Το σημαντικότερο προσόν του S-Cross Hybrid, είναι το ήπια υβριδικό σύνολο που ικανοποιεί με την λειτουργία του, αλλά κυρίως με την κατανάλωση που δεν ξεπέρασε τα 6,4 λτ./100 χλμ..
Μετά από δυο εβδομάδες και περισσότερα από 2.000 χλμ. αρχικά σε νότια, κεντρική αλλά και βόρεια Εύβοια και στην συνέχεια στην ευρύτερη περιοχή του Πηλίου, ακόμα ψάχνουμε σημαντικό ψεγάδι στο ταξιδιάρικο SX4 S-Cross Hybrid, στην δικίνητη έκδοση με τον 1,4 λτ. Boosterjet απόδοσης 129 ίππων.
Είτε σε άσφαλτο είτε σε ζόρικους χωματόδρομους το ιαπωνικό Crossover δεν μας χάλασε χατίρι, όπου τόσο η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης όσο και η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, έκαναν άψογα τη δουλειά τους. Η καμπίνα ήταν αρκετά ευχάριστη και εργονομική, με πολλές θήκες για τα μικροαντικείμενα όλων των επιβατών, ενώ η λειτουργία Apple CarPlay του συστήματος infotainment μας έλυσε τα χέρια, με την πλοήγηση να είναι μόνιμα ενεργή, βοηθώντας τα μέγιστα στις συνεχείς στροφοδιαδρομές.
Από την άλλη, οι χώροι του κάλυψαν με άνεση έως και 4 επιβάτες με τις αποσκευές τους. Τέλος, το σημαντικότερο όπλο στη φαρέτρα του SX4 S-Cross Hybrid, είναι το ήπια υβριδικό σύνολο που ικανοποιεί με την λειτουργία του, αλλά κυρίως με την κατανάλωση που δεν ξεπέρασε τα 6,4 λτ./100 χλμ. παρά το δύσκολο ανάγλυφο των διαδρομών και ενώ το clima «έγραφε υπερωρίες».