Η εξαιρετική άνεση από τη μαλακή ανάρτηση του Citroen C3 Aircross (είναι το κορυφαίο μοντέλο σε αυτόν τον τομέα στην κατηγορία του, όπως έχει προκύψει από το Test Ανάρτησης/Ανεσης που διεξάγουμε εδώ στο AutoΤρίτη Test Center) έχει επίπτωση στην ταχύτητα εισόδου, που ήταν τα 70 χλμ./ώρα. Πάντως το C3 Aircross κατάφερε να περάσει με ευκολία το τεστ παρά την αισθητή κλίση και την έντονη επέμβαση του ESP.
Η άνετη ανάρτηση δε βοηθά το Citroen C3 Aircross να σημειώσει κάποια σημαντική ταχύτητα εισόδου στο διάδρομο της δοκιμασίας αποφυγής κινδύνου. Οι αντιδράσεις του όμως είναι ομαλές και απόλυτα ελεγχόμενες, σε αντίθεση με αυτές των Crossland και Vitara, που απαιτούν έντονη παρέμβαση του ESP (φωτό από το προ ανανέωσης μοντέλο, με το τρέχον να μην έχει μηχανικές διαφορές).
Ίδια ταχύτητα εισόδου και για το Opel Crossland, το οποίο και ελαφρύ τιμόνι έχει, και εμφανίζει έντονη υποστροφή με ταυτόχρονη έντονη παρέμβαση του ESP μόλις ξεπεράσει το χαμηλό όριο του που είναι στα 70 χλμ./ώρα επίσης. Από την άλλη, το Suzuki Vitara έχει την ίδια ταχύτητα εισόδου, αλλά σε καμία περίπτωση δεν εμπνέει την ίδια σιγουριά στον οδηγό του μιας και το ESP δεν μπήκε σχεδόν καθόλου. Η ανάρτηση είναι καλή, αλλά σε συνδυασμό με το ελαφρύ τιμόνι, ο οδηγός «ιδρώνει» έστω και στην ταχύτητα εισόδου των 70 χλμ./ώρα. Για αυτό άλλωστε και το ιαπωνικό μοντέλο πήρε τη χειρότερη βαθμολογία στην αίσθηση του οδηγού και των επιβατών.