Οι μεγάλες εξωτερικές διαστάσεις του Citroen C5 Aircross διαμορφώνουν αντίστοιχα και μεγάλους εσωτερικούς χώρους. Ο χώρος αποσκευών του είναι άλλωστε από τους μεγαλύτερους που ανακοινώνονται σε αυτή την κατηγορία, κάτι που επιβεβαιώθηκε και με τον «Ταμερλάνο» μας. Το C5 Aircross λοιπόν, χρειάστηκε 71,2 εκ. από το ειδικό υλικό του ογκομετρητή μας, κάτι που μεταφράζεται σε χωρητικότητα 570 λίτρων. Αυτή είναι λοιπόν η καλύτερη επίδοση μέχρι στιγμής για τα δεδομένα της κατηγορίας, όταν ο μέσος όρος αυτής ανέρχεται με βάση τις μετρήσεις μας στα 500 λίτρα.
Όσον αφορά στην «μορφολογία» του, ο χώρος αποσκευών έχει ιδιαίτερα μεγάλο βάθος (κοντά στο 1,0 μ. το ελάχιστο), έχει επίπεδο δάπεδο (μηδενικό κατώφλι εσωτερικά) και κανονικό σχήμα (σταθερό πλάτος στα 1.040 χλστ.), ενώ φυσικά η μέτρησή μας πραγματοποιήθηκε με τα 3 ανεξάρτητα συρόμενα καθίσματα σε κανονική θέση, αφού το C5 Aircross διακρίνεται μεταξύ άλλων και για την πρακτικότητα του εσωτερικού του. Ο χώρος αποσκευών διαθέτει δάπεδο που ρυθμίζεται σε δύο θέσεις, με την μέτρησή μας να αφορά στην πιο χαμηλή ρύθμιση ενώ τέλος, ανασηκώνοντάς το, βρίσκουμε την ρεζέρβα ανάγκης που καταλαμβάνει αρκετό χώρο από τον συνολικό όγκο του πορτ-μπαγκάζ.
Μπραβο στο autotriti γιατι κανει συγκριτικο σε θεματα που δεν βλεπω σε αλλα site.. Μαλλον 'ισοπαλία' εχουμε διοτι τα SUV που εχουν 'πιο τετραγωνη σχεδιαση' χωρανε μια 'μεσαια' βαλιτσα 50 λιτρων παραπανω, η μια μικρη 30 λιτρων εκει κυμαίνονται οι διαφορες,
εκτος απο το Honda HRV πoυ χωραει 'μεγαλη' βαλιτσα 80 λιτρων.
Ενδεικτικα αναφερω Χωρητικότητα:
Μικρή βαλίτσα: 30 λίτρα
Μεσαία βαλίτσα: 52 λίτρα
Μεγάλη βαλίτσα: 83 λίτρα
Τσάντα καλλυντικών: 10 λίτρα
Θεωρητικά η μέθοδος είναι σωστή, αλλά πρακτικά χάνει, διότι τον χώρο αποσκευών τον φορτώνουμε με βαλίτσες που είναι άκαμπτες και όχι με νερό ή σακούλια που μπορούν να "σφηνωθούν σε γωνίες. Επομένως η μέτρηση με βαλίτσες ή κουτιά είναι σαφώς πιο πρακτική. Για παράδειγμα ο χώρος αποσκευών της Alfa Giulia είναι σαφώς μεγαλύτερος από εκείνον ενός S60 στα χαρτιά , αλλά στην πράξη αποδεικνύεται μικρότερο, γιατί το σχήμα του δεν είναι τετραγωνισμένο αρκετά και ως εκ τούτου κάποια κυβικά (μέθοδος Ταμερλάνος) μένουν ανεκμετάλλευτα με αποτέλεσμα το S60 να είναι πιο βολικό !!
Μπραβο στο autotriti γιατι κανει συγκριτικο σε θεματα που δεν βλεπω σε αλλα site.. Μαλλον 'ισοπαλία' εχουμε διοτι τα SUV που εχουν 'πιο τετραγωνη σχεδιαση' χωρανε μια 'μεσαια' βαλιτσα 50 λιτρων παραπανω, η μια μικρη 30 λιτρων εκει κυμαίνονται οι διαφορες, εκτος απο το Honda HRV πoυ χωραει 'μεγαλη' βαλιτσα 80 λιτρων. Ενδεικτικα αναφερω Χωρητικότητα: Μικρή βαλίτσα: 30 λίτρα Μεσαία βαλίτσα: 52 λίτρα Μεγάλη βαλίτσα: 83 λίτρα Τσάντα καλλυντικών: 10 λίτρα
Θεωρητικά η μέθοδος είναι σωστή, αλλά πρακτικά χάνει, διότι τον χώρο αποσκευών τον φορτώνουμε με βαλίτσες που είναι άκαμπτες και όχι με νερό ή σακούλια που μπορούν να "σφηνωθούν σε γωνίες. Επομένως η μέτρηση με βαλίτσες ή κουτιά είναι σαφώς πιο πρακτική. Για παράδειγμα ο χώρος αποσκευών της Alfa Giulia είναι σαφώς μεγαλύτερος από εκείνον ενός S60 στα χαρτιά , αλλά στην πράξη αποδεικνύεται μικρότερο, γιατί το σχήμα του δεν είναι τετραγωνισμένο αρκετά και ως εκ τούτου κάποια κυβικά (μέθοδος Ταμερλάνος) μένουν ανεκμετάλλευτα με αποτέλεσμα το S60 να είναι πιο βολικό !!