Mετά την παρουσίαση της νέας Supra, του νέου GR Yaris των 261 ίππων και του ολοκαίνουριου GR 86 που έκανε ντεμπούτο πριν λίγες μέρες, η Toyota εργάζεται τώρα πάνω στην κατασκευή ενός νέου μοντέλου επιδόσεων, βαδίζοντας για ακόμη μια φορά στο παραδοσιακό μονοπάτι που προβλέπει την υπάρξη ενός βενζινοκινητήρα, χειροκίνητο κιβώτιο και κίνηση στους τέσσερις τροχούς.
Οι πρώτες πληροφορίες έκαναν λόγο πως η νέα GR Corolla θα εξοπλίζεται με τον 3κύλιδρο turbo βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,6 λίτρων με απόδοση 261 ίππων με 360 Nm ροπής, «δάνειο» που θα έρθει από τον μικρότερο «αδελφό» GR Yaris, ωστόσο νέα δημοσιεύματα από μέσα ενημέρωσης της Ιαπωνίας αναφέρουν πως η Toyota θέλει να δώσει στην GR Corolla περισσότερη ισχύ. Για να το κάνει αυτό, η μάρκα φαίνεται πως θα αναβαθμίσει το 1.600άρι μοτέρ του Yaris στα 300 άλογα. Πέρα από αυτό, η κορυφαία Corolla θα είναι τετρακίνητη μέσω του νέου συστήματος τετρακίνησης το οποίο η Toyota ονομάζει GR-FOUR (σ.σ. η ονομασία παραπέμπει στην τετρακίνηση GT-FOUR της Celica) που έχει σχεδιαστεί για να βελτιστοποιεί την ισχύ που πηγαίνει σε κάθε τροχό, ενώ ταυτόχρονα είναι απλό και ελαφρύ, ακριβώς όπως και το GR Yaris. Αλλωστε, μέρος του πατώματος του μικρού hot hatch έρχεται απευθείας από την Corolla, ως εκ τούτου τα όποια πλεονεκτήματα διαθέτει συνεπάγεται και αντιστρόφως ότι θα επωφελήσουν την τελευταία. Συνοψίζοντας, η νέα GR Corolla θα έχει στην φαρέτρα της έναν ισχυρό κινητήρα βενζίνης, τετρακίνηση, πάτωμα με υψηλή στρεπτική ακαμψία, ενώ παράλληλα δουλειά θα γίνει και στην ανάρτηση, όπως και στο σύστημα διεύθυνσης, εκεί όπου θα προστεθεί περισσότερος σπορ χαρακτήρας στην συνταγή.
Η GR Corolla θα αποκτήσει πιο αθλητικό κορμί με συγκεκριμένες παρεμβάσεις στους προφυλακτήρες και τις καμπύλες της. Το «παρών» θα δίνει ένας νέος προφυλακτήρας με μεγάλους αεραγωγούς και το λογότυπο GR στην μάσκα, που σε συνδυασμό με τα λεπτά LED φώτα δίνουν ένα επιθετικό look. Οι θόλοι των τροχών εμπρός και πίσω θα «πρηστούν» περισσότερο ενώ το πολεμοχαρές στυλ θα δέσει με ζάντες 18 ιντσών και άνω, που στο εσωτερικό τους θα φιλοξενούν τα δυνατά δισκόφρενα δια χειρός Gazoo Racing, την αεροτομή ψηλά στο πίσω μέρος και ένα αεροδυναμικό διαχύτη ανάμεσα στις δύο απολήξεις της εξάτμισης. Στο εσωτερικό σίγουρα θα υπάρχουν σπορ πινελιές όπως μπάκετ καθίσματα, πεντάλ αλουμινίου, GR λεπτομέρειες κ.ά..
Οι πληροφορίες που έρχονται από το εξωτερικό αναφέρουν πως το ντεμπούτο της GR Corolla δεν θα γίνει νωρίτερα από το 2023 με τιμές κοντά σε αυτές του GR Yaris.