4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
To ανανεωμένο Ford Fiesta διατηρεί την ευχάριστη οδική του συμπεριφορά και επωφελείται από τον νέο 1.000άρη κινητήρα της Ford.
Μοντέλα που θα ξεχωρίσουν το 2014
47.903 Επισκέψεις στο άρθρο (14/2/2014)
Μέσα στο 2014 αναμένουμε ακόμη εντονότερο ανταγωνισμό μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών. Design, τεχνολογία, χαμηλή κατανάλωση και απίστευτες τιμές, τα όπλα των πρωταγωνιστών.
Mε θετικό πρόσημο έκλεισε ο πρώτος μήνας του έτους (+15,4%), κάτι που επιβεβαιώνει το γεγονός ότι τα «όπλα» των πρωταγωνιστών μαγνητίζουν το ενδιαφέρον του κοινού και πώς άλλωστε να μην συμβαίνει αυτό, αφού οι αυτοκινητοβιομηχανίες παρουσιάζουν νέα μοντέλα με εντυπωσιακή σχεδίαση, hi-tech τεχνολογία, ελάχιστη κατανάλωση και σε τιμές που δεν υπήρχαν μέχρι σήμερα. Το 2014 λοιπόν θα είναι μία χρονιά που θα δούμε ακόμα μεγαλύτερο ανταγωνισμό μεταξύ των εταιρειών αυτοκινήτων, αφού η κάθε μία κρατάει το… μυστικό της όπλο για να χτυπήσει τον ανταγωνισμό. Στο συγκεκριμένο θέμα σας παρουσιάζουμε ορισμένα μοντέλα, που αναμένεται να ξεχωρίσουν το 2014.
Ένα από αυτά τα μοντέλα είναι η ανανεωμένη Alfa Romeo Giulietta, η οποία ξεχωρίζει για τη μοναδική της εμφάνιση, τη σπορτίφ οδική συμπεριφορά και την υψηλή ποιότητα κατασκευής. Η πρόταση της ιταλικής φίρμας μπορεί και διεγείρει –αναμφίβολα- τις αισθήσεις σε συνδυασμό με το παραδοσιακό DNA της Alfa, ενώ η γκάμα των κινητήριων συνόλων της, με τους μικρής χωρητικότητας τούρμπο κινητήρες καταφέρνει να προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση.
Επίσης, η νεανική και μοντέρνα εμφάνιση του ανανεωμένου Ford Fiesta είναι αυτό που μαγνητίζει στο μικρό μοντέλο, αφού ο δυναμικός του χαρακτήρας και το μπροστινό τμήμα που παραπέμπει σε Aston Martin, είναι ο πρώτος από τους πολλούς λόγους που το καθιστούν ξεχωριστό. Φυσικά, ο κινητήρας 1,0 λτ. EcoBoost δεν είναι τυχαία πολυβραβευμένο μοτέρ, αφού προσφέρει υψηλές επιδόσεις και με κατανάλωση (4,3λτ./100 χλμ.), που ανταγωνίζεται αρκετά ντίζελ μοντέλα της αγοράς. Στην οικονομική γκάμα των κινητήρων δεν μπορούμε να μην συμπεριλάβουμε και τον 1,6 ντίζελ κινητήρα με την κατανάλωση να φτάνει τα 3,3 λτ./ 100 χλμ.
Η 4η γενιά του Honda CR-V εφοδιάστηκε με τον εξαιρετικό 1,6 τουρμπο-ντίζελ κινητήρα του Civic και –όπως ήταν φυσικό- απέκτησε μεγάλο ενδιαφέρον για το ελληνικό αγοραστικό κοινό. Ο 1,6 i-DTEC είναι το «κλειδί» της επιτυχίας σύμφωνα με τη Honda, αφού μπορεί και κινεί άνετα το αμάξωμα του νέου CR-V, το οποίο διαθέτει πλέον έναν πιο μοντέρνο και φουτουριστικό χαρακτήρα.
Ακόμα, το νέο ΜΙΝΙ Cooper αποτελεί μία ολοκληρωμένη πρόταση για τη μικρή κατηγορία. Πιο συγκεκριμένα, το νέο MINI Cooper έχει πλέον αυξημένες διαστάσεις, όμως σε συνδυασμό με τη νέα προσθιοκίνητη πλατφόρμα της BMW, είναι πιο ελαφρύ από την προηγούμενη γενιά. Στον χώρο αποσκευών προστέθηκαν 51 λτ. και έφτασε συνολικά τα 211 λτ.. Επίσης, θα υπάρχουν στην γκάμα των κινητήρων δύο 3κύλινδροι 1,5 λτ. βενζίνης και ντίζελ με 134 και 114 αντίστοιχα, οι οποίοι συνδυαστικά με τον χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή πετυχαίνουν έως και 27% μικρότερη κατανάλωση σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.
Το 2014 είναι σημαντικό και για τη Nissan, μιας και το 2ης γενιάς Qashqai αποτελεί τη συνέχεια του δημοφιλούς και ιδιαίτερα εμπορικού μοντέλου. Το νέο Qashqai βασίζεται σε νέο πάτωμα Common Module Family, κάτι που σημαίνει ότι έχει μειωθεί αισθητά το συνολικό βάρος του. Επίσης, πολύ ανταγωνιστική είναι η κίνηση της ιαπωνικής φίρμας με τους μηχανικούς της να εφοδιάζουν το νέο SUV με έναν 1,2 λτ. τούρμπο κινητήρα 115 ίππων, μειώνοντας αρκετά την κατανάλωση.
Αν περάσουμε και στο νέο μικρομεσαίο μοντέλο της Skoda, θα δούμε το νέο Rapid Spaceback να έρχεται την κατάλληλη στιγμή και ξεχωρίζει για δύο βασικούς λόγους: Τους τεράστιους χώρους που προσφέρει για τους επιβάτες και τις αποσκευές, καθώς και τον «value for money» χαρακτήρα του, αφού η τιμή εκκίνησής του είναι από τα 12.350 ευρώ. Εκτός όμως από αυτά, η εξωτερική του εμφάνιση διαθέτει-υιοθετεί όλο το νέο design της Skoda, κάνοντας το νέο Rapid Spaceback να ξεχωρίζει.
Το Skoda Rapid Spaceback μπαίνει δυναμικά στην κατηγορία των μικρομεσαίων χάτσμπακ.