Μια Mercedes EQS με το κάθισμα του συνοδηγού να κοιτά προς τα πίσω. Όχι, δεν είναι κάποιο πρωταπριλιάτικο αστείο ή κάποια επεξεργασμένη εικόνα. Μάλιστα, έχει και έγκριση από την TÜV!
Η EQS είναι η ναυαρχίδα των ηλεκτρικών μοντέλων της ηλεκτρικής οικογένειας EQ της Mercedes-Benz έχοντας έμμεση σχέση με την S-Class, αφού στον αυτοκινητικό κόσμο η hi-tech λιμουζίνα θεωρείται ως η ηλεκτρική εκδοχή της. Και ως limo στην κλάση της S-Class, το ηλεκτρικό «αστέρι» είναι άμεσα συνυφασμένο με κορυφαία επίπεδα πολυτέλειας και άνεσης, αλλά και την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και της μόδας. Ωστόσο, υπάρχει και ένας άνθρωπος στον κόσμο με πολύ ιδιαίτερο γούστο, που ήθελε κάτι διαφορετικό από την Mercdes EQS.
Ο Πρόεδρος της γερμανικής εταιρείας ενδυμάτων Trigema, Wolfgang Grupp, έχει συνηθίσει να έχει επιπλέον χώρο στο πίσω μέρος των μοντέλων της Mercedes-Benz που είχε στην κατοχή του στην πορεία των ετών από το 1975 μέχρι και σήμερα. Σημειώστε πως, αγοράζει σερί τη ναυαρχίδα της Mercedes για περισσότερα από 45 χρόνια. Και αυτό δεν θα μπορούσε να αλλάξει στην ολοκαίνουργια EQS που προστέθηκε στο γκαράζ του. Επειδή δεν κατάφερε να βρει στην Mercedes αυτό που ήθελε, απευθύνθηκε στην Paravan, έναν κατασκευαστή εξατομικευμένων λύσεων κινητικότητας για κάθε είδους όχημα που έχει ως μότο «Τίποτα δεν είναι αδύνατο».
Ο 80χρονος Wolfgang Grupp αγοράζει S-Class σερί εδώ και 45 χρόνια και τα τελευταία 30 χρόνια κάνει αυτή την μετατροπή με το ανάποδο κάθισμα στα αυτοκίνητά του.
Μετά από το σχετικό κόψε-ράψε το κάθισμα του συνοδηγού της Mercedes EQS του Γερμανού επιχειρηματία τοποθετήθηκε ανάποδα, με την πλάτη να είναι στραμμένη προς το ταμπλό. Πλέον δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να καθίσει κάποιος συνοδηγός, ωστόσο αυτό δεν έχει και ιδιαίτερη σημασία για το αφεντικό της Trigema, αφού είναι σημαντικό γι΄ αυτόν να μπορεί να απλώνεται, να κοιμάται, να εργάζεται και να έχει καθαρή θέα στο δρόμο χωρίς να έχει ένα... ενοχλητικό κάθισμα συνοδηγού μπροστά του. Και όλα αυτά με την μετατροπή να έχει έγκριση τύπου TÜV από τον γερμανικό οργανισμό επιθεώρησης και πιστοποίησης.
Τέλος, σημειώστε πως αυτή την ιδιοτροπία ο Wolfgang Grupp δεν την απέκτησε τώρα, στα πίσω πίσω. Τη συγκεκριμένη τροποποίηση στο κάθισμα του συνοδηγού των S-Class που αγοράζει ο 80χρονος πλέον επιχειρηματίας την κάνει τα τελευταία 30 χρόνια.