ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
4 φωτογραφίες »

Tο C5 Aircross αν και δεύτερο στη κατάταξη, συνολικά ήταν το πιο άνετο με διαφορά στην όλη διαδικασία.

Ποια μοντέλα κέρδισαν τις εντυπώσεις στο πρώτο μέρος

21.952 Επισκέψεις στο άρθρο

Μπαίνοντας λοιπόν στο «κυρίως» πιάτο της δόκιμης, ήρθε η στιγμή να θυμηθούμε συνοπτικά ποια μοντέλα είχαν ξεχωρίσει ανάμεσα στα δέκα C-SUV του πρώτου μέρους.

Νικητής στη δοκιμασία του σεισμογράφου, αλλά και στο «τεστ του καφέ» αναδείχτηκε το Dacia Duster. Το σκληροτράχηλο μοντέλο με τις εκτός δρόμου περγαμηνές, σημείωσε μέγιστη δόνηση 8,2 ΜΜΙ χύνοντας κατά τη διάρκεια της διαδικασίας 31 γρ. νερού. Η μαλακή ρύθμιση, σε συνάρτηση με τις μεγάλες διαδρομές στην ανάρτηση ήταν το μυστικό της επιτυχίας, καθώς απορροφούσε αποτελεσματικά τους κραδασμούς πριν εισέλθουν στην καμπίνα.

Τα Ford Kuga και Kia Sportage ήταν αυτά που συμπλήρωσαν το βάθρο. Το νέο Kuga επιβεβαίωσε την τρομερή βελτίωση του στον τομέα της άνεσης, όπως είχαμε δει και στις δοκιμές του μοντέλου. Το μακρύ μεταξόνιο, το πολύ καλό bound-rebound της ανάρτησης, αλλά και η διαχείριση του αμαξώματος από τον πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων, αποτέλεσαν την αιτία για την εξαιρετική επίδοση του SUV της Ford (8,3 ΜΜΙ και 33 γρ. νερού).

Το επόμενο μοντέλο της κατάταξης, το Kia Sportage είδε στον σεισμογράφο μέγιστη ένδειξη 8,4 ΜΜΙ και 36 γρ. καφέ να χύνονται. Και εδώ σημαντικό ρόλο έπαιξε η αρχιτεκτονική των πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα, που διαχειρίστηκε πολύ καλά τις συνεχές εναλλαγές των εμποδίων. Σχεδόν ισάξια επίδοση με τα παραπάνω, με 8,5 ΜΜΙ είχαν η Mercedes GLA και το Toyota C-HR. Μάλιστα συγκριτικά με την πρώτη τριάδα τα δύο μοντέλα είχαν το ντεσαβαντάζ της μεγαλύτερης διάστασης ελαστικών, 18 έναντι 17 ιντσών.

Θα συνεχίσει το Kuga ως το πιο ήσυχο;
Καλύτερο μοντέλο στη μέτρηση του παραγόμενου ήχου είχε αναδειχτεί το Ford Kuga με τα μέγιστα decibel να φτάνουν στον αριθμό των 75,6. Συνολικά και σε συνάρτηση με την προηγούμενη διαδικασία βλέπουμε πως η Ford έχει κάνει εξαιρετική δουλειά στον τομέα της άνεσης. Ελάχιστο πιο θορυβώδες το Kia XCeed με 75,7 db μέγιστο θόρυβο, ενώ η πρώτη τριάδα κλείνει με το Toyota C-HR όπου είχε μέγιστο θορύβου 78,5 db. Εδώ αξίζει να παρατηρήσουμε πως τα δύο πρώτα μοντέλα εφοδιάζονται με ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, ενώ το μοντέλο της Toyota με διπλά ψαλίδια. Μετά την πρώτη τριάδα, κορυφαία επίδοση ανήκει στην Mercedes GLA, η οποία κατέγραψε μέγιστο 78,6 db, ωστόσο στην μεγαλύτερη διάρκεια της δοκιμασίας ήταν αρκετά ήσυχη.

Αφού λοιπόν θυμηθήκαμε τα κυριότερα σημεία της πρώτης φάσης ας δούμε τι επιδόσεις πέτυχαν τα 5 νέα SUV, το Citroen C5 Aircross, το Jeep Compass, το Renault Kadjar, το VW Tiguan και το Skoda Karoq.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

FORD
GIATI EXOUSIODOTHMENO