Ποιος είναι οι επιλογές μας μετά το τέλος των πετρελαιοκινητήρων;
Μετά το diesel τι;
5.563 Επισκέψεις στο άρθρο (16/9/2016)
Ποια τεχνολογία θα αντικαταστήσει το ντίζελ και θα αποσπά 60% των πωλήσεων σε πέντε χρόνια; Ποιος θα είναι ο βασιλιάς στη θέση του βασιλιά, τώρα που το ντίζελ φαίνεται πως το εγκαταλείπουν όλοι; Ποια τεχνολογία προβλέπετε; Ποια τεχνολογία ελπίζετε;
Η Ε.Ε. ήδη υποχρεώνει όλους τους κατασκευαστές να έχουν κινητήρες που δεν ξεπερνούν τα όρια, με νέες τυποποιημένες μετρήσεις στις οποίες σήμερα είναι 10 φορές πάνω, μετά το τέλος του 2018. Σε δύο χρόνια περίπου.Για να το πετύχουν αυτό, πρέπει οι κατασκευαστές να καταφέρουν ότι τους πήρε 7 χρόνια με τους βενζινοκινητήρες και τα όρια CO2. Ακόμη πιο δύσκολο, μιλάμε για κινητήρες ντίζελ που είναι εγγενώς πιο ακριβοί, πιο πολύπλοκοι και με περισσότερα συστήματα καθαρισμού και «πρασινοποίησης».
Λίγος ο χρόνος, πολλά τα χρήματα. Ακόμη χειρότερα, οι περισσότεροι κατασκευαστές τρέχουν συγχρόνως την κούρσα των νέων βενζινοκινητήρων και των δυνατοτήτων που ανοίγονται στα υβριδικά, ενώ μην ξεχνάμε και την ηλεκτροκίνηση η οποία είναι ακόμη «ακριβή» και «δύσχρηστη». Λεφτά και χρόνος για να σωθεί ο ντίζελ δεν υπάρχουν.Το πράγμα αλλάζει και στη θέση του ντίζελ θα έρθει κάτι άλλο. Κάτι νέο. Ήδη οι βενζινοκινητήρες μονού ή διπλού καυσίμου (υγραέριο/φυσικό αέριο/αιθανόλη) βρίσκονται σε σημείο που ανταγωνίζονται στα ίσα τους κινητήρες ντίζελ. Και αυτό θα γίνει ακόμη πιο έντονο σύντομα.
Εσείς τι προβλέπετε και τί θέλετε να δείτε στην ίδια δημοτικότητα που έχει το ντίζελ σήμερα; Μπορούν οι βενζινοκινητήρες να επιβληθούν εκ νέου με τα νέα τους ταλέντα; Ή μήπως είχε δίκιο η Toyota και ήρθε η σειρά των υβριδικών; Και τα ηλεκτρικά; Είναι ακόμη νωρίς; Η τα βλέπετε στα επόμενα 5 χρόνια να είναι παντού; Τι λέτε;
Τα ηλεκτροκίνητα είναι το μελλον Απλα πρεπει να βελτιωσουν τον χρονο φορτισης και τη δημιουργια σταθμων ανεφοδιασμου.Νομιζω ότι η Tesla θα δειξει τον δρομο.
Φίλε angelos, στην χώρα μας και να έρθουν θα πληρώνουν φόρο πολυτελείας οι κάτοχοι, θα είναι διπλάσια η τιμή αγοράς σε σχέση με τις άλλες χώρες ( βλέπε bmw και opel ηλεκτροκίνητα που ήδη βρίσκονται στην χώρα μας τιμή πώλησης κλπ ). Ότι παράγει πλούτο το κλείνουμε και το φορολογούμε και ότι είναι πράσινο το βλέπουμε ως ευκαιρία για είσπραξη νέων φόρων ( αυτό που πάνε να κάνουνε τώρα με τα μικρομεσαία αυτοκίνητα και τα τέλη του 2017 ). Ελλάδα 2016....
Ηλεκτροκίνηση ψηφίζω εγώ. Η Tesla δείχνει πλεόν την κατεύθυνση βγάζοντας το πιο οικονομικό Model 3, εμπλουτίζοντας τη γκάμα της με 1-2 μοντέλα ακόμα και με τις κατάλληλες υποδομές είναι σίγουρα το μέλλον. Μακάρι να τη δούμε σύντομα στη χώρα μας όπως φημολογείται.
Το diesel για μενα δεν υπηρξε ποτε και ουτε θα υπαρξει. Μονο βενζινη και τιποτε αλλο. Οποια συγκριση και να κανω, η βενζινη θα υπερτερει τοσο σε ροπη, οσο και σε επιδοσεις, ενω οι συγχρονοι βενζινοκινητηρες ειναι και πιο οικονομικοι. Επισης, και πιο φθηνο στην τιμη αγορας του ειναι ενα βενζινοκινητο. Οι σουπερ Ecoboost της Ford, που απο μολις 1.000cc αποδιδουν εως και 140 ιππους δεν μπορουν να χτυπηθουν απο τον αντιστοιχο 1.6 ΤDCI, ο οποιος ειναι παρασαγγας πιο αργος, τραχυς και θορυβωδης. Ετσι και με τους κινητηρες του VW group, οι TSI του οποιου απλα δεν παιζονται. Oι TDI πλεον ειναι παλαιας κοπης, ενω θυμομαστε τι εγινεε με το περιφημο dieselgate. Επιπλεον ειναι σημαντικα πιο αργοι και τραχεις. Να αναφερω και τους εκπληκτικους 1.4 turbo της Opel αλλα και τον εκπληκτικο νεο 1.000 turbo pστους οποιους δεν μπορει να τα βγαλει περα ο 1.6 CDTI. Το ιδιο και στην Toytota και Honda, οπου διαλεγω δαγκωτο Auris 1.2T και 1.5VTEC HR-V και 1.4 Civic ενω ειμαστε και εν αναμονη του νεου υπετροφοδοτουμενου 1.000. Βενζινη και ξερο ψωμι λοιπον.
Δεν ειμαι ειδικός, αλλά θα κάνω την εξής απλή ερώτηση. Ναι μεν το ηλεκτρικό αυτοκίνητο ώς μονάδα δεν ρυπαίνει κατα την κινησή του, αλλά φανταστείτε τον στόλο των αυτοκινητων παγκοσμίως να μετατρέπεται σε ηλεκτροκίνητο και να έχει ανάγκη από απίστευτα μεγέθη ηλεκτρικής ενεργειας για να φορτίσει τις μπαταρίες του. Δωστε λύση, που διάβολο θα βρεθεί αυτή η ενεργεια για να φορτίσουν όλες αυτές οι μπαταρίες. Θα ‘χουμε μεν καθαρες πόλεις αλλα θα χάσουμε την φύση δαση, ποτάμια, λίμνες κλπ για τις ολοένα και αυξανόμενες ανάγκες για περισσότερο ηλεκτρικό ρεύμα. Πυρηνική ενέργεια λοιπον με ότι αυτό συνεπάγεται. Για όλα τα ανωτέρω πιστεύω λοιπον ότι οικολογικά το υβριδικό αυτοκινητο υπερέχει αυτή τη στιγμή του ηλεκτρικού
Για τα επομενα 15 χρόνια υβριδικά και μετά ηλεκτρικά
Το diesel πέθανε; Οκ το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε; ΘΑ πεθάνει ναι, όπως και η βενζίνη. Θα αντικατασταθούν από ηλεκτρικά. Η τεχνολογία είναι ήδη έτοιμη. Μπαταρίες Lipo σε συνεργασία με super capacitors για φόρτιση σε 15-20 λεπτά και φύγαμε.