Βλέποντας συνολικά τα αποτελέσματα των μετρήσεων μας διαπιστώνουμε πως μέσα στα πρώτα 10 λεπτά σε όλα τα μοντέλα ο κλιματισμός έχει αφαιρέσει τη θερμότητα σε μεγάλο βαθμό από τον αέρα της καμπίνας με αποτέλεσμα οι επιβάτες να αισθάνονται καλά στην καμπίνα. Έπειτα η θερμοκρασία μειώνεται με πολύ πιο αργό ρυθμό και σταδιακά μέχρι να φτάσει σε ένα σημείο κοντά στην προεπιλογή μας.
Πολύ υψηλότερες οι θερμοκρασίες στα μέρη της καμπίνας Παράλληλα με τις μετρήσεις του αέρα της θερμοκρασίας, όπως προαναφέραμε, στην αρχή και στη λήξη του τεστ μετρήσαμε τη θερμοκρασία σε διάφορα σημεία της καμπίνας (ταμπλό, τιμόνι, λεβιές και κάθισμα). Πιο ζεστό αποδείχτηκε το ταμπλό που σε όλα τα μοντέλα μετά από 1 ώρα και 15 λεπτά στον ήλιο είχε θερμοκρασία άνω των 75 βαθμών. Ίδια κατάσταση και στο τιμόνι, όπου κατά μέσο όρο το θερμόμετρο έδειξε 70 βαθμούς. Πολύ καλύτερα τα πράγματα σε λεβιέ και κάθισμα, όπου οι μέσοι όροι ήταν κοντά στους 50 βαθμούς. Γενικότερα ισχύει πως τα σημεία που βλέπει ο ήλιος θερμαίνονται πολύ περισσότερο. Χαρακτηριστικά μετρήσαμε τη θερμοκρασία του καθίσματος σε σημείο που πετυχαίνει και δεν πετυχαίνει ο ήλιος. Η διαφορά ανάμεσα στα δύο σημεία ήταν 12οC.
Μετά από μισή ώρα ακόμα «καίνε» Στο τέλος του τεστ επαναλάβαμε τις μετρήσεις στα ίδια σημεία για κάθε μοντέλο όπου οι διαφορές που καταγράψαμε ήταν σημαντικές, όχι όμως σε τέτοιο βαθμό που να κρυώσουν τα επιμέρους μέρη. Έτσι το ταμπλό είχε μέσο όρο 55 βαθμούς, το τιμόνι 52, ο λεβιές 33οC και το κάθισμα 30 βαθμούς. Αυτό το βλέπετε κι εσείς ακουμπώντας απλά το χέρι σας στο ταμπλό, ακόμη και με το A/C σε λειτουργία για «ώρες».