Οι νέες τιμές μεταχειρισμένων του περιοδικού Auto Τρίτη, βρίσκονται στο τεύχος που κυκλοφορεί.
Νέες τιμές μεταχειρισμένων έως 20 ετών - Απόσυρση
Το περιοδικό AutoΤρίτη κυκλοφορεί με 2 εξώφυλλα που καίνε: τις νέες τιμές μεταχειρισμένων & για μοντέλα έως 20 ετών, και όλες οι πληροφορίες για την απόσυρση! Δεν ξέραμε ποιο να διαλέξουμε!
Σε αυτό το τεύχος του περιοδικού Auto Τρίτη διαβάστε όλα τα νέα για την απόσυρση, τις νέες τιμές που ισχύσουν έως τις 31 Μαΐου, καθώς και τι θα γίνει μετά τη λήξη της παράτασης!
Επίσης, το περιοδικό Auto Τρίτη συνεχίζει να εργάζεται για εσάς στον τομέα των τιμών μεταχειρισμένων και για αυτοκίνητα έως 20 ετών! Χρησιμοποίησέ τις, θα γλιτώσεις πολλά λεφτά!
Διαβάστε παρακάτω και ενημερωθείτε για την πορεία της έρευνάς μας που μας οδήγησε στις νέες τιμές μεταχειρισμένων του Auto Τρίτη!
Οι τιμές μεταχειρισμένων του περιοδικού Auto Τρίτη είναι το σημείο αναφοράς της ελληνικής αγοράς. Τις χρησιμοποιούν ακόμα και οι ασφαλιστικές εταιρείες και τα ελληνικά δικαστήρια για να βγάλουν τις αποφάσεις τους.
Η μεγάλη έρευνα του περιοδικού Auto Τρίτη για τα μεταχειρισμένα, που πουλιούνται, στηνελληνική αλλά και στην ευρωπαϊκή αγορά, κράτησε 6 ολόκληρους μήνες.
"Μην το αφήνειςστον ήλιο. Μην πας από αυτό το δρόμο γιατί έχει λακκούβες. Βάλτου τα ακριβάλάδια, αυτά που προτείνει ο κατασκευαστής". Το αυτοκίνητο μας ήτανπάντα ο φίλος μας, η περιουσία μας και για αυτό τα ελληνικά μεταχειρισμένα ήτανπάντα σε εξαιρετική κατάσταση.
Και τι αντίστοιχα γινόταν στην Ευρώπη; Όταν το πρωτοσυζητήσαμε με το γερμανικό Auto Motor und Sport,γελάγανε. "Γιατί δικό μας είναι τοαυτοκίνητο; Σε 4 χρόνια θα το δώσουμε πίσω και θα πάρουμε άλλο", καθώςτο 80% των πωλήσεων γίνεται μέσω εταιρειών leasing. Αυτός είναι και ο λόγος που αυτοκίνητα που προέρχονται από χώρες με σκληρούς χειμώνες, είναι όλα σάπια, από το αλάτι που ρίχνουνστους δρόμους. Ποιός ασχολείται να το ξεπλένει κάθε μέρα από τα αλάτια, αν δενείναι δικό του;
Η έρευνα μας έδειξε ότι η κρίση άλλαξε τα πάντα στην Ελλάδα.
Όλοι ψάχνουν για ένα καλό μεταχειρισμένο 4-5 ετών.
Κανένας ιδιώτης όμως δεν πουλάει το αυτοκίνητο του σε 4-5χρόνια.
Παλιά αλλάζαμε αυτοκίνητο κάθε 7-8 χρόνια. Τώρα οδηγούμε αυτοκίνητο 10-20 χρόνων (μέσος όρος 13 χρόνια).
Από τα 100.000 μεταχειρισμένα που πουλιούνται σήμερα,λιγότερα από 10.000 είναι 4-5 χρόνων και από αυτά, όσα προέρχονται από ιδιώτεςείναι μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού (κυριολεκτώ).
Τα 2.000 από αυτά τα 10.000, είναι εισαγόμενα και ταυπόλοιπα 8.000 προέρχονται από εταιρείες ενοικιάσεων και leasing.
Έτσι δεν είναι πλέον τα χιλιόμετρα ο παράγοντας πουκαθορίζει την τιμή του αυτοκινήτου, αλλά το πόσο καλά είναι συντηρημένο.
Όταν οδηγείς αυτοκίνητο που δεν είναι δικό σου, δεν έχειςκανένα λόγο "να μην το αφήσεις στον ήλιο, ή να μην το πας από τιςλακκούβες".
Και βέβαια, αν για το αυτοκίνητο "του Γιάννη", που δεν το πάει από τις λακκούβες, δεν το αφήνει στον ήλιο, του βάζει τα ακριβά λάδια του κατασκευαστή και το γυαλίζει μόνος του όλη μέρα, για να λάμπει, δίνεις 10.000 ευρώ, για ένα ίδιοαυτοκίνητο που προέρχεται από μια εταιρεία ενοικιάσεων πόσα δίνεις άραγε; Και πόσα δίνεις για ένα ίδιο από εταιρεία ενοικιάσεων ή leasing της Ευρώπης, που έχει φάει και 4 χειμώνες με αλάτια, στους δρόμους. Όλα του 2012. Πόσο δίνεις για το κάθε ένα;
Το περιοδικό AutoΤρίτη αλλάζει την αγορά των μεταχειρισμένων και ανακοινώνει τις νέες τιμές, στο τεύχος που κυκλοφορεί, σύμφωνα με τα σημερινά δεδομένα της αγοράς. Το αυτοκίνητο που θέλετε να αγοράσετε είναι κόκκινο, κίτρινο, ή πράσινο;
Κόκκινες τιμές
Αφορούν αυτοκίνητα τα οποία δεν ξέρουμε από που προέρχονται. Δηλαδή αυτοκίνητα εισαγωγής, αυτοκίνητα από εταιρείες ενοικιάσεων και αυτοκίνητα που δεν ξέρουμε ποιος ήταν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης τους και πως έχουν συντηρηθεί. Μην ασχολείστε με τα χιλιόμετρα (ούτως ή αλλιώς είναι γυρισμένα σε όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα).
Κίτρινες τιμές
Αφορούν αυτοκίνητα τόσο ιδιωτών, όσο και εταιρειών leasing (εξαιρούνται όσα προέρχονται από εταιρείες ενοικιάσεων, για τα οποία ισχύουν οι κόκκινες τιμές), τα οποία δεν μπορούν να αποδείξουν τα πραγματικά τους χιλιόμετρα και ότι έχουν συντηρηθεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.
Πράσινες τιμές
Οι πράσινες τιμές αφορούν αυτοκίνητα που έχουν έως 15.000 χλμ./έτος και τα οποία έχουν πιστοποίηση της κεντρικής αντιπροσωπείας, που δείχνει τα πραγματικά τους χιλιόμετρα. Αν δεν υπάρχει τέτοια πιστοποίηση, ισχύουν οι κόκκινες ή οι κίτρινες τιμές και δεν έχουν σημασία τα χιλιόμετρα (ούτως ή αλλως σε όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα τα χιλιόμετρα ειναι γυρισμένα).
Αν η πιστοποίηση της κεντρικής αντιπροσωπείας δείχνει οτι έχουν κάνει περισσότερα απο 15.000 χλμ./έτος, τότε αφαιρέστε 3% για κάθε 10.000 χλμ. επιπλέον. Για παράδειγμα σε ενα αυτοκίνητο 4ετίας που αντί 60.000 χιλιόμετρα (4 χρόνια Χ 15.000/έτος) έχει 100.000 χιλ. πρέπει να αφαιρέσετε 12% από την τιμή του.
Αν πουλάτε σε έμπορο μεταχειρισμένων το αυτοκίνητο σας, ή ανταλλάσσετε το αυτοκίνητο σας σε έμπορο μεταχειρισμένων, η τιμή που ισχύει είναι 10% χαμηλότερη για αυτοκίνητα με τιμή μεγαλύτερη των 10.000 ευρώ ή 1.000 ευρώ χαμηλότερη για αυτοκίνητα με τιμή μικρότερη των 10.000 ευρώ. Η διαφορά αυτή καλύπτει τα κόστη του εμπόρου για τον έλεγχο του αυτοκινήτου, την δέσμευση των χρημάτων του, μέχρι να καταφέρει να πουλήσει το αυτοκίνητο, καθώς και το κέρδος του.
Οι τιμές αφορούν αυτοκίνητα με βασικό εξοπλισμό, σε καλή κατάσταση, ατρακάριστα και αγρατζούνιστα.
Οι νέες τιμές μεταχειρισμένων του περιοδικού Auto Τρίτη δημοσιεύονται στο τεύχος που κυκλοφορεί. Πάρτε το καιΔΕΝ ΘΑ ΧΑΣΕΤΕ!
Βοηθήστε και σείς να διαδοθούν οι νέες τιμές μεταχειρισμένων . Κοινοποιήστε το στο χρονολόγιό σας να το δουν οι φίλοι σας, αλλά και στις ομάδες που μετέχετε. |
Θα παρω του Γιάννη γιατι το προσέχει είναι νοικοκυρης το γυαλιζει το πλενη όπως πρέπει το πηγαίνει στο συνεργείο της Toyota το κάνει τα σέρβις του. Αυτό θα προτιμήσω. Ξέρετε γιατι? Γιατί και εγώ σαν το Γιάννη είμαι.
Πέρσι πουλούσα yaris diesel αυτόματο του 13' με ελάχιστα χλμ, ήταν στα 2000€ πάνω απο τα εισαγώμενα. οι ιδιώτες ως μέτρο πίεσης μου λέγανε για τα ''αλλα που ήταν πιο φθηνα'' και οι μαντράδες δεν το παίρνανε λέγοντας μου δώστο μόνος σου τι να το πάρουμε εμείς... τελικά προτίμησα να το βλέπω και να του κάνω 2000χλμ το χρόνο παρά να το σκοτώσω στον κάθε εξυπνάκια με υφακι καρδιναλίου.. Το σωστό μεταχειρισμένο ο ιδιοκτήτης του δεν το σκοτώνει, θα το πουλήσει και θα το δώσει όσο ακριβώς αξίζει.
προσωπικά γνωρίζω πολλές εταιρίες leeseng που κάνουν τα αυτ/τα τους σέρβις στις αντ/πειες και μάλιστα πολύ τακτικά σύμφωνα με τον κατασκευαστή όπως το απαιτεί ο πελάτης τους (αφου δεν πληρώνει ο ίδιος) μιας και με το αυτ/το αυτό μεταφέρει και την οικογένεια του. αυτά λοιπόν τα αυτ/τα είναι σίγουρα καλύτερα συντηρημένα από του Γιάννη που το πλένει όλη μέρα αλλά επειδή τον χτύπησε η κρίση δεν μπορεί να το συντηρήσει σωστά και αλλάζει λάδια στο μπαρμαμητσο της γειτονιάς από το βαρέλι και το ευχαριστιέται γιατί τον κάνει και έκπτωση! το εντυπωσιακό όμως είναι η παρότρυνση του περιοδικού να μην αγοράσουμε μέχρι τις 29/3 αυτ/το γιατί θα καθορίσουν αυτοί τις τιμές ... χωρίς να μας πουν αν θα είναι φθηνότερες η ακριβότερες από της σημερινής αγοράς
Απάντηση: Οι νέες τιμές μεταχειρισμένων του Auto Τρίτη, θα δημοσιευτούν 29 Μαρτίου και χρησιμοποιώντας τις, θα γλυτώσεις πολλά λεφτά (ειναι ο υπότιτλος του αρθρου)
Ας μιλήσουμε σοβαρά τώρα. Όλοι θέλουμε ένα αυτοκίνητο περιποιημένο σαν του Γιάννη, αλλά όλοι θέλουμε να το πάρουμε σε πραγματική τιμή χάλια μεταχειρισμένου εισαγωγής, δηλαδή 8000€. Αυτό που θέλω να πω εγώ είναι το εξής: το καλό μεταχειρισμένο πληρώνεται κύριοι. Μπορεί να δώσεις παραπάνω 500€ ή και 1000€ και παραπάνω σε πιο ακριβά αυτοκίνητα, αλλά είναι πολύ βασικό να ξέρεις πως ο άλλος το έχει περιποιηθεί πραγματικά και να έχεις το κεφαλάκι σου ήσυχο. Συνεπώς, να το εκτιμάμε οι υποψήφιοι αγοραστές και να μην δυσανασχετούμε. Τέλος, για να είμαι απολύτως ειλικρινής, μίλησα περισσότερο ως πωλητής καλών μεταχειρισμένων αυτοκινήτων (που εκτιμήθηκαν από τον τελικό αγοραστή) και όχι ως αγοραστής, δεδομένου πως ποτέ δεν έχω αγοράσει μεταχειρισμένο αυτοκίνητο.
Μου αρέσει η προσπάθεια σας... Έχετε μακρύ δρόμο μα πραγματικά 10000€ δεν θα έδινα για Yaris αν έδινα τόσα λεφτά θα επερνα καινούριο κ γενικά φίλοι μ με τόσα λεφτά περνεις καλό καινούριο όποτε προτιμάτε τα καινούργια γνώμη μου ας ειναι κ μικρά με λίγα κυβικά
Οι τιμές του auto triti είναι καθαρά για τους εμπόρους και τους μαντράδες για να αγοράζουν κοψωχρονιά το όχημά μας και να το πουλούν σε τιμή σχεδόν καινούργιου. Θέλεις μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση; Πάρε ενα τηλ τον ασφαλιστή σου να σου πει το ιστορικό του. Πέρασε το κτεο και μία επίσκεψη σε ενα συνεργείο. Και αν όλοι σου πούνε ΟΚ το αγοράζεις. ΑΠΛΑ τα πράγματα.
Εχω ένα Opel Meriva 7/2006 με μόλις 340000km! Κατοικώ στην Αττική μέσα σε έναν ελαιώνα με χωματοδρόμους. Οταν βρέχει κάνεις Camel trophy γιά να πάς στο σπίτι σου. Εχω και 3 λυκόσκυλα από το οποία το ένα μετακινείται καθημερινά μαζί μου στο γραφείο και αλλού. Οι άλλοι μόνο γιά βόλτα επειδή έχουν στη διάθεσή τους ένα αρκετά μεγάλο κήπο.Εξωτερικά το αυτοκίνητο έχει αρκετές γρατζουνιές από αγκάθια, τρακάρισμα όμως κανένα. Εχω αλλάξει debrayage στα 220000km και αυτό προληπτικά, πιστέψτε με. Service πάντα στην αντιπροσωπία. Το σαλόνι και ιδιαίτερα τα καθίσματα είναι σε άψογη κατάσταση χωρίς έναν λεκέ. Τριξίματα ελάχιστα. Ζημιά καμμία. Οσες φορές έχω σκεφτεί να το αλλάξω με μεταχειρισμένο νεώτερο, μου φαίνονται τα περισσότερα σαράβαλα παρόλους τους βιολογικούς καθαρισμούς των σαλονιών. Δείχνουν πολύ πιό ταλαίπωρα από το δικό μου. Σαν χιλιόμετρα, έχουν όλα σχεδόν κολλήσει στα 65000! Μηχανικά δεν έχω εξετάσει κανένα γιατί κανένα δεν μου άρεσε πραγματικά. Οσα μου άρεσαν ήταν κοντά στην τιμή του καινούργιου οπότε αποφάσισα όταν θα μπορώ να αγοράσω καινούργιο.
Λοιπόν αρχικά τι είναι το autotriti και καθορίζει τιμές μεταχειρισμένων;; από που και έως που ένα περιοδικό καθορίζει τιμές ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΈΝΩΝ; το περιοδικό είναι για να παρουσιάζει τα νεα μοντέλα (όπως αυτό ξέρει να κάνει). Υπάρχουν άλλοι που μπορούν να καθορίσουν τις τιμές!!!!!
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΕΡΒΙΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΤΗΣ ΣΕ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΑ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
Εγω που γνωριζω πως ο Γιαννης το γυαλιζε αν δεν ειναι γνωστος μου;αν δεν ειναι γειτονας μου. Επιπλεον αν το leasing εξωτερικου εχει φαει αλατι αλλα το αυτοκινητο του Γιαννη εχει φαει λακουβες με το κουταλι.Το leasing εξωτερικου κυκλοφορουσε σε ευρωπαικους δρομους και του Γιαννη Ομονοια-Πλατεια Βαθης. Επιπλεον ο Γιαννης επειδη δε γουσταρε να πληρωνει ξενοδοχειο να παει τη γυναικα τον "εριχνε" μεσα στο αμαξι γι" αυτο και υο καθαριζε.
Κατ' αρχήν θέλω να δώσω συγχαρητήρια σε αυτή τη μεγάλη έρευνα και γενικά σε ότι έρευνες και διαπιστώσεις έχετε κάνει πάνω στην αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου.... Οι έμποροι και όχι μόνο, πρέπει να καταλάβουν ότι στα αυτοκίνητα που μας πουλάνε βάζουμε τις οικογένειές μας, ότι πολύτιμο έχουμε δηλαδή και κατά την άποψή μου θα πρέπει να γίνονται επώνυμες καταγγελίες όχι γενικά σε κάποιο πρόσωπο αλλά και σε συγκεκριμένες αγγελίες-αυτοκίνητα, ότι είναι για πουθενά. Προσωπικά, αλλά πιστεύω και ο καθένας από εμάς, θα εκτιμήσει το γεγονός ότι το μεταχειρισμένο που θα πάρει, να ξέρει τι είναι και να έχει μια πλήρη εικόνα για το παρελθόν του ανεξαρτήτως χιλιομέτρων μικροατυχημάτων κλπ και αναλόγως το παρελθόν του να πουλιέται στην αντίστοιχη τιμή.... Πρίν 15 ημέρες περίπου πούλησα το αυτοκίνητό μου και ο νέος αγοραστής έχει το πλήρες αρχείο του από service (όχι απαραίτητα σε εξουσιοδοτημένο) και ακόμη και από φανοδουλειές που είχαν γίνει στο αυτοκίνητο με φωτογραφικό αρχείο που τηρούσα... Ας δραστηριοποιηθούμε λοιπόν όλοι και πρώτοι και καλύτεροι εσείς οι ίδιοι αγαπητοί κύριοι του auto triti να βγάλουμε από τη μέση αυτούς που κοροιδέυουν τον κόσμο είτε έμποροι είτε ιδιώτες πωλητές. Ας κάνουμε λοιπόν αυτό που πρέπει, εγώ προσωπικά επειδή οσονούπω θα ξεκινήσω την έρευνα θα τα δω και από πρώτο χέρι τι πουλιέται αυτή την περίοδο και θα πράξω ανάλογα. Ασ κοινοποιήσουμε λοιπόν όλοι "σκάρτα" αυτοκίνητα ας μην κολλάμε (αρκεί φυσικά να έχουμε αποδείξεις)
Καλησπέρα σε όλους αδίκως τα γράφεται ο ελληναρας δεν κοιτάει ποιότητα κοιτάει το χρήμα θα ψαρώσει κ με των μάντρα που το επλεινε σε βιολογικό κ θα πάρει την σαπιλα που έχει γυρίσει το κοντέρ από τα 150.000 στα 50.000 θα του πει ο μάντρα για σένα δώρο ή μεταβίβαση κ αυτό ήταν.τέλος ο καημενος ο γιαννης θα των πρίζουν στο τηλ κοψε κάνα 1000 γτ έχει κ χλμ κ τσαμπα ο γιάννης τόσο καιρό τα γυαλισματα κ τα service τα βαρβατα για να κρατήσει αξία όπως λένε στης αντιπροσωπειες
Αν ο γιαννης το εχει 2000 εως 4000 ευρω πανω και αν σκεφτείς οτι ενα νεο μοτέρ παει απο 3000 έως 5000 ευρω ααααααααααααααααν χρειαστει και μετα εχεις αυτοκίνητο καινουργιο που το στρώνεις απο την αρχή, συγνώμη αλλα σιγά μήν παρω του γιαννάκη. Ωραια ειναι να ανεβαζεις αρθρακια οτι καθορίζεις τις τιμες της αγοράς και μετα ο μεσος πληκτρολογιάκιας να καθεται και συμφωνεί στο καπελάκι της τιμής χωρίς καμία δικαιολογία απλα λόγω "φήμης" οτι καποιες εταιρείες εκαναν αυτό και καποιες αλλες εκεινο, τότε μονο κακο κανετε στον καταναλωτή. Ο πληκτρολογιακιας βεβαια οταν θα ερθει η ώρα της αγοράς θα τα σκεφτεί καλα τα 2000ρικακια του. διαφορες της ταξης μερικών εκατονταδων ευρώ τις καταλαβαίνω αλλα χιλιαρικάκια ετσι χαλαρά και αερατα δεν πεταει κανείς...Φυσικά και αν δω ενα αυτοκίνητο που δεν εχει βιβλίο σερβις θα παω σε ενα αλλο που εχει βιβλίο σερβις και ας κανει και 500ε πανω αλλα ολα τα υπολοιπα ειναι υποθετικά και αστεία. Και αν εχει 100.000 χλμ αντί για 60.000 σιγά τα αυγα ρε παιδία...για εμενα ναι 40000χλμ αξίζουν τα 2000. οσο για το "αυτοκίνητα 4-5 ετών σαπια" ενταξει αυτα ειναι ακραία για τα καινουργια αμαξώματα. Οποιος θελει μεταχειρισμένο εχει την υποχρέωση να το τσεκάρει. υπαρχουν εταιρείες που με πχ 40 ευρω το κανουν αυτό για εσενα. τωρα οι υπολοιποι που εχετε στην ακρη 2000 ευρω μινιμουμ για μία φήμη οκ μεγειά σας. τετοιους ψαχνουν και κατι μαρκες τυπου πριμιουμ που πουλανε μπαμιες για χρυσαφι...
Εγω σκεφτομαι να αγορασω, πολυ συντομα, ΞΑΝΑ ιαπωνα..και μαλον Κορολα, ηδη διαθετω 323 σενταν 1600, απο το οποιο ειμαι ΑΠΟΛΥΤΑ ευχαριστημενος..(αν ειχε και κλιματισμο...)απλως γερασε σχετικα ειναι του 91..Συμφωνω οτι απο ιδιωτη ξερεις τι αγοραζεις και ας δωσεις και παραπανω απο οτι θα εδινες σε μαντρα η εταιρια...γιατι ο Ιδιωτης δε θα σου πουλησει κακοσυντηρημενο η παρατημενο!Αυτο αλλωστε φαινεται οπτικα και σε δοκιμη οδηγησης..και φυσικα ενοειται οτι προτιμαμε οικογενειαρχες...για τον απλο λογο οτι οι περισσοτεροι ειναι μερακληδες και αγαπουν το αυτοκινητο τους..αρα οτι καλυτερο!
ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΑ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΕΙΜΑΙ.ΟΜΩΣ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΜΠΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΘΕΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΙΔΙΩΤΕΣ ΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΤΟΥΣ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ.Κ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΟΤΙ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΙΜΗ ΙΔΙΩΤΗ ΚΑΠΟΙΟ ΑΡΠΑΚΤΙΚΟ ΨΑΧΝΕΙ ΤΟ (ΔΙΚΙΟ) ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΣ ΕΣΑΣ. ΓΙΑΥΤΟ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΑΦΕΙΣ ΔΙΑΧΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΧΛΩΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΞΕΡΑ.
Δεν θα επαιρνα αυτοκίνητο ποτέ απο ιδιώτη.Τον εμπορο θα τον δείς και αύριο (Δεν μιλάμε για απατεώνες) και θα του ζητήσεις ευθύνες , τον ιδιώτη δεν θα τον ξαναδείς.Ο εμπορος για να εχει κέρδος απο ενα αυτοκίνητο πρέπει αυτό να είναι αψογο.Η μόνη περίπτωση απο ιδώτη είναι να το ξέρεις το αυτοκίνητο.
Αυτά τα άρθρα, με τέτοιου είδους προτροπές, τα στέλνετε και στους εμπόρους που διαφημίζονται στο περιοδικό σας; Σας ενδιαφέρει καθόλου, αν τέτοιοι τίτλοι άρθρων δημιουργούν πρόβλημα στην αγορά; Δηλαδή, αν σας διάβαζε περισσότερος κόσμος, θα έπρεπε οι έμποροι να κλείσουν τα μαγαζιά τους για δέκα μέρες; Αλλά προκειμένου να φανούμε εμείς "καλοί", ας πάνε οι άλλοι να πνιγούνε μαζί με τους υπαλλήλους τους.
Δηλ. το αυτοκίνητο του "Γιάννη" ειναι καλύτερο? Ένα αυτοκίνητο με 45000χιλ είναι καλύτερο απο ένα με 75000? Αμα δεν πάω απο "λακούβες" δεν το χαλάω? Ο "Γιάννης" το συντηρεί πιο σωστά απο μία εταιρία? Κάντε μία βόλτα στα συνεργεία και ρωτήστε πότε κάνουν service οι "εταιρίες" που είναι δουλειά τους να παρέχου ένα σωστό αυτοκίνητο και πότε κάνει service ο "Γιάννης". Επίσης ρωτήστε αν οι "εταιρίες" ρισκάρουν να κυκλοφορούν αυτοκίνητα χωρίς τακάκια, λάστιχα, και ασυντήρητα... Εγω πρωσωπικά ξέρω ιδιώτη με αυτοκίνητο "παρτάλι" και ιδιοκτήτη εταιρίας ενοικιάσεων που έχει τα αυτοκίνητά του λουλούδια... Όσο για τα χιλιόμετρα, άλλη καραμέλα αυτή, όλοι τα "κατεβάζουν" γιατί απλούστατα όλοι θέλουν αμάξι με "λίγα" χιλιόμετρα, λές και όταν ψάχνουν γυναίκα ρωτάνε με πόσους πήγε πιο πρίν και αν "πήγε" με 4 είναι καλύτερη απο μία που "πήγε" με 6....
5500-6000 για αυτό απο την εταιρεία leasing και 3500-4000 για το εισαγόμενο.
Το αμάξι είναι ένα εργαλείο. Ότα αγοράζετε μεταχειρισμένο σφυρί σας ενδιαφέρει πόσα καρφιά κάρφωσε ή σε τι κατάσταση είναι? Προς το autotriti : Η συντηρηση του αυτοκινήτου έχει να κάνει με το μεράκι και τις γνώσεις αλλα και την οικονομική κατάσταση του κάθε ιδιοκτήτη, είτε λέγεται "Γιάννης" είτε κάποια επιχείρηση. Και στις δύο αυτέ κατηγορίες υπάρχουν και "σωστοί" και "λάθος". Δεν είναι απόλυτο πως όλες οι εταιρίες έχουν σαράβαλα και όλοι οι "Γιάννηδες" αστέρια... Ακόμα και τα χιλ. είναι "σχετικά". Δηλ. ένα αμάξι που "καθεται" 8 μήνες το χρόνο είναι καλύτερο? Όλοι όσοι ξέρουν, ξέρουν τι παθαίνει ένα αμάξι απο την πολύ ακινησία. Συμπέρασμα: Διαλέγουμε το αμάξι που μας αρέσει, το ελέγχουμε και αν είναι "διαμάντι" το αγοράζουμε και το πληρώνουμε και λίγο παραπάνω... Τώρα αν βρούμε δύο ίδια "διαμάντια" και το ένα έχει αποδεδειγμένα λιγότερα χιλ. το προτημούμε. Αν επίσης βρούμε δύο αυτοκίνητα ένα "διαμάντι" που ανήκε σε εταιρία ενοικιάσεως και ένα προβληματικό που ανήκε στον "Γιάννη", προτημούμε το πρώτο...
το 2015 χρονο ηθελα να πουλησω το οπελ αστρα ntizel μοντελο 2012 με 74.000 που εφερα ο ιδιος απο γερμανια το 2014 με 51.000 (γραμμενα πανω στο τιμολογιο αγορας του γερμανου).Περισσοτερο με ενδιεφερε η ανταλλαγη με τζιπ οποτε πηγα σε αντιπροσωπειες , η τιμη που μου εδειναν ηταν παρα πολυ χαμηλη διοτι μου ελεγαν οτι ολοι οι μαντραδες γυριζουν τα χιλιομετρα και ο κοσμος δεν θα πιστευει οτι το δικο σου ειναι καθαρο!οποτε η αξια του υπολογιζεται σαν να τα εχεις γυρισει οτι και να κανεις!Μου λενε πουλησε το μονος και ελα με λεφτα!Οποτε το εισαγωμενο στην ελλαδα οτι και να κανεις θα χανει την αξια του!Τελικα δε μπηκα καν στη διαδικασια να το πουλησω καθως ηρθαν και τα καπιταλ κοντρολ οποτε η αγορα καινουργιου μπηκε στο ντουλαπι.
Είχα από Drivve ένα yaris 1.33. Σε ένα από τα σέρβις ζήτησα και την αντικατάσταση του φίλτρου καμπίνας. Τελικά όταν το παρέλαβα διαπιστωσα ότι απλα το αφαίρεσαν! Για τα υπόλοιπα των σέρβις αμφιβάλλω, από τη στιγμή που εκλεινε η γκαραζοπορτα ερμητικά και δεν είχα επαφή. Απάντηση στους απατεώνες εμπόρους που πουλάνε τα αμφιβόλου ιστορικού και με παραποιημένα km αυτοκίνητα leasing, με κατω από 80.000 km.
αμαξι και γυναικα είναι πολύ καλυτερα να είναι από πρωτο χερι ..καινουργια, έλεγε ο ΚΚ, είναι καλυτερο το φτηνοτερο καινουργιο από το ακριβοτερο μεταχειρησμενο..ισχυει και για ελαστικα και για ανταλλακτικα..... υπαρχουν πολλα φτηνα στην αγορα και στην συντηρηση αμαξια..εγω κλεινω προς το φιατ τιπο..από 12000 ευρω...4,5 μετρα οικογενειακο ..ότι καλυτερο! επισης ειδα πριν λιγο και το Λαντα νιωα 5 πορτο στα 7500 χιλιαρικα...το σκεπτομαι...επισης τα Νταντσια....υπαρχουν σωστες αγορες από να αγοράζουμε όλα τα σαπακια της Γερμανιας....Ελληνες αντισταθείτε......
Προς Autotriti. Δηλ. αυτοκίνητο απο εταιρία ενοικίασης που εδρεύει στην Κω και κάνει 5000 χιλ. το χρόνο και συντηρείτει κανονικά (και με το παραπάνω) και αγρατσούνιστο που οδηγείται απο οικογενειάρχες τουρίστες 3-4 μήνες το χρόνο είναι υποδιαίστερο απο του κάθε "Γιάννη" που κινείται στην πόλη κάνοντας 15000 χιλ το χρόνο, καβαλάει πεζοδρόμια και δεν ξέρει τι είναι το φίλτρο καμπίνας και αν το αυτοκίνητό του έχει ιμάντα χρονισμού ή καδένα καί έχει και τα ψιλοτρακαρισματάκια του? Να πάρω του "Γιάννη"? Εγω γνωρίζω λαμαρινά που πήρε αυτοκίνητο απο εταιρία ενοικιάσεως και είπε "κορόιδευα αυτούς που αγοράζαν απο εταιρία ενοικιάσεως και τελικά πηρα εν γνώση μου κι εγώ πρώην ενοικιαζόμενο, αλλά ήταν αγρατσούνιστο και αψογα συντηρημένο. Τώρα αν είχε και λίγα χιλ. παραπάνω απο αυτά που έγραφε, σημασία έχει σε τι κατάσταση είναι το αμάξι και αυτό ήταν "μπιμπελό" αυτός που το είχε ήταν πολύ "ψείρας"... "
εγω λεω να παρω......τον γιαννη...και θα εχω και το αυτοκινητο και τον γιαννη !! )
Τελικά όμως όταν κάποιος δεν έχει αρκετά χρήματα και θέλει να αγοράσει ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο, εννοώ μάρκα , θα το ρισκάρει και θα πάει στα κόκκινα. Δυστυχώς οι εποχές είναι δύσκολες και όλοι θα συμβιβαστούν. Ντροπή σε όσους κοροϊδεύουν τους αγοραστές. Δεν υπάρχει τελικά λόγος, αφού ακόμα και γνωρίζοντας τα πραγματικά χιλιόμετρα και τον προηγούμενο ιδιοκτήτη, πάλι θα αγοράσει αυτό που μπορεί οικονομικά. Ας σοβαρευτουμε σε αυτή τη χώρα και ας την πάμε ένα βήμα μπροστά. Με τα μικρά ξεκινάμε πρώτα.
Εσένα μεγάλε σε έχει συνεπάρει το ΚΚΕ!!
Αφήστε τους εμπόρους και πάτε οι ίδιοι καμιά Ολανδία, Γερμανία, Αυστρία κοκ με καμια Ryannair, πάρτε το οχηματάκι που σας αρέσει, καμια βολτίτσα να ανοιξει το μάτι, κάντε και μόνοι τον εκτελωνισμό και πάλι θα γλυτώσεις πολλά. Και πιστέψτε με τα χιλιόμετρα "πέφτουν" στην Ελλάδα από τους ¨επαγγελματίες" εμπόρους μας.
Δηλαδή όλα του 06 τα leasing είναι του 500 αρικου;;; Έλεος μέχρι και golf 1400 tsi . άμα βρητε πολλά σε αυτή την τιμή κάντε τα μας δώρο με διαγωνισμούς σας.είπαμεπιο φτηνά από ενός ιδιώτη αλλά εσείς το ξεφτυλισατε λίγο. Εκτός αν όλα αυτά ήταν στα πλαίσια πρωταπριλιάς
ελα ομως που και η ιδιωτες εχουν ξεφυγει αρκετα πουλωντας αν οχι ιδια τιμη ??πολυ ποιο ακριβα απο εμπορους ,και εδω μπαινει το οικονομικο στην μεση οπου στον εμπορα το αγοραζεις και με δοσεις ενω ο ιδιωτης θελει μετρητα στο χερι Και μην μου πειτε για τα χιλιομετρα μιας με 50 ευρω ο καθενας παει σε μια απο της διαφημιζωμενες εταιριες στο νετ και του τα γυρνανε στο τακα τακα υγ.θυμαμαι πριν 30 χρονια που μελετουσα τιμες μεταχ.σε περιοδικο αυτοκ.δεν θυμαμαι ποιο που καμια μα καμια δεν ανταποκρινοταν στην πραγματικοτητα ,ολοι εμποροι και ιδιωτες πωλουσαν 15-25%ποιο ακριβα παντα
ρε παιδιά για το scirocco δεν μπορούσατε να γράψετε αξία (όλα τα μοντέλα γράφετε στο εξώφυλλο); Επίσης θα μας εξηγήσετε τι είναι το κόκκινο το πράσινο και το κίτρινο;