3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Μπορεί η Giulia να χτυπήσει τους τρεις Γερμανούς;
6.441 Επισκέψεις στο άρθρο (9/9/2015)
Μπορεί η Alfa Romeo να παρουσίασε το καλύτερο αυτοκίνητο που έφτιαξε ποτέ, όμως το ίδιο ισχύει και για τις τρέχουσες γενιές του ανταγωνισμού που έρχεται να αντιμετωπίσει η Giulia. Εσείς τι νομίζετε ότι μπορεί να κάνει;
Εν τω μεταξύ κι ο υπόλοιπος ανταγωνισμός δεν είναι λιγότερο φρέσκος. Η 3άρα ΒΜW μόλις ανανεώθηκε και παραμένει ένα από τα πιο σπορτίφ μοντέλα της κατηγορίας, με την γκάμα κινητήρων της BMW σε πλήρη εξέλιξη. Η Mercedes ακόμη δεν έχει μαζέψει τα μωρουδίστικα της νέας C-Class, που για πολλούς είναι η μεγαλύτερη στροφή του μοντέλου προς την πολυτέλεια.
Αν δεν το βλέπετε ήδη, τα πράγματα για την Giulia δεν είναι πολύ εύκολα. Η πίσω κίνηση δεν είναι σίγουρα μονοπώλιο, (μόνο το Α4 είναι προσθιοκίνητο), ενώ όλα προσφέρονται με τετρακίνηση. Αν και για την Alfa ακόμη δεν έχουμε λεπτομέρειες κινητήρων, ο ανταγωνισμός είναι πολύ σκληρός.
Στο κάτω άκρο, η Audi φέρνει τον 1,4 με 150 ίππους βενζίνης απέναντι στα «βασικά» μοτέρ 1,6 των ΒΜW και Mercedes. Από την Alfa περιμένουμε ακόμη το βασικό βενζινοκινητήρα. Θα είναι ο γνωστός 1750 διαμορφωμένος για διαμήκη τοποθέτηση, ένα νέο δίλιτρο μοτέρ όπως ακούγεται, ποιος ξέρει; Πάντως κάτω από 1.800 κυβικά δεν κατεβαίνει. Στα ντίζελ η αγορά είναι πιο ομοιόμορφη με τα δίλιτρα να κυριαρχούν, αν και η C-Class προσφέρει τον απίστευτα οικονομικό 1,6.
H Alfa αναμένεται να βασίσει την γκάμα της στον 2,2 ντίζελ, αφού το 1.600άρι πετρελαιοκίνητο δύσκολα θα «γυρίσει» για να μπει στην Giulia. Στο πάνω άκρο από πλευράς κινητήρων η Alfa έχει δείξει τις προθέσεις της, με 510 άλογα από 3 λίτρα τούρμπο, νούμερο που μόνο η AMG έκδοση της C-Class αγγίζει, αν και το ιταλικό μοντέλο είναι πάνω από 200 κιλά ελαφρύτερο.
Αρκούν όμως αυτά για μια εμπορική επιτυχία απέναντι σε τόσο σκληρό ανταγωνισμό; Εσείς τι λέτε; Και τελικά εσείς τι περιμένετε από τη νέα Giulia για να την κάνετε δική σας;
Τελικά εσείς τι περιμένετε από τη νέα Giulia για να την κάνετε δική σας;
Το Α4 δεν έχει μεγάλες διαφορές στην εξωτερική εμφάνιση με το μοντέλο που αντικαθιστά, αλλά έχει νέους κινητήρες και κιβώτια δίνοντας έμφαση στην οικονομία καυσίμου.
ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ΠΟΣΗ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΕΧΕΙ ΠΑΙΞΕΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΗΣ ALFA ROMEO. ΤΩΡΑ ΡΩΤΗΣΤΕ ΟΔΗΓΟΥΣ ΤΑΞΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL (BY RENAULT) ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΟΠΩΣ ΠΧ E TYPE MERCEDES..... ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΚΥΡΙΟΙ Η ΟΔΗΓΗΣΗ ΣΕ ΜΙΑ ΑLFA ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΙΓΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟΥ (SKODA GROUP) ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ. ΙΣΩΣ Η BMW ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΤΑΜΠΕΡΑΜΕΝΤΟ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΑΚΡΙΒΗ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΜΕ ΑΡΚΕΤΕΣ ΝΕΕΣ ALFA ΝΑ ΣΤΟΛΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ "ΑΘΛΙΟΥΣ" ΔΡΟΜΟΥΣ ΜΑΣ.
Δεν έχουν ανακοινώσει ότι δε θα προσφέρουν κινητήρα κάτω από 1800 κυβικά. Βασικά δεν έχουν ανακοινώσει τίποτα επ'αυτού. Λογικά θα δώσουν ένα 1.4 (είναι και έτοιμος) ή έναν 1.6. Είναι βασικό στοιχείο αυτό για πωλήσεις στις Νότιες Μεσογειακές χώρες και το ξέρουν. Ιταλοί είναι άλλωστε. Τώρα στο ερώτημα σας: Είναι πολύ δύσκολη η κατηγορία και έχει αμαξάρες. Ακόμη και εαν η Τζούλια είναι το καλύτερο, δύσκολα θα πετύχει τις αντίστοιχες πωλήσεις διότι οι πελάτες (και μάλιστα της μεγαλύτερης ηλικίας) έχουν ταυτιστεί ο καθένας με μία φίρμα. Το πρόβλημα (σχετικό) της αξιοπιστίας έχει εξαφανιστεί από όλες τις Αλφα των τελευταίων 7-8 χρόνων. Και όμως ακόμη ο αδαής καταναλωτής πιπιλίζει αυτήν την καραμέλα. Οπότε ακόμη και εάν η Τζούλια είναι το πιο αξιόπιστο της κατηγορίας της, δύσκολα θα περάσει στο κοινό αυτό για να φανεί στις πωλήσεις ειδικά τα πρώτα χρόνια. Τέλος να πω ότι το αμάξι είναι πολύ όμορφο, λογικά θα είναι πολύ παιχνιδιάρικο στην οδήγηση (όπως όλες οι Άλφα) και εαν ισχύουν η κατανομή 50:50 με δεδομένη την πίσω κίνηση θα είναι απόλαυση. Επίσης θα "κρατάει" στη στροφή εξαιρετικά. Τουλάχιστον σαν την BMW. Αλλά αν σκεφτούμε ότι η 159 έκανε πλάκα στις BMW σε αυτό το θέμα, τότε η Τζούλια θα είναι ένα σκαλί πάνω από όλα. Αυτοί που ξέρουν από οδήγηση (συμμετοχικότητα, στρίψιμο κτλ.) θα την αγοράσουν. Οι υπόλοιποι (που είναι και οι πολλοί) δεν ξέρω. Δυστυχώς όμως, η επιτυχία του εγχειρήματος θα εξαρτηθεί από τους τελευταίους.
Σαφως κ εχει και την υψηλη τεχνογνωσια και την τεχνολογια (κινητηρες ferrari), οχι απλα να κοντραριστει, αλλα και να κυριαρχησει. Αλλωστε τα πρωτα δειγματα, χρονολογιο στη πιστα της πρασινης κολασης, 10 πλεον δευτ καλυτερος χρονος απο την m3, δειχνουν την υψηλη δυναμικη του αυτοκινητου. Αυτη η giulia ηρθε για να πρωταγωνιστησει.
Η Giulia θα φερει αναταράξεις απέναντι στους αντιπαλους της,ειναι ένα αμαξι σπορ,εχει πισω κινηση,κορυφαιους κινητήρες και μια ιστορια που κουβαλα εδώ και χρονια στην αυτοκινηση.Βασικος αντιπαλος της θα είναι η BMW η οποια είναι πιο σπορ από τα Audi mercedes.Σιγουρα η BMW 3 θα δει μειωσεις στις πωλήσεις της μολις βγει η giulia στην αγορα.Στα συγκριτικα που θα γινουν σε θεματα οδηγικης συμπεριφορας η giulia θα υπερισχισει της BMW 3 λογω του ότι οι μηχανικοι της Alfa εχουν τεραστια τεχνογνωσια σε εξαρτήματα που αφορουν το στησιμο του αμαξιου και γενικοτερα την οδικη συμπεριφορα σε ακραιες συνθηκες οδηγισης.
Μπορεί να σταθεί απέναντι στους Γερμανούς άνετα,με αυτά που ακούγονται μέχρι τώρα αυτοκινητάρα θα'ναι .Όσο για κάτι εμπειρίες που ακούγεται ότι δεν έχει η alfa και τις έχει το Μ και το AMG,ας θυμηθούμε πως η QV έχει εξελιχθεί από μηχανικούς της FERRARI.
συγνώμη αλλά είναι τουλάχιστον αστείο αγαπητέ φίλε να μιλάμε για αντιγραφή της alfa romeo από την bmw. Να θυμίσω πόσο κακή αντιγραφή έκαναν οι συγκεκριμένoι με την σειρά 1 στην 147 και άλλοι με τα κρυφά χερούλια στις πίσω πόρτες της 156. οπότε άστο, ψάξε αλλού ποιος και τι αντιγράφουν.
ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ ΓΙΑ ΤΗΝ GULIA,ΦAINETAI ΠΩΣ ΠΡOKEITAI ΓIA EΞAIΡETIKO AYTOKINHTO. Η ALFA ROMEO ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΞΕΙ ΕΝΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ,ΕΠΩΦΕΛΟΥΜΕΝΗ ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΗΣ LANCIA. ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΜΟΝΤΕΡΝΟ ΚΑΙ ΞΕΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΧΡΩΜΙΑ ΤΩΝ BMW KAI ΙΔΙΩΣ ΤΩΝ AUDI. ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΑΤΕ,ΟΣΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ,ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ. ΤΩΡΑ ΒΕΒΑΙΑ ΡΟΛΟ ΘΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΦΟΡΕΣΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ. ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙΣ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΖΑ...
απο το ονομα και μονο καταλαβαινεις αγαπητε blackadder οτι οδηγω alfa πολλα χρονια και εχω μεγαλωσει με σωστα αυτοκινητα. Τωρα ακομη και η mito ειναι μακραν καλυτερο αυτοκινητο απο το A1(SKODA FABIA) του γκρουπ μου νομιζεις οτι βγαζει αυτοκινητα. Μεινε με το Aoctavia3 που οδηγεις και απολαυσε οδηγικα το τιποτα. Τελος το οτι ο τσιγγανος ronaldo αγοραζει τα ακριβα αυτοκινητα της audi μονο τυχαιο δεν ειναι διοτι μονο εκει βρισκει κατι και οχι στα φθηνα/εμπορικα που δεν λενε απολυτως τιποτα(golf ,A3,A4,OCTAVIA,LEON κτλ.). Αντιθετως και απο την ΜΙΤΟ θα καταλαβεις DNA και τι σημαινει οδηγηση. Και αν ποτε βρεθεις πισω απο αυτοκινητα οπως ενα BRERA σαν το δικο μου θα αναιρεσεις πολλα απο οσα σου εμαθαν.
Ποσο Γερμανοί θέλουν να γίνουν οι Ιταλοί το αμάξι είναι αντιγραφή BMW τύφλα να Έχουν οι κινέζοι
Άμπαλε blackadder (κρίμα που μαγαρίζεις και το φοβερό ρόλο του Atkinson) πάρε μια Giulietta που έχει οδηγική συμπεριφορά για σεμινάριο και ύστερα σειρά 1 από τις φωτοτυπίες που συνηθίζουν οι ελικοφόροι και θα δεις ότι τον άσσο θα θες να τον πετάξεις στη χωματερή. Δεν πατάει πουθενά το αμάξι σωστά!! Αλλά τι να λέμε τώρα σε άτομα που σαν κριτήριο έχουν τι αμάξι οδηγά ο κάθε καράβλαχος σαν τον Ρονάλντο αχχαχαχα
Καλη η εμφανιση που πουλανε οι Ιταλοι αλλα οταν ερθει η ωρα να περασεις απο το ταμειο δεν τους τα ακουμπας, και φαινεται και απο τις κακες πωλησεις που κανουν.Κακα τα ψεματα η Alfa Romeo δεν εχει το πρεστιζ που εχουν οι αλλες 3 εταιριες, μια μετρια εταιρια ειναι που δεν στεκεται διπλα σε αστερι και ελικα, αλλα σε Volvo,VW,Ford που ετσι και αλλιως τιμολογιακα εκει κοντραρεται σαν εταιρια. Ουτε την μεταπωληση και αξια εχει της BMW και της Mercedes, ουτε την ασφαλεια,τεχνολογια,ποιοτητα και οτι και να λετε εδω μεσα μερικοι και να γραφετε απο αξιοπιστια ειναι απο τις χειροτερες μαζι με την μαμα Fiat.Απο εκει και περα σαν μοντελο η Giulia φαινεται ενδιαφερον, εξωτερικα ειναι ατιγραφη BMW και απο πωλησεις θα παει ακλαφτο. Με M και AMG αντιπαλους που ειναι καθιερωμενα χρονια πως να τα κανεις στην ακρη?
Καταπληκτικά αμάξια η BMW & ALFA,όσοι έχουν να τα αγοράσουν ένα από τα δύο,όσο αφορά το άουντι δεν κρίνεται σχολιασμού.
Η μάχη θα παιχτεί μεταξύ της Alfa & BMW,καταπληκτικά αμάξια,όσο αφορά το άουντι δεν αξίζει κανένα σχόλιο.
H Alfa Romeo δεν έχει θεωρώ την τεχνογνωσία και την εμπειρία να βγάλει ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Η BMW και η Mercedes έχουν ολόκληρα τμήματα για να εξελίξουν τα "M" και τα "AMG"΄και εμπειρία πολλών ετών. Η Alfa Romeo από την άλλη δεν θυμάμαι να έχει πατήσει σε αυτά τα χωράφια ποτέ οπότε δύσκολα θα μπορεί να σταθεί. Κανείς δεν μπορεί να ξέριε μέχρι να την δοκιμάσουνε, ειδικά αν έχει και τα μισά λεφτά χαλάλι και οι όποιες παραχωρήσεις σε στήσιμο ποιότητα κλπ...
TO ΦΙΑΤ ΓΚΡΟΥΠ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ.... ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΝΤΙΖΑΙΝ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΟΣΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΛΑΤΡΕΙΣ ΤΗΣ ΦΙΡΜΑΣ, ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΔΥΣΤΗΧΩΣ...
Η παραπληροφόρηση υπέρ της giulia δεν έχει όρια. Ένα άρθρο την δείχνει πως θα είναι εξωτερικά, άλλο άρθρο δείχνει μια φωτογραφία από το ταμπλό, οι φήμες για το τι μηχανή θα κουβαλάει αμέτρητες. Βαρεθήκαμε, ας την δούμε επιτέλους από κοντά και τα λέμε. Ο Ρονάλντο στην συλλογή του μεταξύ άλλων έχει ένα audi q7, audi r8, audi rs6 και καμία alfa romeo. Τώρα ο κος alfetta που οδηγάει mito και νομίζει πως οδηγάει αυτοκινητάρα τι να πούμε. Οι Γερμανοί στα μεγάλα αυτοκίνητα δεν παίζονται.
Ηδη εχει ετοιμαστεί και θα κυκλοφορησει 1600ρης κινητηρας πετρελαιο για την τζουλιεττα στα 120hp με tct.. Γιατι οχι και για την τζουλια στο μελλον ;)
ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΕ MERCEDES C-CLASS KAI BMW 3. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΘΑ ΣΥΜΦΕΡΕΙ Η ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΦΥΣΙΚΑ ΘΑ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ PREMIUM ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.