ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

To τρέχον VW Passat.

Ο επικεφαλής της VW στην Αμερική σχεδόν ανακοίνωσε πως ο διάδοχος του τωρινού Passat δεν θα προσφερθεί με κινητήρες εσωτερικής καύσης σε καμία έκδοση.

Mόνο ηλεκτρικό το επόμενο VW Passat;

2.646 Επισκέψεις στο άρθρο (10/2/2020)

Ο επικεφαλής της VW στην Αμερική σχεδόν ανακοίνωσε πως ο διάδοχος του τωρινού Passat δεν θα προσφερθεί με κινητήρες εσωτερικής καύσης σε καμία έκδοση.

H Volkswagen σχεδιάζει να λανσάρει μια σειρά από ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέσα στα επόμενα χρόνια και, όπως φαίνεται, το επόμενο Passat θα είναι πιθανότατα ένα από αυτά.

Σε συνέντευξή του, ο επικεφαλής της VW στην Αμερική κ. Johan de Nysschen δήλωσε πως το τωρινό Passat έχει «συγκεκριμένη διάρκεια ζωής» και ότι «είναι λογικό να υποθέσουμε πως όταν η τωρινή γενιά φτάσει στο τέλος της, ο διάδοχος πιθανότατα δεν θα έχει κάποιο μοτέρ εσωτερικής καύσης». Ο de Nysschen δεν ανέφερε πότε θα γίνει αυτό αλλά με δεδομένο πως η VW ετοιμάζει να κατασκευάσει την έκδοση παραγωγής του Ι.D. VIZZION concept το 2022, το Passat ίσως σταματήσει να παράγεται εκείνη τη χρονιά, ειδικά στην έκδοση των αμερικανικών προδιαγραφών. Οι πωλήσεις του VW Passat στις ΗΠΑ είναι σημαντικά μειωμένες τα τελευταία χρόνια. Χαρακτηριστικό είναι ότι η εταιρεία πούλησε 117.023 Passat το 2012 αλλά το 2019 πούλησε μόνο 14.123 αυτοκίνητα.

Η ισχύς του I.D Vizzion πηγάζει από ένα ηλεκτρικό μοτέρ στον εμπρός άξονα απόδοσης 101 ίππων και άλλο ένα πίσω με ιπποδύναμη 201 ίππων με συνολική απόδοση 302 άλογα. Προσφέρεται ακόμα σύστημα τετρακίνησης, ενώ η 111 kWh μπαταρία προσφέρει αυτονομία 665 χλμ.

Εξωτερικά, δεσπόζει η φουτουριστική σχεδίαση του αυτοκινήτου και η απουσία καθρεπτών, γρίλιας, συστήματος εξάτμιση κτλ, πράγματα που έχουμε συνηθίσει στα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν αυτήν την στιγμή στους δρόμους. Και στην καμπίνα όμως, τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά. Επειδή το concept είναι εξοπλισμένο με αυτόνομα συστήματα επιπέδου 5 δεν υπάρχει πουθενά τιμόνι ενώ τα καθίσματα δεν θυμίζουν αυτά ενός αυτοκινήτου αλλά πραγματικές πολυθρόνες που θα μπορούσε να έχει κάποιος μέσα στο σπίτι του. Η καμπίνα συνδυάζεται επίσης και με χαλί στο πάτωμα ενώ τα μεγάλα παράθυρα και η γυάλινη οροφή δίνει την δυνατότητα στους επιβάτες να χρησιμοποιούν το φυσικό φως στην καμπίνα, έχοντας όμως και την επιλογή να την κάνουν πιο σκοτεινή, με ένα νέο ηλεκτρονικό σύστημα.

Autotriti.gr
EURONCAR ASFALH FORTIGA