Η Mercedes-Benz χρησιμοποίησε το 5άρι μηχανικό κιβώτιο Getrag που συναντάμε και στην BMW M3 εκείνης της γενιάς, με την πρώτη σχέση να βρίσκεται κάτω αριστερά (dogleg).
Διαφοροποίηση στους κινητήρες των Evo I και Evo II εντοπίζεται και στη σχέση συμπίεσης, όπου στην πρώτη περίπτωση ήταν 9,7:1 και στη δεύτερη 10,5:1.
Τα εντυπωσιακά αεροδυναμικά βοηθήματα της Evolution II, πέρα από τον τομέα της αισθητικής, μείωσαν τον συντελεστή οπισθέλκουσας στο 0,29 και ταυτόχρονα αύξησαν την κάθετη δύναμη.
Και τα 500 αντίτυπα της Evolution II προσφέρθηκαν στο χρώμα «blue-black metallic», ενώ τα άλλα δύο δημιουργήθηκαν για τις ανάγκες της εξέλιξης του μοντέλου.
Η αξία της 190E 2.5-16 Evolution II αυξάνεται συνεχώς με την τιμή της, σχεδόν 30 χρόνια από την παρουσίασή της στην έκθεση της Γενεύης, να «φλερτάρει» με τις 350.000 ευρώ.
Όλα τα αντίτυπα της Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evolution II πωλήθηκαν πριν καν πραγματοποιηθεί η επίσημη παρουσίασή της.