Με νέο V8 μοτέρ ισχύος 1.000+ PS ο διάδοχος της McLaren P1
- Ίσως κάνει ντεμπούτο μέσα στο 2024
- Ολοκαίνουργιος ο V8 με ισχύ άνω των 1.000 PS
- Θα έχει gullwing πόρτες όπως η θρυλική Mercedes-Benz 300 SL
Ίσως κάνει ντεμπούτο μέσα στο 2024
Σίγουρα, κάποια μοντέλα μπορούν να θεωρούνται «αειθαλή» στο πέρασμα των χρόνων. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως θα αποφευχθεί η ώρα της αντικατάστασής τους. Αυτή η ώρα φαίνεται να έφτασε και για την McLaren P1, καθώς έχει ξεπεράσει το δέκατο έτος ζωής (θυμίζουμε πως βγήκε στην κυκλοφορία τον Οκτώβριο του 2013). Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Automotive News, στελέχη της βρετανικής εταιρείας παρουσίασαν στο Λας Βέγκας πληροφορίες για ένα νέο hypercar με την κωδική ονομασία P18. Το νέο αυτό project αναμένεται να βγει στην αγορά των ΗΠΑ εντός του 2026, με τιμή εκκίνησης γύρω στα 1.872.200 ευρώ. Μην αποκλείετε όμως το σενάριο να δούμε το ντεμπούτο της P18 εντός του τρέχοντος έτους.
Ολοκαίνουργιος ο V8 με ισχύ άνω των 1.000 PS
Σημαντικότερη πληροφορία είναι πως το αυτοκίνητο αυτό αναμένεται να φοράει έναν νέο V8 κινητήρα. Αν εξαιρέσουμε την Artura (εδώ μπορείτε να δείτε περισσότερα για την πιο πρόσφατη έκδοσή της) και την Solus που δεν συνδυάζονται με V8, η McLaren δίνει στα μοντέλα της 8κύλινδρα μοτέρ. Ήταν μια από τις σταθερές της εταιρείας αλλά και βασικό αντικείμενο κριτικής, γιατί δημιουργούσε σωρεία μοντέλων που έδιναν παρόμοια αίσθηση και επιδόσεις καθώς μοιράζονταν το ίδιο μοτέρ.
Ανθρωπος της McLaren ανέφερε ότι ο V8 του P18 θα είναι κάτι που δεν έχουμε δει ξανά και δεν θα σχετίζεται ούτε με τον παλιό V8, ούτε με τον V6 της Artura. Στην P18, ο V8 αναμένεται να είναι περίπου 70% ελαφρύτερος από τον κινητήρα που βρίσκεται στην Artura, καθώς και να συνδυάζεται με ένα υβριδικό σύστημα. Η εταιρεία φέρεται να υποστηρίζει ότι η ισχύς του νέου V8 μοτέρ θα ξεπερνά τους 1.014 ίππους.
Θα έχει gullwing πόρτες όπως η θρυλική Mercedes-Benz 300 SL
Ακόμη, ένα ακόμη κλασικό χαρακτηριστικό των μοντέλων της McLaren που θα απουσιάζει από τον αντικαταστάτη της P1, θα είναι ο μηχανισμός των θυρών. Οι Βρετανοί φαίνεται να εγκαταλείπουν τον μηχανισμό ανοίγματος τύπου «dihedral» (προς τα πάνω και μπροστά) για χάρη του «gullwing» (προς τα πάνω). Στην ουσία οι μεντεσέδες πρόκειται να μετακινηθούν από την κολόνα Α στην οροφή και οι πόρτες θα ανοίγουν κατακόρυφα, σε αντίθεση με την κλασική ανοδική κίνηση. Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα η Mercedes-Benz 300 SL Gullwing.
Συνέχεια του άρθρου >>>