi RS Q e-tron που ετοιμάζει η εταιρεία για τη συμμετοχή της στο Rally Dakar του 2022 έφτασε στο Μαρόκο για να συνεχίσει τις δοκιμές εξέλιξης. Θα καταφέρει να ολοκληρώσει το Dakar το ιδιαίτερο μοντέλο της Audi;