Το Kia Xceed κατάφερε να κρατήσει τον θόρυβο της ανάρτησης έξω από την καμπίνα με εξαιρετικό τρόπο διατηρώντας τη δεύτερη θέση στην «κατάταξη του θορύβου».
TEST Θορύβου: `Αλλαξε η κορυφή;
21.951 Επισκέψεις στο άρθρο
Στο άλλο σημαντικό σκέλος της δοκιμασίας, αυτό του μέγιστου παραγόμενου θορύβου, οι 5 νέοι υποψήφιοι δεν κατάφεραν να υποσκελίσουν το Ford Kuga, το οποίο με 75,6 db εξακολουθεί να είναι το πιο ήσυχο μικρομεσαίο SUV. Ούτε στη δεύτερη θέση δεν είχαμε μεταβολή με το Kia XCeed να παραμένει ακλόνητο χάρη στα 75,7 db μέγιστου θορύβου. Το C5 Aircross πάντως κατάφερε να βρεθεί στο «βάθρο», με το ντεσιμπελόμετρο να δίνει μέγιστη ένδειξη 76,6 db. Πίσω του βρέθηκε το Jeep Compass, όντας 1 db πιο θορυβώδες, το οποίο ωστόσο είχε την δεύτερη πιο μικρή αύξηση θορύβου συγκριτικά με τα υπόλοιπα μοντέλα. Από τα υπόλοιπα μοντέλα της δοκιμής μας, αρκετά πιο κάτω και στο μέσο της κατάταξης θα συναντήσουμε το VW Tiguan με 79,4 db, ενώ δύο θέσεις πιο πίσω φιγουράρει το Renault Kadjar με 79,9 db. Το έξτρα βάρος της τετρακίνησης και του DSG δε βοήθησε το Karoq στη δοκιμασία μας που είδε το όργανο της μέτρησης να σταματάει στα 80,7 db.