Η φωτεινή δέσμη φωτίζει ξεκάθαρα και με ένταση κοντά, με το λευκοκίτρινο φώς από τους LED προβολείς να είναι ξεκούραστο στο μάτι.
Το Citroen C3 Aircross είχε συνολικά αρκετά ικανοποιητική επίδοση στο test φώτων. Αναλυτικότερα η φωτεινή δέσμη φώτιζε ξεκάθαρα και με ένταση τις πρώτες κορίνες, με το λευκοκίτρινο φως από τους LED προβολείς να είναι ξεκούραστο στο μάτι. Το σχετικά χαμηλό ύψος της δέσμης φροντίζει να μην ενοχλεί τους απέναντι οδηγούς, με την ένταση να φθίνει όσο αυξάνονται τα μέτρα, ιδιαίτερα στην αριστερή πλευρά του δρόμου. Έτσι το καρότσι στα 30 μ. αριστερά δεν φωτιζόταν ολόκληρο και η παλέτα ήταν ορατή κατά το ήμισυ, ενώ η τελευταία κορίνα στα 70 μ. (δεξιά) γινόταν οριακά αντιληπτή. Αντίθετα, τόσο το STOP στα 35 μ. (δεξιά) όσο και το τρίγωνο στα 55 μ. διακρίνονταν ικανοποιητικά. Η δέσμη φωτός ήταν έντονη στο κέντρο και επαρκής σε σημεία μέχρι τα 40 μ., ενώ μετά εξασθενούσε αισθητά. Πολύ καλή ήταν η ορατότητα εμπρός από το αυτοκίνητο, με τον φωτισμό να ξεκινά σε μικρή απόσταση από τη μούρη του γαλλικού μοντέλου αριστερά και δεξιά, ενώ διαθέτει και Corner Assist.