Hyundai Bayon το πιο ήσυχο
40.099 Επισκέψεις στο άρθρο (23/11/2021)
2 Φωτογραφίες »
H ανάρτηση του Hyundai Bayon αποδείχθηκε η πιο ήσυχη κατά το πέρασμα από τα σαμαράκια.
Πάμε στον επίσης πολύ σημαντικό τομέα της άνεσης, αυτόν που αφορά στο πόσο θόρυβο κάνει η ανάρτηση, όταν περνά συνεχείς ανωμαλίες στο δρόμο. Εμείς καταγράψαμε πάλι το μέγιστο βαθμό θορύβου που δημιουργήθηκε κατά τα διαδικασία. Όπως θα δούμε υπάρχουν διαφοροποιήσεις στην κατάταξη, καθώς πλέον παίζουν διαφορετικά χαρακτηριστικά ρόλο, όπως φυσικά και η ηχομόνωση της καμπίνας.
Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι τα ντεσιμπέλ (dB), είναι μονάδα μέτρησης λογαριθμική. Αυτό σημαίνει ότι άνοδος της κλίμακας κατά τρία dΒ σε κάποιο ύψος θορύβου συνεπάγεται διπλασιασμό της έντασης του θορύβου. Το διπλάσιο, για παράδειγμα, των 85 dB δεν είναι τα 170 dB, αλλά τα 88 dB. Aρα για παράδειγμα αν ένα μοντέλο από τα 50 db πάει στα 60 και ένα άλλο από τα 60 στα 70, δεν έχουν και τα δύο ίση αύξηση.
Καλύτερο μοντέλο σε αυτή τη δοκιμασία αναδείχτηκε το Hyundai Bayon με τα μέγιστα decibel να φτάνουν στον αριθμό των 79,9. Δεύτερο λιγότερο θορυβώδες ήταν το Ford Puma, με 80,5 db μέγιστο θόρυβο, ενώ αλλάζει να αναφερθεί πως μεταξύ των μοντέλων του τεστ ήταν αυτό που κατέγραψε τη λιγότερη αύξηση συγκριτικά με τον παραγόμενο ήχο στην ταχύτητα των 40 χλμ./ώρα. Συνολικά και σε συνάρτηση με την προηγούμενη διαδικασία βλέπουμε πως η Ford έχει κάνει εξαιρετική δουλειά στον τομέα της άνεσης.
Ο «πρωταθλητής» στα σαμαράκια C3 Aircross εδώ βρίσκεται στη μέση της κατάταξης με 81,1 db, ακολουθούμενο από το Nissan Juke με 81,9 db. Από εκεί και πέρα, η πεντάδα κλείνει με το 2008 στο οποίο το μέγιστο επίπεδο ήχου έφτασε στα 83,2 db.
Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι τα ντεσιμπέλ (dB), είναι μονάδα μέτρησης λογαριθμική. Αυτό σημαίνει ότι άνοδος της κλίμακας κατά τρία dΒ σε κάποιο ύψος θορύβου συνεπάγεται διπλασιασμό της έντασης του θορύβου. Το διπλάσιο, για παράδειγμα, των 85 dB δεν είναι τα 170 dB, αλλά τα 88 dB. Aρα για παράδειγμα αν ένα μοντέλο από τα 50 db πάει στα 60 και ένα άλλο από τα 60 στα 70, δεν έχουν και τα δύο ίση αύξηση.
Καλύτερο μοντέλο σε αυτή τη δοκιμασία αναδείχτηκε το Hyundai Bayon με τα μέγιστα decibel να φτάνουν στον αριθμό των 79,9. Δεύτερο λιγότερο θορυβώδες ήταν το Ford Puma, με 80,5 db μέγιστο θόρυβο, ενώ αλλάζει να αναφερθεί πως μεταξύ των μοντέλων του τεστ ήταν αυτό που κατέγραψε τη λιγότερη αύξηση συγκριτικά με τον παραγόμενο ήχο στην ταχύτητα των 40 χλμ./ώρα. Συνολικά και σε συνάρτηση με την προηγούμενη διαδικασία βλέπουμε πως η Ford έχει κάνει εξαιρετική δουλειά στον τομέα της άνεσης.
Ο «πρωταθλητής» στα σαμαράκια C3 Aircross εδώ βρίσκεται στη μέση της κατάταξης με 81,1 db, ακολουθούμενο από το Nissan Juke με 81,9 db. Από εκεί και πέρα, η πεντάδα κλείνει με το 2008 στο οποίο το μέγιστο επίπεδο ήχου έφτασε στα 83,2 db.
Σελίδα 1 | MEGA TEST: Τεστ ανάρτησης στα B-SUV μέρος 1ο |
Σελίδα 2 | Πως πραγματοποιείται το Mega Test ανάρτησης |
Σελίδα 3 | Το Citroen C3 Aircross έχει την πιο άνετη ανάρτηση |
Σελίδα 4 | Πόσο «κούνησαν» τα 2008, Puma, Juke, Bayon; |
Σελίδα 5 | Hyundai Bayon το πιο ήσυχο |
Σελίδα 6 | Πίνακες επιδόσεων |