Σύγκρουση δύο διαφορετικών κόσμων με κοινό παρανομαστή τις απίθανες επιδόσεις και τις εκρήξεις αδρεναλίνης. Αλογα που τρέφονται με βενζίνη ή με kWh; Mercedes-AMG CLA 45 S ή Tesla Model 3 Performance;
Οι φανατικοί petrolheads ακούνε για ηλεκτρικά και βγάζουν σπυριά. Από την άλλη, το αντίπαλο δέος των ημερών μας οι electroheads πίνουν νερό στο όνομα της ηλεκτροκίνησης και πιστεύουν πως τα ηλεκτρικά είναι το μέλλον. Αυτά που εξιτάρουν τους μεν, ξενερώνουν τους δε και τούμπαλιν: Τα σπορ βενζινοκίνητα καταπίνουν βενζίνη, που βρίσκεις παντού, βγάζουν CO2 από τις φασαριόζικες εξατμίσεις και οι κραδασμοί από το ανεβοκατέβασμα των εμβόλων στα σωθικά των κινητήρων προκαλούν έξαψη στους βενζινοκέφαλους οπαδούς τους.
O παραπάνω παράδεισος είναι… κόλαση για τους ηλεκτροκέφαλους, που στα ηλεκτρικά λατρεύουν το ότι οι κινητήρες κάνουν λιγότερο θόρυβο από μίξερ, δεν εκπέμπουν CO2 και επιταχύνουν με τρόπο που σε κολλάει στο κάθισμα όταν πατάς το γκάζι, εεεεεε συγνώμη το ποτενσιόμετρο, ακόμα και όταν μιλάμε για ένα καθημερινό ηλεκτρικό, πολλώ δε μάλλον για ένα σπορ. Όπως καταλαβαίνετε ακολουθεί μια διαφορετική αντιπαράθεση: ενός σπορ βενζινοκίνητου μοντέλου με state-of-the-art 2λιτρο turbo κινητήρα με ρεκόρ απόδοσης και ενός ηλεκτρικού με ακόμα περισσότερα άλογα και αγωνιστικό πρόγραμμα λειτουργίας.