Το Citroen C3 Aircross αποδείχθηκε το κορυφαίο B-SUV στην απόσβεση των αναταράξεων που παράγονται από την ανάρτησή του.
Χωρίς πολλά πολλά, νικητής στη δοκιμασία του σεισμογράφου, αλλά και στο «τεστ του καφέ» αναδείχτηκε το Citroen C3 Aircross. Αποτέλεσμα που σίγουρα δεν προκαλεί εντύπωση, καθώς πολλές φορές έχουμε αναφερθεί στην άνεση που προσφέρουν τα μοντέλα της γαλλικής φίρμας. ¶λλωστε και το C5 Aircross, είχε πρωτεύσει αντίστοιχα στα C-SUV. To C3 Aircross λοιπόν σημείωσε μέγιστη δόνηση 8,4 ΜΜΙ χύνοντας κατά τη διάρκεια της διαδικασίας 37 γρ. νερού. Η μαλακή ρύθμιση, σε συνάρτηση με τις μεγάλες διαδρομές στην ανάρτηση και το απαλό rebound ήταν το μυστικό της επιτυχίας, καθώς απορροφούσε αποτελεσματικά τους κραδασμούς πριν εισέλθουν στην καμπίνα, μετά το πέρασμα από το σαμαράκια.
Εδώ να αναφέρουμε κάποιες σημαντικές πληροφορίες για να γίνει πιο κατανοητό το έργο του σεισμογράφου. Η κλίμακα Μερκάλι μετρά την ένταση του σεισμικού φαινομένου σε συγκεκριμένη τοποθεσία. Δεν εξαρτάται δηλαδή από στοιχεία όπως επίκεντρο, εστιακό βάθος κ.λπ.. Η κλίμακα μετράται από 0 έως 12 βαθμούς, με τους 12 να επιφέρουν ολική καταστροφή, ενώ δεν υπάρχει αναλογία στην κλίμακα. Δηλαδή ένας σεισμός 4 βαθμών της κλίμακας Μερκάλι δεν έχει διπλάσια ένταση από ένα άλλο δύο βαθμών, αλλά πολύ μεγαλύτερη. Συνεπώς σε αυτές τις κλίμακες ακόμα και αύξηση της τάξης του 0,1 είναι σημαντική και αισθητή στους επιβάτες.