Εξαιρετικός ο 1,5 TSI EVO των 150 ίππων με το ημιαυτόματο DSG κιβώτιο. Ισχυρός και γραμμικός, χωρίς ίχνος ζορίσματος ακόμα και σε δρόμους με έντονη κλίση.
4 ενήλικοι βολευτήκαμε αρχοντικά χάρη στα 205 χλστ. αέρα για τα πόδια των πίσω, ενώ πέρα από τις αποσκευές μας, μέσα στο πορτ-μπαγάζ των 467 λτ. μπήκαν και πολλά «έξτρα».
Δεύτερο καλοκαίρι που το Scala με συντροφεύει στις διακοπές μου και κατάφερε να ξεπεράσει ακόμα μία φορά τις προσδοκίες μας (4 άτομα). Bολευτήκαμε αρχοντικά, χάρη στα 205 χλστ. αέρα για τα πόδια των πίσω, ενώ πέρα από τις αποσκευές μας, μέσα στο πορτ-μπαγάζ των 467 λτ. μπήκαν και πολλά «έξτρα», όπως φορητά ψυγεία, ομπρέλες, τέντες παραλίας και διάφορα συναφή.
Διανύσαμε πάνω από 350 χλμ. για να φτάσουμε μέχρι τη Λευκάδα και ούτε που το καταλάβαμε, χάρη στην ποιοτική κύλιση και την πολύ καλή ηχομόνωση, που φρόντισαν να κάνουν τη διαδρομή εξαιρετικά ξεκούραστη. Ωστόσο αυτό που έκανε τη μεγάλη διαφορά, ήταν ο εξαιρετικός 1,5 TSI EVO των 150 ίππων, με το ημιαυτόματο DSG κιβώτιο. Ισχυρός και γραμμικός, χωρίς ίχνος ζορίσματος ακόμα και σε δρόμους με έντονη κλίση και παράλληλα πολύ οικονομικός στην εθνική, χάρη στο σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων.
Βέβαια και στο πανέμορφο νησί του Ιονίου το Scala φρόντισε να μας πάει παντού με ασφάλεια και σε δύσκολες διαδρομές, παρά τα τραντάγματα, το ταμπλό απέδειξε τη γερή συναρμογή του μην αφήνοντας τριγμούς να μας επηρεάσουν.