Τόσο η πρώτη, όσο και η δεύτερη ειδική έκδοση βασίστηκαν στον ίδιο κινητήρα που εξελίχθηκε από κοινού με την βρετανική Cosworth.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Τόσο η πρώτη, όσο και η δεύτερη ειδική έκδοση βασίστηκαν στον ίδιο κινητήρα που εξελίχθηκε από κοινού με την βρετανική Cosworth.

Κινητήρας με υπογραφή Cosworth

127.471 Επισκέψεις στο άρθρο

Τόσο η πρώτη, όσο και η δεύτερη ειδική έκδοση βασίστηκαν στον ίδιο κινητήρα που εξελίχθηκε από κοινού με την βρετανική Cosworth. Πρόκειται για έναν τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό 16βάλβιδο κινητήρα που στην πρώτη περίπτωση απέδιδε 204 ίππους και έπειτα έφτασε μέχρι τους 235. Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο αυξήθηκε το όριο περιστροφής από τις 7.250 στις 7.800 σ.α.λ., τοποθετήθηκε νέος στροφαλοφόρος άξονας και μεγαλύτερη αντλία λαδιού, ενώ επανασχεδιάστηκαν η πολλαπλή εισαγωγής και εξαγωγής.

Στην περίπτωση της Evolution II, τοποθετήθηκε νέος στροφαλοφόρος άξονας και μεγαλύτερη αντλία λαδιού, ενώ επανασχεδιάστηκαν η πολλαπλή εισαγωγής και εξαγωγής.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στην περίπτωση της Evolution II, τοποθετήθηκε νέος στροφαλοφόρος άξονας και μεγαλύτερη αντλία λαδιού, ενώ επανασχεδιάστηκαν η πολλαπλή εισαγωγής και εξαγωγής.


Επιπλέον, η Mercedes-Benz χρησιμοποίησε το 5άρι μηχανικό κιβώτιο Getrag που συναντάμε και στην BMW M3 εκείνης της γενιάς, με την πρώτη σχέση να βρίσκεται κάτω αριστερά (dogleg), ενώ το «κερασάκι στην τούρτα» ήταν ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Σελίδα 1Mercedes 190E 2.5-16 Evo: To «παιδί» των Mercedes & Cosworth
Σελίδα 2Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evo I
Σελίδα 3Evolution II: Το αντίπαλο δέος της BMW M3 Sport Evolution (+video)
Σελίδα 4Κινητήρας με υπογραφή Cosworth
Σελίδα 5Ξέρετε ότι:
test center
SEAT