Ο μέσος όρος όγκου αποσκευών των 17 αυτοκινήτων που μετρήσαμε ανέρχεται περίπου στα 500 λίτρα. Αν αναλογιστούμε ότι ο αντίστοιχος μέσος όρος για τα μικρομεσαία που μετρήσαμε πριν από λίγο καιρό (δείτε εδώ το πλήρες θέμα) ανέρχεται στα 378 λίτρα, αρκεί για να καταλάβει κανείς γιατί αυτή η κατηγορία είναι η πλέον δημοφιλής στην αγορά παγκοσμίως. Οι κατασκευαστές από την πλευρά τους ανακοινώνουν νούμερα που όπως σχεδόν συμβαίνει πάντοτε, απλά δίνουν μια εικόνα. Εμείς, εξετάζουμε λοιπόν το κάθε αυτοκίνητο από τη μεριά του χρήστη, και όχι μέσα από ένα πρόγραμμα ενός υπολογιστή.
Ο «Ταμερλάνος» λοιπόν καταδεικνύει αυτή τη διαφορά όπως και την διαφορά ανάμεσα στα αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας, όμως δεν στεκόμαστε μόνον σε αυτή την μέτρηση αποκλειστικά. Ο χώρος αποσκευών του κάθε αυτοκινήτου έχει την δική του ιδιαίτερη «μορφολογία» και διάταξη και οι μετρήσεις μας τον «φωτογραφίζουν» απόλυτα για να μπορέσει να αντιληφθεί κανείς σχεδόν πρακτικά τις διαφορές. Το βάθος του, το άνοιγμα της πόρτας, το ύψος του κατωφλιού από το έδαφος, ακόμα και το σκαλοπάτι που δημιουργεί εσωτερικά είναι στοιχεία που είτε διευκολύνουν είτε δυσκολεύουν την φορτοεκφόρτωση, ενώ ακόμα και το ύψος ανοιχτής πόρτας με τη σειρά του μπορεί να διευκολύνει ή να δυσκολέψει έναν άνθρωπο, ανάλογα με το σωματικό του ύψος.
Στον παραπάνω πίνακα θα βρείτε αναλυτικά τι πέτυχαν τα 17 οικογενειακά crossover μοντέλα της δοκιμής σε κάθε διάσταση.
Μπραβο στο autotriti γιατι κανει συγκριτικο σε θεματα που δεν βλεπω σε αλλα site.. Μαλλον 'ισοπαλία' εχουμε διοτι τα SUV που εχουν 'πιο τετραγωνη σχεδιαση' χωρανε μια 'μεσαια' βαλιτσα 50 λιτρων παραπανω, η μια μικρη 30 λιτρων εκει κυμαίνονται οι διαφορες,
εκτος απο το Honda HRV πoυ χωραει 'μεγαλη' βαλιτσα 80 λιτρων.
Ενδεικτικα αναφερω Χωρητικότητα:
Μικρή βαλίτσα: 30 λίτρα
Μεσαία βαλίτσα: 52 λίτρα
Μεγάλη βαλίτσα: 83 λίτρα
Τσάντα καλλυντικών: 10 λίτρα
Θεωρητικά η μέθοδος είναι σωστή, αλλά πρακτικά χάνει, διότι τον χώρο αποσκευών τον φορτώνουμε με βαλίτσες που είναι άκαμπτες και όχι με νερό ή σακούλια που μπορούν να "σφηνωθούν σε γωνίες. Επομένως η μέτρηση με βαλίτσες ή κουτιά είναι σαφώς πιο πρακτική. Για παράδειγμα ο χώρος αποσκευών της Alfa Giulia είναι σαφώς μεγαλύτερος από εκείνον ενός S60 στα χαρτιά , αλλά στην πράξη αποδεικνύεται μικρότερο, γιατί το σχήμα του δεν είναι τετραγωνισμένο αρκετά και ως εκ τούτου κάποια κυβικά (μέθοδος Ταμερλάνος) μένουν ανεκμετάλλευτα με αποτέλεσμα το S60 να είναι πιο βολικό !!
Μπραβο στο autotriti γιατι κανει συγκριτικο σε θεματα που δεν βλεπω σε αλλα site.. Μαλλον 'ισοπαλία' εχουμε διοτι τα SUV που εχουν 'πιο τετραγωνη σχεδιαση' χωρανε μια 'μεσαια' βαλιτσα 50 λιτρων παραπανω, η μια μικρη 30 λιτρων εκει κυμαίνονται οι διαφορες, εκτος απο το Honda HRV πoυ χωραει 'μεγαλη' βαλιτσα 80 λιτρων. Ενδεικτικα αναφερω Χωρητικότητα: Μικρή βαλίτσα: 30 λίτρα Μεσαία βαλίτσα: 52 λίτρα Μεγάλη βαλίτσα: 83 λίτρα Τσάντα καλλυντικών: 10 λίτρα
Θεωρητικά η μέθοδος είναι σωστή, αλλά πρακτικά χάνει, διότι τον χώρο αποσκευών τον φορτώνουμε με βαλίτσες που είναι άκαμπτες και όχι με νερό ή σακούλια που μπορούν να "σφηνωθούν σε γωνίες. Επομένως η μέτρηση με βαλίτσες ή κουτιά είναι σαφώς πιο πρακτική. Για παράδειγμα ο χώρος αποσκευών της Alfa Giulia είναι σαφώς μεγαλύτερος από εκείνον ενός S60 στα χαρτιά , αλλά στην πράξη αποδεικνύεται μικρότερο, γιατί το σχήμα του δεν είναι τετραγωνισμένο αρκετά και ως εκ τούτου κάποια κυβικά (μέθοδος Ταμερλάνος) μένουν ανεκμετάλλευτα με αποτέλεσμα το S60 να είναι πιο βολικό !!