ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Οδική συμπεριφορά: Citroen C3 για άνεση, SEAT Ibiza για fun to drive

74.399 Επισκέψεις στο άρθρο (26/2/2024)
Ακριβές, αν και με αρκετά τεχνητή αίσθηση, είναι το τιμόνι στο άνετο και ευκολοδήγητο Citroen C3 που βρέθηκε στα χέρια μας.
2 Φωτογραφίες »

Ακριβές, αν και με αρκετά τεχνητή αίσθηση, είναι το τιμόνι στο άνετο και ευκολοδήγητο Citroen C3 που βρέθηκε στα χέρια μας.

Οι τεχνικές προδιαγραφές που έχουν οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες των δύο μοντέλων θέτουν και συγκεκριμένους περιορισμούς στο πού θα κινηθείς με αυτά. Περιορισμοί που εντοπίζονται σε εντός πόλης μετακινήσεις, στις οποίες η ευκολία από το μικρό κύκλο στροφής (κάτω από τα 11 μ.) θα εξασφαλίσουν ευελιξία στα στενά και γρήγορο παρκάρισμα.


Μπορεί να μην έχουμε οδηγήσει το Ibiza με το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο, αλλά η ευχάριστη οδική συμπεριφορά είναι χαρακτηριστικό που συναντάς σε κάθε έκδοση του ισπανικού supermini.
2 Φωτογραφίες »

Μπορεί να μην έχουμε οδηγήσει το Ibiza με το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο, αλλά η ευχάριστη οδική συμπεριφορά είναι χαρακτηριστικό που συναντάς σε κάθε έκδοση του ισπανικού supermini.

 
Από εκεί και πέρα, υπάρχει διαφορετικός οδηγικός προσανατολισμό, από τη «σχολή» κάθε μάρκας. Γνωστή για τον άνετο χαρακτήρα των μοντέλων της είναι η Citroen, με το μικρό C3 να ακολουθεί παρόμοια προσέγγιση. Οδηγώντας το μοντέλο με το συγκεκριμένο σύνολο, είδαμε τις αναρτήσεις (McPherson μπροστά, ημιάκαμπτος άξονας πίσω) να λειτουργούν υποδειγματικά στις όποιες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Μάλιστα, παρά τη μαλακή ρύθμισή τους, δεν επιτρέπουν έντονες κλίσεις σε στροφοδιαδρομές ακόμα και υπό πίεση, εκεί που το C3 αντιδρά ουδέτερα χωρίς να αγχώνει τον οδηγό.
 
Στον αντίποδα, με το SEAT Ibiza δεν έχουμε δοκιμάσει ακριβώς την ατμοσφαιρική πρόταση με τον 1,0 MPI των 80 ίππων, παρά  2 turbο και 1 αεριοκίνητη (CNG) έκδοση. Σε όλες κοινός παρονομαστής είναι το fun to drive. Σε έναν επαρχιακό δρόμο η ελαφρά σφιχτή ανάρτηση θα διαχειριστεί αποτελεσματικά τις όποιες κλίσεις, με το άμεσο και ελαφρύ τιμόνι να δίνει πληροφόρηση σε σεβαστό «ποσοστό», για ένα αυτοκίνητο με τις συγκεκριμένες προδιαγραφές.

Σελίδα 1Με τιμή 16-17 χιλιάδες: Citroen C3 ή SEAT Ibiza;
Σελίδα 2Κινητήρας: Πόσο «καίνε», πόσο γρήγορα είναι & τι τέλη πληρώνουν;
Σελίδα 3Σχεδίαση - Εσωτερικό - Χώροι: Ποιο είναι περισσότερο μοντέρνο & ποιο περισσότερο ευρύχωρο
Σελίδα 4Οδική συμπεριφορά: Citroen C3 για άνεση, SEAT Ibiza για fun to drive
Σελίδα 5Η γνώμη μας, μετρήσεις, τιμές & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
Audi