8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Mercedes EQS Vs S-Class
67.299 Επισκέψεις στο άρθρο (9/5/2021)
To χρυσό νόμισμα της Mercedes έχει την επιβλητική S-Class από τη μία πλευρά και την ηλεκτρική της «εκδοχή» που ακούει στο όνομα EQS από την άλλη. Κορώνα ή γράμματα;
Δεν πέρασε αρκετός καιρός από την παρουσίαση της νέας Mercedes S-Class και η Mercedes επανέρχεται στην κατηγορία των λιμουζίνων με την ηλεκτρική αδελφή της, την EQS. Και αν κάθε γενιά της S-Class αποτελεί ένα νέο κεφάλαιο στην αυτοκίνηση γενικότερα, φανταστείτε τι γίνεται με την ΕQS που βασίζεται σε αυτή, και είναι και ηλεκτρική.
Εμείς παρακάτω αναλύουμε τις δυο πολυτελείς προτάσεις της Mercedes, οι οποίες χαρακτηρίζονται αμφότερες από την προηγμένη τεχνολογία, τα κορυφαία επίπεδα ποιότητας και άνεσης, με πολυτέλεια όπως δεν την έχουμε ξαναδεί.
Εμφάνιση: Εlegance και σοβαρή η S-Class, πιο προχωρημένη η EQS
Παρά το παραπλήσιο μήκος αμαξώματος (5.179 στην κανονική και 5.289 χλστ. στην επιμηκυμένη της έκδοση η S-Class και 5.216 χλστ. η ΕQS) η Mercedes καταφέρνει και διαφοροποιεί σημαντικά τις δυο πολυτελείς μπερλίνες της. Αρχικά χάρισε στη νέα γενιά της S-Class πιο κομψή και δυναμική εικόνα με πιο λεπτά φωτιστικά σώματα, ανασχεδιάζοντας την γρίλια και τους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, φέρνοντάς την πιο κοντά στα αισθητικά πρότυπα των υπόλοιπων μοντέλων της. Και πάλι όμως και παρά αυτά τα παρεμφερή στοιχεία που μπορούμε να δούμε και σε άλλες Mercedes, η S-Class καταφέρνει και δείχνει πιο επιβλητική και εκλεπτυσμένη αποκτώντας έναν μοναδικό χαρακτήρα.
Η EQS αναμφίβολα είναι και αυτή εντυπωσιακή αισθητικά, προβάλλοντας ένα περισσότερο δυναμικό προφίλ. Οι ρέουσες γραμμές του αμαξώματος στο πλάι, ο κορυφαίος αεροδυναμικός συντελεστής Cd:0,20 (σ.σ. ο καλύτερος σε αυτοκίνητο παραγωγής!), και το προχωρημένο design της με κύριο χαρακτηριστικό την καμπύλη στο πίσω μέρος της, αποτελούν στοιχεία που την διαφοροποιούν από την S-Class και της δίνουν ένα πιο προχωρημένο προφίλ όπως άλλωστε συνάδει με τον ηλεκτρισμένο χαρακτήρα της.
Εσωτερικό – Χώροι: Πανδαισία πολυτέλειας, άνεσης και high-tech ατμόσφαιρας
Δεν περιμέναμε κάτι λιγότερο από την κορυφαία S-Class σε τομείς όπως η ποιότητα, η high-tech εικόνα, η τεχνολογία και οι ανέσεις που προσφέρει στους επιβάτες, και αυτό όπως φαίνεται υιοθετεί στον ίδιο βαθμό και η EQS.
Ξεκινώντας από την S-Class, στο πολυτελές εσωτερικό της θα μετρήσει κανείς πέντε οθόνες, τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, την οθόνη για το σύστημα infotainment MBUX μεγέθους 12,8 ιντσών και τρεις προαιρετικές πίσω οθόνες (δύο 11,6 ιντσών πίσω από τα εμπρός καθίσματα και μια 7 ιντσών στο κέντρο). Παράλληλα, μία άλλη καινοτομία εντοπίζεται στο προαιρετικό head-up display με υποστήριξη επαυξημένης πραγματικότητας για την πλοήγηση, ωστόσο διαθέσιμο είναι και ένα απλό head-up display. Μιλώντας για το head-up display με υποστήριξη επαυξημένης πραγματικότητας, η Mercedes αναφέρει πως έχει γωνία ανοίγματος 10 μοίρες οριζόντια και πέντε μοίρες κάθετα, με την εικόνα να δίνει την εντύπωση ότι εμφανίζεται σε βάθος δέκα μέτρων. Σύμφωνα με τη μάρκα αυτό ισοδυναμεί με οθόνη 77 ιντσών και χρησιμοποιεί την τεχνολογία που εφαρμόζεται επίσης σε δέσμες που χρησιμοποιούνται στους κινηματογράφους.
Η EQS για να διαφοροποιηθεί ελαφρώς ενσωματώνει κάποια επιπλέον χαρακτηριστικά. Αρχικά μπαίνοντας στο εσωτερικό της αφού ανοίξουν αυτόματα οι πόρτες της, το μάτι θα πέσει στο νέο σύστημα MBUX Hyperscreen που συνδυάζει τρεις οθόνες σε μια υπερ-οθόνη OLED υψηλής ευκρίνειας 56 ιντσών, μήκους 141 εκατοστών και διαθέτει τεχνητή νοημοσύνη μέσα από ένα «έξυπνο» και ικανό λογισμικό που καταλαβαίνει τον χρήστη και συνηθίζει τις επιθυμίες του! Όλες οι ανανεώσεις των συστημάτων της EQS γίνονται over-the-air μέσω internet, ενώ υπάρχουν ξεχωριστά modes για νέους οδηγούς και υπηρετικό προσωπικό.
Οι πίσω θέσεις (2 στον αριθμό και για τα δύο μοντέλα) δίνουν και αυτές ένα τεχνολογικό ρεσιτάλ με κάθε λογής επιλογή άνεσης για τους επιβάτες, συνδυαστικά πάντα με το πλούσιο τεχνολογικό προφίλ, ιδανικό για επιχειρηματίες, πολιτικούς ηγέτες, που είναι άλλωστε και το target group τέτοιων πολυτελέστατων κατασκευών.
Φυσικά το όλο πακέτο συμπληρώνεται και από την παρουσία όλων των γνωστών, αλλά και νεότερων συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης της οδήγησης που διαθέτει η Mercedes και στα δύο μοντέλα, με την S-Class όμως να πρωτοστατεί για άλλη μια φορά ως η ναυαρχίδα με όλες τις έννοιες πρόταση της Mercedes. Αυτή λοιπόν μέσα στον πλούσιο εξοπλισμό της εφοδιάζεται για πρώτη φορά με αερόσακους στα πίσω καθίσματα για να προστατέψει τους επιβάτες της. Και στα δύο μοντέλα πάντως, το αυτόνομο σύστημα οδήγησης Επιπέδου 3 κάνει τη διαφορά.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Εμείς παρακάτω αναλύουμε τις δυο πολυτελείς προτάσεις της Mercedes, οι οποίες χαρακτηρίζονται αμφότερες από την προηγμένη τεχνολογία, τα κορυφαία επίπεδα ποιότητας και άνεσης, με πολυτέλεια όπως δεν την έχουμε ξαναδεί.
Εμφάνιση: Εlegance και σοβαρή η S-Class, πιο προχωρημένη η EQS
Παρά το παραπλήσιο μήκος αμαξώματος (5.179 στην κανονική και 5.289 χλστ. στην επιμηκυμένη της έκδοση η S-Class και 5.216 χλστ. η ΕQS) η Mercedes καταφέρνει και διαφοροποιεί σημαντικά τις δυο πολυτελείς μπερλίνες της. Αρχικά χάρισε στη νέα γενιά της S-Class πιο κομψή και δυναμική εικόνα με πιο λεπτά φωτιστικά σώματα, ανασχεδιάζοντας την γρίλια και τους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, φέρνοντάς την πιο κοντά στα αισθητικά πρότυπα των υπόλοιπων μοντέλων της. Και πάλι όμως και παρά αυτά τα παρεμφερή στοιχεία που μπορούμε να δούμε και σε άλλες Mercedes, η S-Class καταφέρνει και δείχνει πιο επιβλητική και εκλεπτυσμένη αποκτώντας έναν μοναδικό χαρακτήρα.
Η EQS αναμφίβολα είναι και αυτή εντυπωσιακή αισθητικά, προβάλλοντας ένα περισσότερο δυναμικό προφίλ. Οι ρέουσες γραμμές του αμαξώματος στο πλάι, ο κορυφαίος αεροδυναμικός συντελεστής Cd:0,20 (σ.σ. ο καλύτερος σε αυτοκίνητο παραγωγής!), και το προχωρημένο design της με κύριο χαρακτηριστικό την καμπύλη στο πίσω μέρος της, αποτελούν στοιχεία που την διαφοροποιούν από την S-Class και της δίνουν ένα πιο προχωρημένο προφίλ όπως άλλωστε συνάδει με τον ηλεκτρισμένο χαρακτήρα της.
Εσωτερικό – Χώροι: Πανδαισία πολυτέλειας, άνεσης και high-tech ατμόσφαιρας
Δεν περιμέναμε κάτι λιγότερο από την κορυφαία S-Class σε τομείς όπως η ποιότητα, η high-tech εικόνα, η τεχνολογία και οι ανέσεις που προσφέρει στους επιβάτες, και αυτό όπως φαίνεται υιοθετεί στον ίδιο βαθμό και η EQS.
Ξεκινώντας από την S-Class, στο πολυτελές εσωτερικό της θα μετρήσει κανείς πέντε οθόνες, τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, την οθόνη για το σύστημα infotainment MBUX μεγέθους 12,8 ιντσών και τρεις προαιρετικές πίσω οθόνες (δύο 11,6 ιντσών πίσω από τα εμπρός καθίσματα και μια 7 ιντσών στο κέντρο). Παράλληλα, μία άλλη καινοτομία εντοπίζεται στο προαιρετικό head-up display με υποστήριξη επαυξημένης πραγματικότητας για την πλοήγηση, ωστόσο διαθέσιμο είναι και ένα απλό head-up display. Μιλώντας για το head-up display με υποστήριξη επαυξημένης πραγματικότητας, η Mercedes αναφέρει πως έχει γωνία ανοίγματος 10 μοίρες οριζόντια και πέντε μοίρες κάθετα, με την εικόνα να δίνει την εντύπωση ότι εμφανίζεται σε βάθος δέκα μέτρων. Σύμφωνα με τη μάρκα αυτό ισοδυναμεί με οθόνη 77 ιντσών και χρησιμοποιεί την τεχνολογία που εφαρμόζεται επίσης σε δέσμες που χρησιμοποιούνται στους κινηματογράφους.
Η EQS για να διαφοροποιηθεί ελαφρώς ενσωματώνει κάποια επιπλέον χαρακτηριστικά. Αρχικά μπαίνοντας στο εσωτερικό της αφού ανοίξουν αυτόματα οι πόρτες της, το μάτι θα πέσει στο νέο σύστημα MBUX Hyperscreen που συνδυάζει τρεις οθόνες σε μια υπερ-οθόνη OLED υψηλής ευκρίνειας 56 ιντσών, μήκους 141 εκατοστών και διαθέτει τεχνητή νοημοσύνη μέσα από ένα «έξυπνο» και ικανό λογισμικό που καταλαβαίνει τον χρήστη και συνηθίζει τις επιθυμίες του! Όλες οι ανανεώσεις των συστημάτων της EQS γίνονται over-the-air μέσω internet, ενώ υπάρχουν ξεχωριστά modes για νέους οδηγούς και υπηρετικό προσωπικό.
Οι πίσω θέσεις (2 στον αριθμό και για τα δύο μοντέλα) δίνουν και αυτές ένα τεχνολογικό ρεσιτάλ με κάθε λογής επιλογή άνεσης για τους επιβάτες, συνδυαστικά πάντα με το πλούσιο τεχνολογικό προφίλ, ιδανικό για επιχειρηματίες, πολιτικούς ηγέτες, που είναι άλλωστε και το target group τέτοιων πολυτελέστατων κατασκευών.
Φυσικά το όλο πακέτο συμπληρώνεται και από την παρουσία όλων των γνωστών, αλλά και νεότερων συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης της οδήγησης που διαθέτει η Mercedes και στα δύο μοντέλα, με την S-Class όμως να πρωτοστατεί για άλλη μια φορά ως η ναυαρχίδα με όλες τις έννοιες πρόταση της Mercedes. Αυτή λοιπόν μέσα στον πλούσιο εξοπλισμό της εφοδιάζεται για πρώτη φορά με αερόσακους στα πίσω καθίσματα για να προστατέψει τους επιβάτες της. Και στα δύο μοντέλα πάντως, το αυτόνομο σύστημα οδήγησης Επιπέδου 3 κάνει τη διαφορά.