Τις τεχνικές προδιαγραφές του πρώτου της αμιγώς ηλεκτρικού crossover, GV60 έδωσε στη δημοσιότητα η Genesis, δίνοντας έτσι την πλήρη εικόνα για το νέο της μοντέλο.
Πριν από λίγους μήνες η Genesis είχε αποκαλύψει το Genesis GV60, δείχνοντάς μας το εξωτερικό και το εσωτερικό του πρώτου της αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου, ενώ στη συνέχεια είχε αναφερθεί και σε κάποιες από τις τεχνολογίες που θα έχει, όπως το ξεκλείδωμα με αναγνώριση προσώπου και η ενεργοποίηση του κινητήρα με δακτυλικό αποτύπωμα.
Σήμερα η κορεατική μάρκα προχώρησε στην δημοσιοποίηση των τεχνικών προδιαγραφών, υλοποιώντας παράλληλα την παγκόσμια πρεμιέρα του μοντέλου. Σύμφωνα λοιπόν με όσα ανακοίνωσε η μάρκα για την αγορά της Νότιας Κορέας, το GV60 θα προσφερθεί σε εκδόσεις με ένα και με δύο ηλεκτρικά μοτέρ ήτοι κίνηση στους πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς.
Πισωκίνητο ή τετρακίνητο μέχρι και 490 άλογα Στη βάση της γκάμας θα βρίσκεται το μοντέλο με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, πίσω κίνηση και ισχύ 228 ίππων και 350 Nm ροπής, ενώ από τη μεριά της η τετρακίνητη έκδοση με δύο ηλεκτρικά μοτέρ αποδίδει 318 ίππους και 605 Nm ροπής. Παρούσα θα είναι και μία έκδοση με έμφαση στην απόδοση (Performance Model) που θα εξοπλίζεται με δύο μοτέρ και θα διαθέτει 435 άλογα και 605 Nm ροπής όταν είναι επιλεγμένο το Sports Mode, ενώ θα υπάρχει και το προφίλ οδήγησης Boost που θα εκτοξεύει την ισχύ σε 490 άλογα και 700 Nm ροπής! Αξίζει να σημειωθεί ότι το Boost Mode διαρκεί μόνο 10 δευτερόλεπτα αφού πατηθεί ένα συγκεκριμένο μπουτόν που είναι τοποθετημένο στο τιμόνι. Μέσω αυτού το GV60 κάνει το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα σε 4 δευτερόλεπτα. Παρών θα είναι επίσης και ένα προφίλ για Drift που θα ανεβάζει στο σπορ στοιχείο βελτιστοποιώντας την κατανομή της ισχύος και του συστήματος πέδησης.
Αυτονομία μέχρι 451 χιλιόμετρα Στη Νότιο Κορέα το μηδενικών ρύπων crossover της Genesis θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά με μια μπαταρία 77,4 kWh με υποστήριξη γρήγορης φόρτισης έως 350 kW, οπότε χρειάζονται 18 λεπτά για να φορτίσει από το 10% στο 80%. Στο κομμάτι της αυτονομίας η Genesis εκτιμά πως το μοντέλο με το ένα ηλεκτρικό μοτέρ θα μπορεί να διανύσει περίπου 451 χιλιόμετρα, ενώ η τετρακίνητη έκδοση περίπου 400 χιλιόμετρα. Τέλος το Performance Model θα έχει αυτονομία στα 368 χιλιόμετρα.
Ψεύτικο ήχο κινητήρα Όντας βασισμένο στην πλατφόρμα για ηλεκτρικά του Ομίλου Hyundai E-GMP, το GV60 είναι το πρώτο Genesis που έχει ψεύτικο ήχο κινητήρα μέσω των ηχείων που διαθέτει. Η τεχνολογία αυτή ονομάζεται Electric-Active Sound Design (e-ASD) και παράγει τους λεγόμενους εικονικούς ήχους οδήγησης ανάλογα με την ταχύτητα του οχήματος, τον τρόπο οδήγησης και την πίεση που ασκείται στο πεντάλ γκαζιού.
Το μήκος του είναι 4.515 χιλιοστά, το πλάτος του 1.890 χιλιοστά, το ύψος του 1.850 χιλιοστά, ενώ το μεταξόνιό του εκτίνεται στα 2.900 χιλιοστά. Θα είναι διαθέσιμο με ζάντες 19 και 21 ιντσών και με 11 διαφορετικά εξωτερικά χρώματα. Το εσωτερικό θα έχει πέντε διαφορετικά φινιρίσματα.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Πιλοτικά ασύρματη φόρτιση
Τέλος η Genesis για τη Νότιο Κορέα ανακοίνωσε και την ύπαρξη ενός πιλοτικού προγράμματος ασύρματης φόρτισης του GV60 που θα ξεκινήσει από το τέταρτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.
Οι τιμές του GV60 δεν ανακοινώθηκαν.
Αυτό είναι το Genesis GV60!
- Πισωκίνητο ή τετρακίνητο μέχρι 490 άλογα
- Αυτονομία μέχρι 451 χιλιόμετρα
- Σύστημα για ήχο κινητήρα
- Πιλοτικά ασύρματη φόρτιση
Πως σου φαίνεται το πολυτελές crossover της Genesis;