
4 Φωτογραφίες »
Το νούμερο των 8,2 λτ./100 χλμ. για ένα μοντέλο του μεγέθους του X-Trail είναι αρκετά καλό και μάλιστα κάτω από το μέσο όρο της κατηγορίας.
Μοτέρ που αλλάζει κυβικά για το X-Trail, σβήνει τον κινητήρα σε πόλη & ταξίδι το Kodiaq

4 Φωτογραφίες »
Το καλύτερο πρόσωπό του ο κινητήρας του Kodiaq το δείχνει στις μεσαίες στροφές, με το αυτόματο κιβώτιο DSG να στέκεται αρωγός σε κάθε απότομη επιτάχυνση.
Πιο «γήινη» είναι η τεχνολογία κινητήρα του Skoda Kodiaq. Ο γνωστός 1,5 TSI του VW Group συνεπικουρείται από ένα κύκλωμα 48V, που αποδίδει 20 άλογα, τα οποία καλύπτουν την όποια υποψία υστέρησης στις χαμηλές στροφές. Επίσης, χάρη στη συγκεκριμένη υποβοήθηση το Kodiaq ρολάρει ελεύθερα σε αστικές συνθήκες με σβηστό κινητήρα, χωρίς πάντως η κατανάλωση στην πόλη να ανταγωνίζεται τις αντίστοιχες τιμές του X-Trail. Εκεί που το Skoda θα κάνει... σκόντο στην τσέπη είναι στο ταξίδι, όπου το σύστημα ACT σβήνει 2/4 κυλίνδρους, με αποτέλεσμα η μέση κατανάλωση στον αυτοκινητόδρομο να είναι στα 5,4 λτ./100 χλμ..
Κορυφαία ηχομόνωση στο ταξίδι για το X-Trail, που νομίζεις ότι είναι ηλεκτρικό
Στο δρόμο, η πολύ καλή ποιότητα κύλισης, η περιφερειακή ορατότητα αλλά και οι off-road προδιαγραφές (μεγάλη απόσταση από το έδαφος, γαρ) συνδέουν τα δύο αυτοκίνητα, όμως στην τελική ζυγαριά το Nissan X-Trail θα πάρει καλύτερη βαθμολογία. Μέσα στην πόλη το SUV των Ιαπώνων θα καταπιεί τις ανωμαλίες του οδοστρώματος με ευκολία χάρη στην μαλακή του ανάρτηση, ενώ στον ανοιχτό δρόμο έχει στιβαρό πάτημα που σε γεμίζει με σιγουριά. Μάλιστα, εντυπωσιακά... απόντες είναι οι αεροδυναμικοί θόρυβοι που περνούν στο εσωτερικό (μόλις 65 dB στα 100 χλμ./ώρα), θυμίζοντας καθ' υπερβολήν λειτουργία ηλεκτρικού μοντέλου.Όσον αφορά το Skoda Kodiaq, μολονότι και αυτό έχει πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, δεν δείχνει τόσο άνετο και… αθόρυβο στη λείανση των ανωμαλιών. Σίγουρα πάντως φροντίζει να «κρύβει» το μέγεθός του ως προς τον κύκλο στροφής εντός πόλης (11,2 μ.). Στα αξιοσημείωτα συγκαταλέγουμε και την απίθανη αποτελεσματικότητα και αντοχή των φρένων του, καθώς με 100-0 χλμ./ώρα στα 34,5 μέτρα το Skoda Kodiaq θυμίζει σπορ αυτοκίνητο.
Σελίδα 1 | Mild hybrid SUVάρες με άπλετους χώρους: Nissan X-Trail ή Skoda Kodiaq; |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό - Τιμή - Εξοπλισμός |
Σελίδα 3 | Κινητήρες & Οδική συμπεριφορά |
Σελίδα 4 | Η γνώμη μας |
Σελίδα 5 | Μετρήσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά, εξοπλισμοί & τιμές |