Μπορεί να μην είναι το πλέον μπριόζικο σε οδηγική αίσθηση μικρό crossover, το υβριδικό Yaris Cross όμως κατάφερε στα 73 χλμ./ώρα να παραμείνει εντός πορείας και να εκτελέσει την δοκιμή αποφυγής κινδύνου χωρίς να αγχώσει οδηγό και επιβάτες. Αρκετά καλό το αρχικό turn in στην πρώτη αλλαγή πορείας, η ανάρτηση διαχειρίστηκε αποτελεσματικά το φορτίο που δέχθηκε σε κάθε εναλλαγή πορείας, διακριτική επέμβαση του ESP για να διορθώσει τη μάλλον υπερστροφική τάση στη μεταφορά βάρους και το Yaris Cross παρέμεινε απόλυτα ελέγξιμο και εντός πορείας χωρίς επαφή με κορίνες.
Το υβριδικό Toyota Yaris Cross κατάφερε στα 73 χλμ./ώρα να παραμείνει εντός πορείας και να εκτελέσει την δοκιμή αποφυγής κινδύνου χωρίς να αγχώσει οδηγό και επιβάτες.
Με την ίδια ταχύτητα εισόδου τα κατάφερε και το Kia Stonic, που έχει οδηγικά χαρίσματα και το δείχνει. Μάλιστα το μικρό crossover της Kia έδειξε να είναι ένα από τα πιο allegra και ευχάριστα στην αίσθηση μοντέλα της κατηγορίας. Πολύ καλό το αρχικό turn in στην πρώτη αλλαγή πορείας, διακριτική επέμβαση του ESP για να διορθώσει την υποστροφική τάση αρχικά με το Stonic να παραμένει απόλυτα ρυθμίσιμο μέσα στο μήκος της όλης διαδικασίας. Σε κάθε περίπτωση και τα δύο μοντέλα είναι πολύ πάνω από το όριο «έγκρισης» από το AutoΤρίτη TEST CENTER.