Hyundai i10 1,0 67 PS Auto
25.261 Επισκέψεις στο άρθρο
2 Φωτογραφίες »
Με μήκος 3,67 μ. και κάμερα οπισθοπορείας, δε χρειάζεται και ιδιαίτερο κόπο να βρεις θέση και να παρκάρεις.
Δέκα με τόνο!
2 Φωτογραφίες »
Το νέο Ηyundai i10 εκπέμπει φρεσκάδα και μοντέρνο στυλ, ενώ παράλληλα συνδυάζει ευελιξία, πρακτικότητα και ευρυχωρία.
Το Ηyundai i10 αποδείχθηκε εξαιρετικός σύμμαχος το φετινό καλοκαίρι. Βλέπεις μπορεί να μην έχει το χαρακτήρα του ταξιδιάρικου μοντέλου λόγω μεγέθους, αλλά στα ελληνικά νησιά η ευελιξία του είναι απίστευτα βολική.
Από πού να ξεκινήσω… παρκάρισμα στο άψε σβήσε, βλέπεις 3,67 μ. και κάμερα οπισθοπορείας, δε χρειάζεται και ιδιαίτερο κόπο να παρκάρεις, ανταγωνίζεσαι τα δίκυκλα, ενώ στους στενούς δρόμους δε θα βρεθείς στην άβολη στιγμή που έρχεται άλλο όχημα απέναντι και δεν ξέρετε αν χωράτε…
Τώρα που είπα χωράτε, το i10 χωράει παντού, αλλά χωράει και τα πάντα! Παρά τις μικρές διαστάσεις, οι επιβάτες, ακόμα και πίσω διαθέτουν ικανοποιητικούς χώρους και δε θα νιώσουν ποτέ άβολα. Παράλληλα, τα 252 λτ. του πορτ-μπαγκάζ κάλυψαν τις ανάγκες της παρέας για τις εξορμήσεις στις παραλίες (backpacks, coolers κ.λπ.).
Στο παραπάνω σενάριο ταίριαξε γάντι και το αυτοματοποιημένο κιβώτιο που συνεργάζεται με 1.000άρη κινητήρα, το οποίο αφού συνήθισα τη λειτουργία του, με απάλλαξε από τα καθήκοντα των αλλαγών, προσφέροντας ακόμα περισσότερη ευκολία.
Από πού να ξεκινήσω… παρκάρισμα στο άψε σβήσε, βλέπεις 3,67 μ. και κάμερα οπισθοπορείας, δε χρειάζεται και ιδιαίτερο κόπο να παρκάρεις, ανταγωνίζεσαι τα δίκυκλα, ενώ στους στενούς δρόμους δε θα βρεθείς στην άβολη στιγμή που έρχεται άλλο όχημα απέναντι και δεν ξέρετε αν χωράτε…
Τώρα που είπα χωράτε, το i10 χωράει παντού, αλλά χωράει και τα πάντα! Παρά τις μικρές διαστάσεις, οι επιβάτες, ακόμα και πίσω διαθέτουν ικανοποιητικούς χώρους και δε θα νιώσουν ποτέ άβολα. Παράλληλα, τα 252 λτ. του πορτ-μπαγκάζ κάλυψαν τις ανάγκες της παρέας για τις εξορμήσεις στις παραλίες (backpacks, coolers κ.λπ.).
Στο παραπάνω σενάριο ταίριαξε γάντι και το αυτοματοποιημένο κιβώτιο που συνεργάζεται με 1.000άρη κινητήρα, το οποίο αφού συνήθισα τη λειτουργία του, με απάλλαξε από τα καθήκοντα των αλλαγών, προσφέροντας ακόμα περισσότερη ευκολία.
Σελίδα 1 | Το «Summer Camp» του AutoΤρίτη |
Σελίδα 2 | Ford Kuga 1,5 EcoBlue 120 PS |
Σελίδα 3 | Hyundai i10 1,0 67 PS Auto |
Σελίδα 4 | Nissan Qashqai 1,7D 150 PS 4x4 |
Σελίδα 5 | Opel Astra 1,5d 122 PS |
Σελίδα 6 | Peugeot 208 1,2 PureTech 100 PS |
Σελίδα 7 | Renault Clio 1,0 TCe 100 PS |
Σελίδα 8 | Renault Captur 1,33 TCe 155 PS |
Σελίδα 9 | Skoda Scala 1,5 TSI 150 PS DSG |
Σελίδα 10 | S-Cross Hybrid 1,4 Boosterjet 129 PS |