Tην πρόθεση της να παραμείνει ο δίλιτρος κινητήρας που εξοπλίζει τις 718 Boxster και Cayman, το μηχανικό σύνολο με την μικρότερη χωρητικότητα στην γκάμα της επιβεβαίωσε η γερμανική μάρκα μέσω του Michael Steiner, μέλους του συμβουλίου Έρευνας και Ανάπτυξης.
Ήδη, κάποιοι φίλοι της μάρκας είχαν ασκήσει κριτική στην εταιρεία για την απόφαση της να εξοπλίσει τις βασικές εκδόσεις των 718 με 4κύλινδρα κινητήρια σύνολα. Ο Steiner ξεκαθάρισε πως αν και είναι απολύτως δυνατό για την εταιρεία να συνεχίσει το downsizing και να αναπτύξει κάποιο 1.000αρι μοτέρ, η μάρκα έχει επιλέξει να μην το κάνει.
Ο λόγος είναι ότι ένα τέτοιο μοτέρ μικρής χωρητικότητας θα έπρεπε να συνδυαστεί με κάποιον ηλεκτροκινητήρα και μπαταρίες αυξάνοντας σαν αποτέλεσμα το βάρος του μοντέλου, κάτι που η Porsche θέλει να αποφύγει.
Από την άλλη πλευρά, η γερμανική μάρκα γνωρίζει πως σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, τα 2/3 των ευρωπαϊκών πωλήσεων της νέας γενιάς Panamera είναι αυτοκίνητα με κάποιου είδους ηλεκτροκινητήρα. Πηγές από το στρατόπεδο της μάρκας αναφέρουν ότι η εταιρεία παρακολουθεί από κοντά τις εξελίξεις στον τομέα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και ανάλογα με την ζήτηση για τέτοια μοντέλα, θα προσπαθήσει σταδιακά να «ηλεκτρίσει» την πλειοψηφία της γκάμας της.