Οι φετινές διακοπές, η αλήθεια είναι ότι είχαν πολύ χιλιόμετρο και αρκετούς σταθμούς. Μετά από 3.000 χλμ. λοιπόν, σε σχεδόν όλη την Ελλάδα, από την Χαλκιδική (που σαν αυτή δεν έχει) μέχρι την παραλιακή Φωκίδα και πιο ψηλά στα Κατσανοχώρια Ιωαννίνων, πίσω από το τιμόνι του Astra με τον 1,5 λτ. τρικύλινδρο diesel κινητήρα των 122 ίππων αποκόμισα κυρίως θετικές εντυπώσεις. Ροπάτος (300 Nm) από χαμηλά ο κινητήρας και με την κατανάλωση σε νορμάλ επίπεδα, καθώς η τιμή του μικτού κύκλου στο trip computer κυμάνθηκε στα 5,8-6 λτ. (ο διζωνικός κλιματισμός σταθερά σε… υπερωρίες στο auto).
Το Astra ήταν ιδανικός συνοδοιπόρος σε κάθε περίσταση, όντας ήσυχο στον αυτοκινητόδρομο, αλλά και προβλέψιμο στις στροφοδιαδρομές στα ορεινά των Ιωαννίνων και της Φωκίδας. Στα highlights τα «έξυπνα» IntelliLux LED Matrix φώτα που κάνουν τη νύχτα μέρα. Δεν κρύβω πως όσοι βρέθηκαν στην καμπίνα του γερμανικού χάτσμπακ σε κάποια βραδινή βόλτα «ψάρωσαν» με την ένταση των φώτων, αλλά και τη μαεστρία που λειτουργούν αυτόματα.
Αν μου δινόταν η ευκαιρία, σίγουρα θα το επέλεγα ξανά για καλοκαιρινές και όχι μόνο διακοπές. Well done Astra, well done Opel…