Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του HR-V η κατανάλωσή του. Στα 5,5 λτ./100 χλμ.  η μέση τιμή, δηλαδή 3 λίτρα μικρότερη από αυτή του CX-30. Μέσα στην πόλη δε, η διαφορά είναι ακόμα πιο μεγάλη, 3,5 λτ./100
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του HR-V η κατανάλωσή του. Στα 5,5 λτ./100 χλμ. η μέση τιμή, δηλαδή 3 λίτρα μικρότερη από αυτή του CX-30. Μέσα στην πόλη δε, η διαφορά είναι ακόμα πιο μεγάλη, 3,5 λτ./100 χλμ. έναντι 9,5.

Κινητήρες: Πιο δυνατό το CX-30, καίει 6 λτ. λιγότερο το ΗR-V στην πόλη

44.143 Επισκέψεις στο άρθρο (29/12/2023)

Σε επίπεδο κινητήρων έχουμε εντελώς διαφορετικές προσεγγίσεις. Το CX-30 χρησιμοποιεί έναν 2λιτρο κομπρεσοράτο κινητήρα που κάνει χρήση ήπια υβριδικής τεχνολογίας και αποδίδει 186 ίππους.


Το δίλιτρο μοτέρ της Mazda έχει επάρκεια από τις πολύ χαμηλές στροφές, μέχρι τον κόφτη και συγχρόνως πιο άμεση απόκριση στο γκάζι, με αρκετά καλύτερες ρεπρίζ (1,5 δλ. στο 80-120 χλμ./ώρα).
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το δίλιτρο μοτέρ της Mazda έχει επάρκεια από τις πολύ χαμηλές στροφές, μέχρι τον κόφτη και συγχρόνως πιο άμεση απόκριση στο γκάζι, με αρκετά καλύτερες ρεπρίζ (1,5 δλ. στο 80-120 χλμ./ώρα).


Το HR-V από την άλλη χρησιμοποιεί το υβριδικό σύστημα της Honda, που συνδυάζει τον 1,5 λτ. θερμικό κινητήρα με 2 ηλεκτροκινητήρες και κιβώτιο eCVT. Συνδυαστικά, το σύνολο αποδίδει 131 ίππους και ουσιαστικά λειτουργεί ως ηλεκτρικό μιας και οι τροχοί είναι συνδεμένοι με τον κύριο ηλεκτροκινητήρα. Βέβαια όταν χρειαστεί στην κίνηση μπαίνει και ο θερμικός κινητήρας για έξτρα παροχή ισχύος.

Στην πράξη τώρα, ο οδηγός θα απολαύσει περισσότερο την εξαιρετικά ραφιναρισμένη και πολιτισμένη λειτουργία του δίλιτρου μοτέρ της Mazda, το οποίο έχει επάρκεια από τις πολύ χαμηλές στροφές, μέχρι τον κόφτη (ελέω compressor) και συγχρόνως λόγω αυτόματου κιβωτίου, η απόκριση στο γκάζι είναι πιο άμεση και ήσυχη. Σαφώς και ως ισχυρότερο έχει καλύτερες ρεπρίζ (1,5 δλ. στο 80-120 χλμ./ώρα), ωστόσο, όπως είναι λογικό, είναι από τα μοτέρ που η κατανάλωση καυσίμου καταλήγει πάνω από το μέσο όρο (8,5 λτ./100 χλμ.).

Από την άλλη, συγκριτικό πλεονέκτημα του HR-V είναι η κατανάλωσή του, λόγω της ικανότητάς του να κινείται αρκετά συχνά από την ενέργεια των μπαταριών του. Στα 5,5 λτ./100 χλμ. μέση τιμή, δηλαδή 3 λίτρα μικρότερη από αυτή του CX-30. Μέσα στην πόλη δε, η διαφορά είναι ακόμα πιο μεγάλη (3,5 λτ./100 χλμ. έναντι 9,5 του Mazda). Μάλιστα το SUV της Honda, έχει καλές επιδόσεις αν και στην πλήρη επιτάχυνση το κιβώτιο παράγει το γνωστό βουητό των αυτόματων κιβωτίων που λειτουργούν με συνεχώς μεταβαλλόμενη σχέση μετάδοσης.

Σελίδα 1Made in Japan στα ίδια λεφτά: Hybrid Honda HR-V ή 2λιτρο Mazda CX-30;
Σελίδα 2Εσωτερικό - Χώροι: Πιο ποιοτικό το CX-30, πιο ευρύχωρο το HR-V
Σελίδα 3Κινητήρες: Πιο δυνατό το CX-30, καίει 6 λτ. λιγότερο το ΗR-V στην πόλη
Σελίδα 4Στο δρόμο: Νιώθεις ότι οδηγείς premium μοντέλο
Σελίδα 5Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Toyota
SEAT XENOIASTOI