Το πλάνο της Audi για τη μετάβασή της σε μία εταιρεία που θα πουλά μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι λίγο πολύ γνωστό. Μέρος αυτού του πλάνου αναφέρει πως η γερμανική μάρκα θέλει να προσφέρει περισσότερα από 20 ηλεκτρικά μοντέλα παγκοσμίως έως το 2025 και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να αντιπροσωπεύουν το 40% των πωλήσεών της.
Αυτή τη στιγμή ένα από τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα που έχει στην γκάμα της είναι το RS e-tron GT, το οποίο προσφέρει μια ματιά στο ηλεκτρικό μέλλον της Audi Sport και υποδεικνύει πώς θα διαφοροποιηθούν τα μοντέλα επιδόσεων όταν θα κάνουν την εμφάνισή τους. Παράλληλα η Audi πριν από κάποιους μήνες αποκάλυψε το Α6 e-tron concept, παρουσιάζοντας δηλαδή τον προπομπό του ηλεκτρικού αντικαταστάτη του σημερινού A6.
Το ηλεκτρικό βάγκον Α6 e-tron φέρνει βάγκον ηλεκτρικό RS6 e-tron
Όπως είχαν ανακοινώσει τότε οι άνθρωποι της μάρκας όταν το Α6 e-tron concept μεταμορφωθεί σε μοντέλο παραγωγής θα ακολουθηθεί και από ένα βάγκον μοντέλο, που ούτε λίγο ούτε πολύ σημαίνει ότι και ο αντικαταστάτης του ισχυρού RS6 Avant θα κινείται μέσω του ηλεκτρισμού. Μάλιστα η φημολογία αναφέρει πως οι άνθρωποι της μάρκας εργάζονται ήδη πάνω στο μοντέλο που ίσως φέρει την ονομασία RS6 e-tron.
Ντεμπούτο πιθανότατα το 2023
Ενώ η τρέχουσα γενιά του RS6 Avant έφτασε δύο χρόνια μετά το τυπικό A6, το RS6 e-tron θα μπορούσε κάλλιστα να λανσαριστεί ταυτόχρονα με το τυπικό A6 e-tron το 2023, ακολουθώντας το παράδειγμα που έθεσαν τα e-tron GT και RS e-tron GT. Αμφότερα είναι πιθανό να ταιριάζουν περισσότερο ως προς τη σχεδίαση από ό,τι τα τρέχοντα A6 και RS6 Avant.
Στην πλατφόρμα PPE με ισχύ 600 ίππους
Το επερχόμενο RS6 e-tron, όπως και το A6 e-tron θα χρησιμοποιήσουν την premium πλατφόρμα ηλεκτρικών οχημάτων PPE που η Audi αναπτύσσει από κοινού με την Porsche. Αυτό θα προσφέρει στα μοντέλα ευελιξία διαφόρων διατάξεων συστήματος μετάδοσης κίνησης και ισχύος. Πόση θα είναι αυτή, οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγω πως ο ηλεκτρικός αντικαταστάτης του RS6 θα διαθέτει περίπου 600 άλογα. Θυμίζουμε πως ανάλογες είναι και οι επιδόσεις του υπάρχοντος RS e-tron GT, που εξοπλίζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ, τα οποία προσφέρουν 598 ίππους και 830 Nm ροπής, ενώ το «παρών» δίνει και η λειτουργία boost που για 2,5 δευτερόλεπτα εκτοξεύει την ισχύ στους 646 ίππους.
Δυνατότητα γρήγορης φόρτισης
Τέλος να σημειωθεί πως ο ηλεκτρικός διάδοχος του RS6 Avant χάρη στην πλατφόρμα PPE θα δυνατότητα γρήγορης φόρτισης με έως και 270 kW.
Η Audi δουλεύει πάνω στον ηλεκτρικό αντικαταστάτη του RS6 Avant! -Το βάγκον Α6 e-tron φέρνει και βάγκον RS6 e-tron! -Ντεμπούτο το 2023. -Βασισμένο στην πλατφόρμα PPE με ισχύ περίπου 600 ίππους. Θα υπάρξει κάποιος που θα προτιμήσει τους 600 «ηλεκτρικούς» ίππους από τους ίδιους του 4κύλινδρου V8 bi-turbo του σημερινού RS6 Avant;