Αν και τα μοντέλα ID.4 GTX και ID.5 GTX δεν έχουν μεγάλο χρονικό διάστημα στις αγορές η VW προχώρησε στην αναβάθμισή τους. Η πιο σημαντική ενημέρωση αφορά τον επιπλέον στάνταρ εξοπλισμό που πλέον περιλαμβάνει μεταξύ άλλων θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα, φιμέ πλαϊνά και πίσω παράθυρα, δύο θύρες USB-C, το σύστημα κλιματισμού Air Care Climatronic με ενεργό φίλτρο και διζωνικό κλιματισμό.
Από κει και πέρα ενημερώσεις υπάρχουν και στις καμπίνες του ID.4 GTX και ID.5 GTX. Για παράδειγμα, το ταμπλό και η επένδυση της πόρτας έχουν πλέον φινιριστεί σε μαύρο χρώμα, ενώ υπάρχουν διάφορες κόκκινες πινελιές. Οι πελάτες μπορούν επίσης να επιλέξουν προαιρετικά premium σπορ καθίσματα με κόκκινες ραφές και λογότυπα.
Με δίχρωμο εξωτερικό
Όσον αφορά το εξωτερικό των δύο SUV, το στοιχείο της διχρωμίας είναι εμφανές με το μαύρο χρώμα να εντοπίζεται στην οροφή, την τρίτη κολόνα, τους καθρέφτες και το διαχύτη. Διατίθενται επίσης μαύρες ζάντες 21 ιντσών. Η Volkswagen επιβεβαίωσε ακόμα ότι σε βάθος χρόνου όλα τα μοντέλα της θα αποκτήσουν έκδοση GTX και ότι οι μαύρες και κόκκινες πινελιές θα είναι ένα στάνταρ χαρακτηριστικό σε όλα.
Αλλαγές στο κομμάτι του συστήματος κίνησης δεν υπάρχουν. Ως εκ τούτου τα ID.4 GTX και ID.5 GTX θα συνεχίσουν να εξοπλίζονται με δύο ηλεκτροκινητήρες, σε εμπρός και πίσω άξονα αντίστοιχα, προσφέροντας τετρακίνηση και συνδυαστική ισχύ 299 ίππων. Σε αμφότερα τα μοντέλα βρίσκεται μια μπαταρία 77 kWh που μπορεί να φορτιστεί από το 5 έως 80 τοις εκατό σε 36 λεπτά. Το ID.4 GTX μπορεί να ταξιδέψει έως και 500 χιλιόμετρα στον κύκλο WLTP, ενώ το ID.5 GTX έχει αυτονομία 512 χιλιόμετρα.
Διαθέσιμα στη Γερμανία
Οι πωλήσεις των ενημερωμένων μοντέλων ξεκίνησαν στη Γερμανία. Οι τιμές για το ID.4 GTX ξεκινούν από 53.255 ευρώ ενώ το ID.5 GTX είναι διαθέσιμο από 56.455 ευρώ.
Αναβαθμίστηκαν τα «καυτά» ηλεκτρικά.
- Περισσότερο στάνταρ εξοπλισμό έβαλε στα ID.4 GTX και ID.5 GTX η Volkswagen.
- Διχρωμία στο εξωτερικό με συνδυασμό κόκκινου και μαύρου χρώματος.
- Κόκκινες «πινελιές» στο εσωτερικό.
- Καμία αλλαγή στο σύστημα κίνησης, παραμένουν στα 299 άλογα.
Μπορεί ένα ηλεκτρικό μοντέλο να είναι ταυτόχρονα και καυτό;