Κορυφαίο σε ανθεκτικότητα το Goodyear Efficient Grip Performance 2, που έχει όριο φθοράς πάνω από 55.000 χιλιόμετρα.
Τι παίζει με την αναγόμωση & τελική κατάταξη
36.154 Επισκέψεις στο άρθρο
Το αναγομωμένο ελαστικό βρίσκεται στο όριο της βάσης
Το King Meiler Sport 1 ήταν το μοναδικό αναγομωμένο ελαστικό που συγκρίθηκε με τα 14 νέα ελαστικά. Προφανώς εξοικονομεί πρώτες ύλες, καθώς στην αναγόμωση το φθαρμένο ελαστικό διατηρεί ίδιο σκελετό και το μόνο που χρειάζεται είναι νέο πέλμα. Παρόλα αυτά, όπως αποδεικνύεται από την συνολική αξιολόγηση, το Sport 1 δεν μπορεί να σταθεί επάξια στον ανταγωνισμό των ελαστικών που συμμετείχαν στο test.
Σε στεγνό οδόστρωμα, η απόσταση πέδησης είναι η δεύτερη μεγαλύτερη στη δοκιμή. Το ελαστικό κρίνεται ασυνεπές και στον χειρισμό, ειδικά σε μεγαλύτερες θερμοκρασίες. Στις στροφές αντιδρά καθυστερημένα χωρίς ακρίβεια, ενώ φτάνει στο όριο πρόσφυσης σε κάθε ελιγμό. Στο βρεγμένο οδόστρωμα, το King Meiler είναι μέτριο στο φρενάρισμα, την υδρολίσθηση, χωρίς να ικανοποιεί και με την ποιότητα χειρισμού του.
Συμπέρασμα
Καθένας από εμάς έχει διαφορετικές ανάγκες μετακίνησης και χρήσης του αυτοκινήτου του. Οι χιλιομετρικές αποστάσεις που καλύπτουμε, αλλά και οι καιρικές συνθήκες κάθε περιοχής (π.χ. η συχνότητα βροχής) επηρεάζουν την τελική επιλογή ελαστικού. Με βάση το πόσο βαθιά βάζετε το χέρι στην τσέπη, υπάρχουν αρκετές επιλογές θερινών ελαστικών που ταιριάζουν σε όσα ψάχνετε.
Θα σχολιάσω μόνο ορισμένες συμπτώσεις. Ο οργανισμός ADAC είναι γερμανικής προέλευσης (Allgemeiner Deutscher Automobil-Club). Πάμε τώρα στις συμπτώσεις: Πρώτο ελαστικό αναδείχθηκε το Continental που είναι βέβαια γερμανικής προέλευσης κι αυτό. Το εντυπωσιακό είναι ότι δεύτερο βγήκε το ελαστικό της θυγατρικής της Continental (τελείως απροκάλυπτοι οι Γερμανοί). Η άλλη σύμπτωση για την οποία δεν διερωτηθήκατε καν εσείς οι καλοί δημοσιογράφοι, είναι ότι λείπει η κορυφαία στον κόσμο εταιρεία ελαστικών (δεν είναι προσωπική κρίση) η Michelin.
Ευχαριστούμε την ADAC αλλά δε θα πάρουμε....
Δυστυχώς ευτυχώς κάποια από αυτά τα έχω φορέσει σε γνωστή τσέχικη μάρκα... γερμανοτραφής δλδ. Hankook που τόσο τα παινεύουν απλά απαράδεκτα... ζυμάρι ... τι θέλω να πω... καλά τα τεστ προτιμώ την αληθινή ζωή... και δη στην Ελλαδάρα που ξεφτιλίζει συστήματα και σχεδιάσεις... οπότε και για μένα ισχύει το ευχαριστώ δεν θα πάρω.... Dunlop (αδελφό Goodyear) δεν απλά δεν ...Bridgestone wow ευχάριστο wow
autotriti πως υπολογίζεται η αντοχή των ελαστικών στα χιλιόμετρα? Πάντως στο δικό μου αυτοκίνητο σπεύδω για αλλαγή των goodyear στις 30000 και στα 3,5 χρόνια λόγω εκτεταμένης φθοράς στο πέλμα!
Γερμανοί ξε-Γερμανοί την αλήθεια δεν μπορούν να την σκεπάσουν. Ποιά λάστιχα σκίζουν σε αντοχή είναι φανερό. Όλα τ αλλα να χαμε να λέγαμε... Άντε γειά...
Θα σχολιάσω μόνο ορισμένες συμπτώσεις. Ο οργανισμός ADAC είναι γερμανικής προέλευσης (Allgemeiner Deutscher Automobil-Club). Πάμε τώρα στις συμπτώσεις: Πρώτο ελαστικό αναδείχθηκε το Continental που είναι βέβαια γερμανικής προέλευσης κι αυτό. Το εντυπωσιακό είναι ότι δεύτερο βγήκε το ελαστικό της θυγατρικής της Continental (τελείως απροκάλυπτοι οι Γερμανοί). Η άλλη σύμπτωση για την οποία δεν διερωτηθήκατε καν εσείς οι καλοί δημοσιογράφοι, είναι ότι λείπει η κορυφαία στον κόσμο εταιρεία ελαστικών (δεν είναι προσωπική κρίση) η Michelin. Ευχαριστούμε την ADAC αλλά δε θα πάρουμε....
Τα Hankook παλιότερα που είχα βάλει μια και μοναδική φορά πραγματικά άθλιο ελαστικό.Χρόνια τωρα χρησιμοποιώ τα Yokohama και είμαι πολύ ευχαριστημένος.
Δυστυχώς ευτυχώς κάποια από αυτά τα έχω φορέσει σε γνωστή τσέχικη μάρκα... γερμανοτραφής δλδ. Hankook που τόσο τα παινεύουν απλά απαράδεκτα... ζυμάρι ... τι θέλω να πω... καλά τα τεστ προτιμώ την αληθινή ζωή... και δη στην Ελλαδάρα που ξεφτιλίζει συστήματα και σχεδιάσεις... οπότε και για μένα ισχύει το ευχαριστώ δεν θα πάρω.... Dunlop (αδελφό Goodyear) δεν απλά δεν ...Bridgestone wow ευχάριστο wow
autotriti πως υπολογίζεται η αντοχή των ελαστικών στα χιλιόμετρα? Πάντως στο δικό μου αυτοκίνητο σπεύδω για αλλαγή των goodyear στις 30000 και στα 3,5 χρόνια λόγω εκτεταμένης φθοράς στο πέλμα!
Γερμανοί ξε-Γερμανοί την αλήθεια δεν μπορούν να την σκεπάσουν. Ποιά λάστιχα σκίζουν σε αντοχή είναι φανερό. Όλα τ αλλα να χαμε να λέγαμε... Άντε γειά...
Τα Michelen είναι απλά εκτός συναγωνισμού, το άρθρο αφορά τους υπόλοιπους κατασκευαστές