Δείτε την ιστορία της Mercedes 200 D W124 του 1992 που έχει γράψει πάνω πάνω από 1 εκατομμύριο χιλιόμετρα.
Mercedes για 1 εκ. χλμ.
13.390 Επισκέψεις στο άρθρο (7/2/2017)
Δείτε την ιστορία ενός μηχανικού της Mercedes και της 200 D W124 που οδηγεί εδώ και 25 χρόνια, έχοντας γράψει πάνω πάνω από 1 εκατομμύριο χιλιόμετρα. Πόσο κόστισε σε service και καύσιμα η πρόγονος της E-Class; Γιατί τα αυτοκίνητα πλέον δεν είναι «για πάντα»;
Ο Michael Nickl είναι 55 ετών και εργάζεται στο εργοστάσιο της Daimler στο Ζίντελφιγκεν της νότιας Γερμανίας. Σήμερα είναι στην ομάδα που φτιάχνει τη GLE. Το 1992 είχε κλείσει πέντε χρόνια στη δουλειά και αποφάσισε να αγοράσει μία βασική έκδοση της Mercedes-Benz 200 D W124, καθώς δεν είχε χρήματα για κάτι περισσότερο.
Το αρχικό σχέδιο ήταν η Mercedes 200 D να πωληθεί μετά από ένα χρόνο, αλλά τελικά έμεινε με τον ιδιοκτήτη της Michael Nickl για 25 χρόνια και ακόμα συνεχίζουν μαζί.
Το αρχικό σχέδιο του κου Nickl ήταν να κρατήσει το αυτοκίνητο για ένα χρόνο και να το πουλήσει βγάζοντας κέρδος, καθώς το είχε αγοράσει με την έκπτωση που είχε ως υπάλληλος. Τότε όμως οι τιμές των πετρελαιοκίνητων έφτασαν στον πάτο, καθώς όπως θυμάται ο κος Nickl «υπήρξαν οι πρώτες υποψίες πως τα σωματίδια του diesel προκαλούν καρκίνο».
Κάπως έτσι ο Michael Nickl αποφάσισε να κρατήσει το αυτοκίνητο και συνεχίζει ακόμα να το έχει, έχοντας γράψει ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα. Όλα αυτά τα χρόνια έχει αλλάξει συμπλέκτη, φρένα, εναλλάκτη και αντλία νερού. Όπως όλα τα μοντέλα της γενιάς W124, το αυτοκίνητο αποδείχθηκε ιδιαίτερα αξιόπιστο, εκτός από κάποια θέματα με σκουριές. Για να καταλάβετε έμεινε από συμπλέκτη στις 445.000 χιλιόμετρα…
Βέβαια, η συντήρηση του αυτοκινήτου δεν ήταν φθηνή, καθώς σύμφωνα με το αναλυτικό αρχείο του κου Nickl έχει κοστίσει 58.563 ευρώ, ενώ άλλα 53.786 ευρώ έχουν δοθεί σε καύσιμα. Ο 2λιτρος diesel κινητήρας του αυτοκινήτου έχει ισχύ 75 ίππων και ροπή 126 Nm, ενώ στα 25 χρόνια της «ζωής» του έχει μέση κατανάλωση 6 λτ./100 χλμ.
Γιατι τοτε τα αυτοκινητα ηταν MADE IN και προορισμενα να αντεξουν για μια ζωη.Οχι σαν τα σημερινα που
δεν ξερεις που,πως και με τι υλικα φτιαχνονται και ειναι με ημερομηνια ληξης.
ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΚΕ. ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΝΤΕΞΕ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΙΑΠΩΝΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ
Εξαρτάται το πως εννοείς το "πλέον". Μιλάμε για αυτοκίνητα που κατασκευάζονται απο το '00 και μετά; Μιλάμε για την παρούσα δεκαετία όπου αλλάξαν δραματικά πολλά; Γιατί εμείς με μισοχαλασμένο Seicento έκδοσης 2004 πάει και σε κρύο και σε ζέστη αλλα και σε βαρύ πρόσφατο χιονιά!!! Απο εκεί και μετά, πιστεύω πως παίζει ρόλο ΚΑΙ η συντήρηση κάτι που αρκετοί αδιαφορούν.
Αλλά, παιδιά σκεφτείτε αυτό: είναι μηχανικός στην Mercedes. Αποκλείεται να μην ξέρει τα "μυστικά" που "κρύβει κάτω απο τα καπό" των μοντέλων τους...
Γιατι τοτε τα αυτοκινητα ηταν MADE IN και προορισμενα να αντεξουν για μια ζωη.Οχι σαν τα σημερινα που δεν ξερεις που,πως και με τι υλικα φτιαχνονται και ειναι με ημερομηνια ληξης.
ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΚΕ. ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΝΤΕΞΕ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΙΑΠΩΝΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ
Εξαρτάται το πως εννοείς το "πλέον". Μιλάμε για αυτοκίνητα που κατασκευάζονται απο το '00 και μετά; Μιλάμε για την παρούσα δεκαετία όπου αλλάξαν δραματικά πολλά; Γιατί εμείς με μισοχαλασμένο Seicento έκδοσης 2004 πάει και σε κρύο και σε ζέστη αλλα και σε βαρύ πρόσφατο χιονιά!!! Απο εκεί και μετά, πιστεύω πως παίζει ρόλο ΚΑΙ η συντήρηση κάτι που αρκετοί αδιαφορούν. Αλλά, παιδιά σκεφτείτε αυτό: είναι μηχανικός στην Mercedes. Αποκλείεται να μην ξέρει τα "μυστικά" που "κρύβει κάτω απο τα καπό" των μοντέλων τους...