ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας: Diesel μέχρι να σβήσει ο ήλιος ή ηλεκτρικό με 450 χλμ. αυτονομία;

 Σχολιάστε 
6.687 Επισκέψεις στο άρθρο (26/6/2023)
Ελαστικός από χαμηλά, με καλή απόκριση και καλό πάντρεμα με το 7-τάχυτο κιβώτιο ο 2λιτρος TDI των 204 ίππων, δεν «ακούγεται» χάρη στο «έξυπνο» turbo και τη mild hybrid χείρα βοηθείας.
2 Φωτογραφίες »

Ελαστικός από χαμηλά, με καλή απόκριση και καλό πάντρεμα με το 7-τάχυτο κιβώτιο ο 2λιτρος TDI των 204 ίππων, δεν «ακούγεται» χάρη στο «έξυπνο» turbo και τη mild hybrid χείρα βοηθείας.

Ώρα για... παρασύνθημα. Με ποιο SUV κάνω οικονομία και ποιο δίνει καλύτερες επιδόσεις; Μιλώντας με την «κρύα γλώσσα» των αριθμών, το Skoda Enyaq Coupe RS κοστίζει λιγότερα χρήματα κάθε 100 χλμ.. Κι ας έχει περισσότερα άλογα (299 PS), συνδυαστικά από τα 2 ηλεκτρικά μοτέρ του (204 άλογα πίσω άξονα, 109 άλογα εμπρός άξονα) από τα οποία έχει εξαιρετικές επιδόσεις. Σύμφωνα με το AutoΤρίτη Test Center «καίει» 19,5 kWh/100 χλμ. που μεταφράζεται σε περίπου 3 ευρώ (κόστος κιλοβατώρας τα 15,5 λεπτά του ευρώ). Εκείνο που σου βάζει δεύτερες σκέψεις σε ένα ηλεκτρικό είναι η συνολική αυτονομία, λόγω και του μέτριου δικτύου δημόσιων φορτιστών. Η μπαταρία των 82 kWh (77 ωφέλιμη χωρητικότητα) δίνει αυτονομία 450 χλμ., η οποία σε ταξίδι με υψηλότερες ταχύτητες μειώνεται (180 χλμ./ώρα η περιορισμένη τελική ταχύτητα). Σε κάθε περίπτωση, η φόρτιση σε 11άρη WallBox ολοκληρώνεται σε 7,5 ώρες, ενώ σε ταχυφορτιστή 135 kW (μεγαλύτερο κόστος) φτάνει το 80% σε 36 λεπτά.


Η «μαγκιά» των ηλεκτρικών με το ξεπέταγμα με την άμεσα διαθέσιμη ροπή αποτυπώθηκε (και) στις ενδιάμεσες επιδόσεις του Enyaq Coupe RS (3,1 δλ. για το 60-100 χλμ./ώρα).
2 Φωτογραφίες »

Η «μαγκιά» των ηλεκτρικών με το ξεπέταγμα με την άμεσα διαθέσιμη ροπή αποτυπώθηκε (και) στις ενδιάμεσες επιδόσεις του Enyaq Coupe RS (3,1 δλ. για το 60-100 χλμ./ώρα).

 
Γύρω στα 13-14 ευρώ θα κοστίσουν τα 100 χλμ. με το diesel Audi Q5 (κιβώτιο S tronic 7 σχέσεων). Σύμφωνα με την Audi, το ήπια υβριδικό κύκλωμα των 12V εξοικονομεί 0,3 λτ./100 χλμ., με τα 8,5 λτ. για ένα μοντέλο 204 ίππων, που επωφελείται και από την… light τετρακίνηση quattro ultra, που δεν βασίζεται σε κεντρικό διαφορικό (υπάρχει στη μη εισαγόμενη έκδοση 50 TDI), αλλά σε ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συνεκτικό συμπλέκτη. Χάρη σε αυτή την τεχνολογία, υπάρχει επιλογή απεμπλοκής των πίσω τροχών από τη μετάδοση, όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν, δυνατότητα που «ρίχνει» περισσότερο την κατανάλωση. Ποιο το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του Q5 σε σχέση με το Skoda; Η συνδυαστική αυτονομία του. Έχει ρεζερβουάρ 65 λίτρων, αν κάνετε τα μαθηματικά «διαβάζετε» και την υπεροχή του Q5.

Σελίδα 1SUV με χώρους... γκαρσονιέρας: Diesel Q5 Vs Ηλεκτρικό Enyaq Coupe RS
Σελίδα 2Εσωτερικό & Χώροι: Τι πρέπει να ξεχωρίσουμε;
Σελίδα 3Κινητήρας: Diesel μέχρι να σβήσει ο ήλιος ή ηλεκτρικό με 450 χλμ. αυτονομία;
Σελίδα 4Οδική συμπεριφορά, value for money & η γνώμη μας
Σελίδα 5Μετρήσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά & τιμές
Autotriti.gr
Autotriti.gr