Το πρώτο αποκλειστικά ηλεκτρικό της Mazda βρίσκεται σε φάση εξέλιξης.
Μέχρι το 2027 θα έχει τελειώσει η ανάπτυξη της νέας πλατφόρμας που θα το βασίζει.
Η Mazda θα κατασκευάζει μπαταρίες της Panasonic στην Ιαπωνία.
Ετοιμάζει και νέες μπαταρίες λιθίου η Mazda.
Το πρώτο αποκλειστικά ηλεκτρικό της Mazda βρίσκεται σε φάση εξέλιξης
Η Mazda έχει πάρει την απόφαση να κατασκευάσει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, το οποίο θα αναπτυχθεί από την αρχής ως τέτοιο και θα έρθει να πλαισιώσει το MX-30 στην γκάμα της. Όπως έγινε γνωστό, το αυτοκίνητο αυτό θα κατασκευαστεί στην Ιαπωνία και θα εξοπλίζεται με μπαταρίες, που θα φέρουν την υπογραφή της Panasonic.
Η Mazda θα κατασκευάζει μπαταρίες της Panasonic στην Ιαπωνία
Η Mazda έχει ανακοινώσει σχέδια για την κατασκευή μιας νέας μονάδας παραγωγής στην Ιαπωνία, που θα επικεντρώνεται αποκλειστικά στην παραγωγή μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το πρώτο λοιπόν εκ βάθρων ηλεκτρικό της μάρκας, εκτός από το γεγονός πως θα βασίζεται σε μία νέα πλατφόρμα η οποία θα αφορά αποκλειστικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, θα εξοπλίζεται με κυλινδρικές μπαταρίες, που θα παράγονται στο συγκεκριμένο εργοστάσιο. Η νέα μονάδα παραγωγής θα βρίσκεται στην πόλη Iwakuni, στην επαρχία Yamaguchi της Ιαπωνίας και θα διαθέτει την Panasonic Energy ως τον κύριο προμηθευτή.
Μέχρι το 2027 θα έχει τελειώσει η ανάπτυξη της πλατφόρμας
Η εταιρεία δεν έχει ανακοινώσει επισήμως το χρονοδιάγραμμα που θα ακολουθήσει η εξέλιξη του νέου αμιγούς ηλεκτρικού της αυτοκινήτου. Ωστόσο, πριν από λίγο διάστημα ο διευθύνοντας σύμβουλος της μάρκας, Masahiro Moro, είχε αφήσει να εννοηθεί πως η ανάπτυξη της νέας πλατφόρμας θα έχει ολοκληρωθεί έως το 2027. Η Mazda υπόσχεται ότι η νέα πλατφόρμα θα συμβάλει στο να αποκτήσουν τα ηλεκτρικά της νέα σχεδίαση, μεγάλη αυτονομία και πολλές ανέσεις, τόσο όσον αφορά τους χώρους των επιβατών, όσο και τις τεχνολογίες.
Ετοιμάζει και νέες μπαταρίες λιθίου η Mazda
Κλείνοντας, να σημειωθεί πως εκτός από τις προαναφερόμενες μπαταρίες που προέρχονται από την Panasonic, η μάρκα αναπτύσσει εσωτερικά μπαταρίες ιόντων λιθίου υψηλής πυκνότητας, για να τις τοποθετήσει σε Plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα έως το 2030.