ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ξέρετε ότι:

 Σχολιάστε 
135.113 Επισκέψεις στο άρθρο
Η Mercedes-Benz χρησιμοποίησε το 5άρι μηχανικό κιβώτιο Getrag που συναντάμε και στην BMW M3 εκείνης της γενιάς, με την πρώτη σχέση να βρίσκεται κάτω αριστερά (dogleg).

Η Mercedes-Benz χρησιμοποίησε το 5άρι μηχανικό κιβώτιο Getrag που συναντάμε και στην BMW M3 εκείνης της γενιάς, με την πρώτη σχέση να βρίσκεται κάτω αριστερά (dogleg).

  • Διαφοροποίηση στους κινητήρες των Evo I και Evo II εντοπίζεται και στη σχέση συμπίεσης, όπου στην πρώτη περίπτωση ήταν 9,7:1 και στη δεύτερη 10,5:1.
  • Τα εντυπωσιακά αεροδυναμικά βοηθήματα της Evolution II, πέρα από τον τομέα της αισθητικής, μείωσαν τον συντελεστή οπισθέλκουσας στο 0,29 και ταυτόχρονα αύξησαν την κάθετη δύναμη.
  • Και τα 500 αντίτυπα της Evolution II προσφέρθηκαν στο χρώμα «blue-black metallic», ενώ τα άλλα δύο δημιουργήθηκαν για τις ανάγκες της εξέλιξης του μοντέλου.
  • Η αξία της 190E 2.5-16 Evolution II αυξάνεται συνεχώς με την τιμή της, σχεδόν 30 χρόνια από την παρουσίασή της στην έκθεση της Γενεύης, να «φλερτάρει» με τις 350.000 ευρώ.
  • Όλα τα αντίτυπα της Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evolution II πωλήθηκαν πριν καν πραγματοποιηθεί η επίσημη παρουσίασή της.

Σελίδα 1Mercedes 190E 2.5-16 Evo: To «παιδί» των Mercedes & Cosworth
Σελίδα 2Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evo I
Σελίδα 3Evolution II: Το αντίπαλο δέος της BMW M3 Sport Evolution (+video)
Σελίδα 4Κινητήρας με υπογραφή Cosworth
Σελίδα 5Ξέρετε ότι:
Mercedes
LINGLONG VS GOODYEAR