Δυο γερμανικές κατασκευές οι οποίες στοιχειώνουν τα όνειρα κάθε πωρωμένου με την αυτοκίνηση. Το γράμμα Μ, αλλά και τα AMG, συνοδεύουν μοντέλα τα οποία συνδυάζουν πρακτικότητα με supercar D.N.A.
Αμφότερα τα μοντέλα διαθέτουν δυναμική εμφάνιση, η οποία συνδυάζεται με το δυνατό μοτέρ που κρύβουν κάτω από το καπό τους, αλλά και με τα έντονα οδηγικά χαρακτηριστικά που διαθέτουν.Ξεκινώντας από την BMW Μ3 ξεχωρίζουν οι τεράστιες εισαγωγές αέρα, το power dome στο καπό, τα σπόιλερ, τα αεροδυναμικά βοηθήματα, οι εισαγωγές στο πλάι, οι καθρέφτες, ο υπέροχος διαχύτης στο πίσω μέρος και κυρίως τα βράγχια στο πλάι, καθώς και οι θρυλικές τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης οι οποίες αποτελούν σήμα κατατεθέν των δημιουργημάτων της Μ. Η Μ3 είναι σαφώς ένα κλικ πιο διακριτική από την κουπέ αδερφή της Μ4, αλλά παρόλα αυτά διακρίνεται για τη δυναμική της παρουσία που αναμφίβολα τραβάει τα βλέμματα. Το ίδιο εμφατική είναι και η Mercedes C63 AMG, αν και κρύβει επιμελώς το macho χαρακτήρα της. Παρόλα αυτά τα φουσκωμένα φτερά κεντρίζουν το ενδιαφέρον μιας και έχουν φαρδύνει κατά 14 χλστ σε κάθε μεριά, λόγω μεγαλύτερου μετατρόχιου. Η μάσκα εμπρός με τον άγριο προφυλακτήρα εξασφαλίζουν την απρόσκοπτη ροή του αέρα προς το κινητήρα.Σε άλλο οδηγικό πλανήτη είναι και οι κινητήρες των δυο μοντέλων. Ξεκινάμε με την καρδιά της Μ3, η οποία είναι ένας 3 λιτρος κινητήρας με 6 κυλίνδρους, άμεσο ψεκασμό και 2 τούρμπο σε σειρά. Συνδυασμένος με τα πιο σύγχρονα συστήματα ψύξης και λίπανσης ο κινητήρας αυτός αποδίδει 431 ίππους από τις 5.500 – 7.300 σ.α.λ. (11 περισσότερους από την ατμοσφαιρική 4,0 V8) με 550 Nm ροπής (+150 Νm) από τις 1.850 – 5.500 σ.α.λ. Ο εξαιρετικά υψηλόστροφος για τούρμπο κινητήρας συνδυάζεται με χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο ή κατά επιλογή με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Μ-DCT της ΒΜW. Το 0-100 έρχεται σε 4,1 δλ. με το αυτόματο κιβώτιο (4,3 δλ. με το χειροκίνητο), ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει στα 250 χλμ./ώρα (280 χλμ./ώρα χωρίς ηλεκτρονικό περιοριστή).Ο κινητήρας της Mercedes C63 AMG διαθέτει αυξημένο κυβισμό συγκριτικά με την Μ3, κατά ένα λίτρο, με τη συνολική χωρητικότητα να αγγίζει τα 4 λίτρα, προέρχεται από την κορυφαία AMG GT και αποδίδει 476 ίππους. Διαθέτει κι αυτός δυο τούρμπο, ενώ για τους πιο απαιτητικούς υπάρχει και η έκδοση S η οποία αποδίδει 510 ίππους.Κι επειδή αυτά τα αυτοκίνητα δεν φτιάχτηκαν μόνο για την ευθεία, αλλά και για να σου στύβουν τα επινεφρίδια στις στροφές, διαθέτουν σοφιστικέ αναρτήσεις που κατεβάζουν τη δύναμη στο δρόμο, προσφέροντας κράτημα από άλλο πλανήτη.Στην περίπτωση της BMW Μ3 υπάρχουν διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Όμως η Mercedes πέρα από τη διάταξη των γονάτων McPherson εμπρός ενσωματώνει ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και πίσω πολλαπλούς συνδέσμους όπως ακριβώς και η BMW. Η κίνηση μεταδίδεται στον σωστό άξονα (τον πίσω βέβαια) που σε συνδυασμό με την δύναμη και τη θηριώδη ροπή οι πλαγιολισθήσεις ισχύος είναι στην ημερήσια διάταξη. Τα μηχανικά μπλοκέ διαφορικα προσπαθούν σε κάθε σανίδωμα του γκαζιού να επιβάλλουν την τάξη.Κερασάκι στη τούρτα τα έξτρα κεραμικά φρένα με τα οποία μπορούν να εξοπλιστούν τα δυο αυτά οικογενειακά supercars.Τι προκύπτει;Δυο κατασκευές που φτιάχτηκαν για να χαρίσουν στιγμές απόλαυσης και επιδόσεις supercars στους ιδιοκτήτες τους χωρίς να τους δυσκολεύουν την καθημερινότητα.Η BMW Μ3 ενσωματώνει για πρώτη φορά turbo, καταφέρνοντας έτσι να ρίξει τη συνολική χωρητικότητα του κινητήρα στα 3 λίτρα (1 λίτρο πιο κάτω από την προηγούμενη ατμοσφαιρική Μ3 4,0 V8).Από την άλλη η Mercedes AMG C 63 έχει υποστεί και αυτή downsizing (πλέον είναι 4 λίτρα αντί για 6,2 που ήταν η προηγούμενη) ακολουθώντας και αυτή τη φιλοσοφία του turbo.Και επειδή μιλάμε για κατασκευές χιλιάδων ευρώ η διαφορά του κυβισμού δεν λαμβάνεται υπόψη (εφορίες, τεκμήρια και τα λοιπά άνοστα). Η τελική επιλογή είναι καθαρά υποκειμενικό ζήτημα…Εσείς τι λέτε; BMW M3 ή Mercedes C63 AMG;
Την νέα c63 amg δεν την έχω οδηγήσει, η παλιά ήταν ΟΝΕΙΡΟ...Δεν συγκρίνω την νέα m, τώρα την λένε και 4 και τετράπορτη βγαίνει, με την παλιά.Η παλιά ήταν ανώτερη σε αίσθηση του κάτι διαφορετικού, αν την τούρμπιζες δε και πάλι ανώτερη ήταν από την turbo σημερινή.
Και το mercedes gts δεν μου έκανε εντύπωση, στα σημεία η porsche υπερτερεί, θέλει άκόμα προσπάθεια η mercedes.
Ανάμεσα στα δύο πάντως προτιμώ σαφώς mercedes, ανώτερη στα πάντα από την bmw.
Για το οπλο της AMG δεν αναφερει ουτε 0-100 ουτε τι κιβώτιο εχει...διαφημίζει καθαρά την Μ3... AMG κ για λογους δυναμης κ γιατί τ μοτερ ειναι πιο ξεκούραστο κ γιατι τ καθε πατημα στο δεξι πενταλ υπακούει αμεσα στις ορέξεις τ οδηγου...
H ΒΜW EINAI ΠΙΟ ΝΕΑΝΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, Η MERCEDES ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΗΣ MERCEDES ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΣΕ ΚΥΒΙΣΜΟ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΙΚΗ. ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΕΤΟΙΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΜΟΝΑΧΟ ΑΠ ΟΤΙ ΣΤΗ ΣΤΟΥΤΓΑΡΔΗ. ΠΛΕΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η BMW M4.
Την νέα c63 amg δεν την έχω οδηγήσει, η παλιά ήταν ΟΝΕΙΡΟ...Δεν συγκρίνω την νέα m, τώρα την λένε και 4 και τετράπορτη βγαίνει, με την παλιά.Η παλιά ήταν ανώτερη σε αίσθηση του κάτι διαφορετικού, αν την τούρμπιζες δε και πάλι ανώτερη ήταν από την turbo σημερινή. Και το mercedes gts δεν μου έκανε εντύπωση, στα σημεία η porsche υπερτερεί, θέλει άκόμα προσπάθεια η mercedes. Ανάμεσα στα δύο πάντως προτιμώ σαφώς mercedes, ανώτερη στα πάντα από την bmw.
Θα επέλεγα το Nissan GT R
Για το οπλο της AMG δεν αναφερει ουτε 0-100 ουτε τι κιβώτιο εχει...διαφημίζει καθαρά την Μ3... AMG κ για λογους δυναμης κ γιατί τ μοτερ ειναι πιο ξεκούραστο κ γιατι τ καθε πατημα στο δεξι πενταλ υπακούει αμεσα στις ορέξεις τ οδηγου...
Σαφώς και θα διαλέξω την BMW M3! Απόλαυση στην οδήγηση, φοβερό μηχάνημα οδήγησης, τέλεια σε εμφάνιση και κινητήρα! ΓΝΗΣΙΑ BMW!
H ΒΜW EINAI ΠΙΟ ΝΕΑΝΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, Η MERCEDES ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΗΣ MERCEDES ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΣΕ ΚΥΒΙΣΜΟ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΙΚΗ. ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΕΤΟΙΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΜΟΝΑΧΟ ΑΠ ΟΤΙ ΣΤΗ ΣΤΟΥΤΓΑΡΔΗ. ΠΛΕΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η BMW M4.
BMW for ever!!!