Nέες πληροφορίες σχετικά με το τι πρέπει να περιμένουμε από το i20 της επόμενης γενιάς ήρθαν στο φως της δημοσιότητας μέσα από δημοσιεύματα του ξένου Τύπου.
Οι αναφορές λοιπόν κάνουν λόγο πως η Hyundai θέλει να προσφέρει στο μοντέλο μια σειρά από νέα χαρακτηριστικά που θα το φέρουν ψηλά στην κατηγορία του στον τομέα του τεχνολογικό εξοπλισμό. Για αυτό τον λόγο, η φίρμα θα προσφέρει στο νέο i20 τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων με τα οποία εξοπλίζονται άλλα μοντέλα της που βρίσκονται πιο «ψηλά» στην γκάμα ενώ την ίδια στιγμή θα προσφέρει και μια μεγαλύτερη 8 ιντσών οθόνη αφής για το σύστημα infotainment. Επιπλέον, ο τεχνολογικός εξοπλισμός θα περιλαμβάνει επίσης ασύρματη φόρτιση, αυτόματο έλεγχο κλιματισμού, μπουτόν για την έναρξη του κινητήρα κ.α.
Αλλαγές στην παλέτα των μηχανικών συνόλων δεν πρέπει να περιμένουμε, κάτι που σημαίνει πως η γκάμα θα αποτελείται από 1.000άρια και 1.200άρια κινητήρια σύνολα βενζίνης από 75 έως και 120 ίππους.
Για να πάρετε μια γεύση από το πώς θα μπορούσε να μοιάζει το επόμενο i20, ανεξάρτητοι σχεδιαστές παρουσίασαν την πρότασή τους. Στην εικόνα που βλέπετε παραπάνω, το μπροστινό μέρος έχει μια εντελώς νέα γρίλια, η οποία είναι ευρύτερη και μακρύτερη και πλαισιώνεται από νέους προβολείς που χαρακτηρίζονται από καμπυλωτό σχεδιασμό, ενώ στη βάση τους θα φιλοξενούν τα φώτα ημέρας. Ο προφυλακτήρας διαθέτει νέους κυκλικούς προβολείς ομίχλης σε μαύρο τριγωνικό μοτίβο. Από κει και πέρα το σχέδιο υιοθετεί δυναμικές γραμμές που βρίσκονται τόσο πάνω στο καπό, όσο και στο πλαϊνό μέρος, κεκλιμένη οροφή σε μαύρο χρώμα αλλά και μία πιο ευρεία και χαμηλωμένη στάση σε σχέση με το τρέχον μοντέλο.
Το ολοκαίνουργιο Hyundai i20 πιθανότατα θα «καθίσει» σε μια αναβαθμισμένη έκδοση της πλατφόρμας του τρέχοντος μοντέλου.
Οπως θα κατάλαβε οποιοσδήποτε διαθέτει κοινό νου, το άρθρο ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΕ... μια φωτό από κάποιον ανεξάρτητο σχεδιαστή που κάνει του κεφαλιού του, άλλη φωτό ψηφιακού πίνακα οργάνων από άσχετο μοντέλο και μερικές απλές υποθέσεις εργασίας που προφανώς είναι λογικές αλλά τίποτε περισσότερο: μπορεί να έχει οθόνη αφής 8 ιντσών (πες κάτι καινούργιο, 8 ίντσες έχει το νέο i10...), ίσως προσφέρει ψηφιακό πίνακα οργάνων (εάν είναι προαιρετικός δεν λέει κάτι, αξεσουάρ είναι) κλπ κλπ... έτσι 'κατασκευάζεται' ένα άρθρο από το μηδέν και με μηδέν, πάρτε μαθήματα όσοι ενδιαφέρεστε...
Οπως θα κατάλαβε οποιοσδήποτε διαθέτει κοινό νου, το άρθρο ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΕ... μια φωτό από κάποιον ανεξάρτητο σχεδιαστή που κάνει του κεφαλιού του, άλλη φωτό ψηφιακού πίνακα οργάνων από άσχετο μοντέλο και μερικές απλές υποθέσεις εργασίας που προφανώς είναι λογικές αλλά τίποτε περισσότερο: μπορεί να έχει οθόνη αφής 8 ιντσών (πες κάτι καινούργιο, 8 ίντσες έχει το νέο i10...), ίσως προσφέρει ψηφιακό πίνακα οργάνων (εάν είναι προαιρετικός δεν λέει κάτι, αξεσουάρ είναι) κλπ κλπ... έτσι 'κατασκευάζεται' ένα άρθρο από το μηδέν και με μηδέν, πάρτε μαθήματα όσοι ενδιαφέρεστε...
Συμφωνώ απολύτως. Όταν δεν υπάρχει είδηση είναι τιμιότερο να γράφουμε ένα άρθρο λιγότερο, παρά ένα άρθρο κενό περιεχομένου...