Tο «φορτηγάκι» θα έχει δανεισμένα σχεδιαστικά στοιχεία και από τις δύο γενιές του μοντέλου της μάρκας από τη δεκαετία του 50 ως και το 70.
Είναι αργά για το «φορτηγάκι» της VW;
5.919 Επισκέψεις στο άρθρο (5/9/2017)
Ποιός θα αγόραζε σήμερα ένα VW μίνιβαν; Μήπως έχει χαθεί η ευκαιρία για την αναβίωση του θρύλου;
Λίγες εταιρείες έχουν να καυχιούνται πως τα δύο μοντέλα που έκαναν το ντεμπούτο τους και διατήρησαν στην παραγωγή για πάνω από 50 χρόνια είναι αμφότερα θρύλοι. Όμως η VW δυσκολεύεται να διατηρήσει σε παραγωγή την αναβίωση του Σκαραβαίου. Μήπως είναι ακόμη πιο αργά για το μίνιβαν;
Η VW βρίσκεται σε βαθιά νερά μετά το σκάνδαλο με τους κινητήρες ντίζελ που άλλαζαν τρόπο λειτουργίας από τις δοκιμές στην πράξη και “έκλεβαν” στους ρύπους. Οι αποζημιώσεις που καλείται να πληρώσει σε Ευρώπη και Αμερική είναι τέτοιες που πολλοί ανησυχούν πως θα έχουν αντίκτυπο στην εξέλιξη και το λανσάρισμα νέων μοντέλων.
Ένα από αυτά τα μοντέλα είναι το Scirocco που κινδυνεύει να μείνει χωρίς αντικαταστάτη, το άλλο είναι το Beetle. Την ίδια στιγμή όμως η VW έχει ανάγκη από θετικές ειδήσεις, αλλά και στροφή σε κάτι άλλο, μακριά από το ντίζελ που πλέον αποτελεί για τη μάρκα “σχοινί στο σπίτι του κρεμασμένου”.
Έτσι μέσα από φήμες, εκδηλώσεις, και διατυπώσεις στελεχών, φαίνεται πως η μάρκα είναι έτοιμη να αναβιώσει το θρυλικό φορτηγάκι της, όχι φυσικά για την αγορά επαγγελματικών, αλλά ως ένα ακόμη MPV με πολύ περισσότερα στοιχεία lifestyle. Έτσι το μινιβαν, με ότι όνομα και να έρθει, θα έχει δανεισμένα σχεδιαστικά στοιχεία και από τις δύο γενιές του μοντέλου της μάρκας από τη δεκαετία του 50 ως και το 70.
Φυσικά η VW θέλει το νέο μίνιβαν να είναι ηλεκτρικό, κάτι σαν το ορόσημο της μάρκας στην νέα τεχνολογία που θα την φέρει όσο πιο μακριά από το ντίζελ γίνεται. Μήπως όμως μία τέτοια αναβίωση έρχεται λίγο αργά;
Εικόνες από διάφορες σχεδιαστικές ασκήσεις δείχνουν ένα πολλά υποσχόμενο όχημα, όμορφο, ρετρό αλλά και μοντέρνο. Το πρόβλημα όμως είναι αλλού. Η κατηγορία των MPV βρίσκεται στα χαμηλότερα μερίδια αγοράς της από τη δημιουργία της τέσσερις δεκαετίες πριν. Και το μίνιβαν αυτό θα είναι σίγουρα MPV, όσο χαριτωμένο και όμορφο κι αν είναι.
Την ίδια στιγμή τα μερίδια αγοράς των ηλεκτροκίνητων οχημάτων βρίσκονται παγκοσμίως ακόμη χαμηλότερα, κάτω του 1%. Και τέλος η μόδα του ρετρό μπορεί να πει κανείς ότι μάλλον βρίσκεται στα “κάτω” της, αφού μόνο το Fiat 500 έχει μείνει ίδιο, με το Mini να έχει εκμοντερνιστεί πλέον πολύ και το Beetle να κινδυνεύει λόγω περικοπών.
Εσείς όμως τι λέτε; Έχει ένα μοντέλο με τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου που γενιές και γενιές αγάπησαν περίπτωση να πετύχει; Παρότι ανήκει σε μία κατηγορία σε ύφεση και πατάει σε μία τεχνολογία που είναι ακόμη στα σπάργανα; Τι λέτε; Εσείς θα το αγοράζατε;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Η VW βρίσκεται σε βαθιά νερά μετά το σκάνδαλο με τους κινητήρες ντίζελ που άλλαζαν τρόπο λειτουργίας από τις δοκιμές στην πράξη και “έκλεβαν” στους ρύπους. Οι αποζημιώσεις που καλείται να πληρώσει σε Ευρώπη και Αμερική είναι τέτοιες που πολλοί ανησυχούν πως θα έχουν αντίκτυπο στην εξέλιξη και το λανσάρισμα νέων μοντέλων.
Ένα από αυτά τα μοντέλα είναι το Scirocco που κινδυνεύει να μείνει χωρίς αντικαταστάτη, το άλλο είναι το Beetle. Την ίδια στιγμή όμως η VW έχει ανάγκη από θετικές ειδήσεις, αλλά και στροφή σε κάτι άλλο, μακριά από το ντίζελ που πλέον αποτελεί για τη μάρκα “σχοινί στο σπίτι του κρεμασμένου”.
Έτσι μέσα από φήμες, εκδηλώσεις, και διατυπώσεις στελεχών, φαίνεται πως η μάρκα είναι έτοιμη να αναβιώσει το θρυλικό φορτηγάκι της, όχι φυσικά για την αγορά επαγγελματικών, αλλά ως ένα ακόμη MPV με πολύ περισσότερα στοιχεία lifestyle. Έτσι το μινιβαν, με ότι όνομα και να έρθει, θα έχει δανεισμένα σχεδιαστικά στοιχεία και από τις δύο γενιές του μοντέλου της μάρκας από τη δεκαετία του 50 ως και το 70.
Φυσικά η VW θέλει το νέο μίνιβαν να είναι ηλεκτρικό, κάτι σαν το ορόσημο της μάρκας στην νέα τεχνολογία που θα την φέρει όσο πιο μακριά από το ντίζελ γίνεται. Μήπως όμως μία τέτοια αναβίωση έρχεται λίγο αργά;
Εικόνες από διάφορες σχεδιαστικές ασκήσεις δείχνουν ένα πολλά υποσχόμενο όχημα, όμορφο, ρετρό αλλά και μοντέρνο. Το πρόβλημα όμως είναι αλλού. Η κατηγορία των MPV βρίσκεται στα χαμηλότερα μερίδια αγοράς της από τη δημιουργία της τέσσερις δεκαετίες πριν. Και το μίνιβαν αυτό θα είναι σίγουρα MPV, όσο χαριτωμένο και όμορφο κι αν είναι.
Την ίδια στιγμή τα μερίδια αγοράς των ηλεκτροκίνητων οχημάτων βρίσκονται παγκοσμίως ακόμη χαμηλότερα, κάτω του 1%. Και τέλος η μόδα του ρετρό μπορεί να πει κανείς ότι μάλλον βρίσκεται στα “κάτω” της, αφού μόνο το Fiat 500 έχει μείνει ίδιο, με το Mini να έχει εκμοντερνιστεί πλέον πολύ και το Beetle να κινδυνεύει λόγω περικοπών.
Εσείς όμως τι λέτε; Έχει ένα μοντέλο με τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου που γενιές και γενιές αγάπησαν περίπτωση να πετύχει; Παρότι ανήκει σε μία κατηγορία σε ύφεση και πατάει σε μία τεχνολογία που είναι ακόμη στα σπάργανα; Τι λέτε; Εσείς θα το αγοράζατε;
Και μόνο που η τιμή του θα είναι κοντά στα 40 χιλιάρικα αν όχι παραπάνω, λόγω της ηλεκτροκίνησης, το καθιστά απαγορευτικό. Η εμφάνιση καθώς και η χρηστικότητα του, είναι καθαρά υποκειμενική...