ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Μπορεί η Giulia να χτυπήσει τους τρεις Γερμανούς;
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Μπορεί η Giulia να χτυπήσει τους τρεις Γερμανούς;

6.441 Επισκέψεις στο άρθρο (9/9/2015)

Μπορεί η Alfa Romeo να παρουσίασε το καλύτερο αυτοκίνητο που έφτιαξε ποτέ, όμως το ίδιο ισχύει και για τις τρέχουσες γενιές του ανταγωνισμού που έρχεται να αντιμετωπίσει η Giulia. Εσείς τι νομίζετε ότι μπορεί να κάνει;

Δεν πέρασαν παρά μερικές μέρες από τις πρώτες φωτογραφίες της Giulia και η Audi παρουσίασε την ολοκαίνουργια γενιά του Α4. Και μάλιστα σε πλήρη γκάμα, εκδόσεις και κινητήρες. Μπορεί το νέο Α4 να μοιάζει σα δυό σταγόνες νερό με το προηγούμενο, είναι όμως ολοκαίνουργιο, έχει ολόφρεσκα μοτέρ και κιβώτια δίνοντας έμφαση στην οικονομία.
Εν τω μεταξύ κι ο υπόλοιπος ανταγωνισμός δεν είναι λιγότερο φρέσκος. Η 3άρα ΒΜW μόλις ανανεώθηκε και παραμένει ένα από τα πιο σπορτίφ μοντέλα της κατηγορίας, με την γκάμα κινητήρων της BMW σε πλήρη εξέλιξη. Η Mercedes ακόμη δεν έχει μαζέψει τα μωρουδίστικα της νέας C-Class, που για πολλούς είναι η μεγαλύτερη στροφή του μοντέλου προς την πολυτέλεια. 
Αν δεν το βλέπετε ήδη, τα πράγματα για την Giulia δεν είναι πολύ εύκολα. Η πίσω κίνηση δεν είναι σίγουρα μονοπώλιο, (μόνο το Α4 είναι προσθιοκίνητο), ενώ όλα προσφέρονται με τετρακίνηση. Αν και για την Alfa ακόμη δεν έχουμε λεπτομέρειες κινητήρων, ο ανταγωνισμός είναι πολύ σκληρός.
Στο κάτω άκρο, η Audi φέρνει τον 1,4 με 150 ίππους βενζίνης απέναντι στα «βασικά» μοτέρ 1,6 των ΒΜW και Mercedes. Από την Alfa περιμένουμε ακόμη το βασικό βενζινοκινητήρα. Θα είναι ο γνωστός 1750 διαμορφωμένος για διαμήκη τοποθέτηση, ένα νέο δίλιτρο μοτέρ όπως ακούγεται, ποιος ξέρει; Πάντως κάτω από 1.800 κυβικά δεν κατεβαίνει. Στα ντίζελ η αγορά είναι πιο ομοιόμορφη με τα δίλιτρα να κυριαρχούν, αν και η C-Class προσφέρει τον απίστευτα οικονομικό 1,6. 
H Alfa αναμένεται να βασίσει την γκάμα της στον 2,2 ντίζελ, αφού το 1.600άρι πετρελαιοκίνητο δύσκολα θα «γυρίσει» για να μπει στην Giulia. Στο πάνω άκρο από πλευράς κινητήρων η Alfa έχει δείξει τις προθέσεις της, με 510 άλογα από 3 λίτρα τούρμπο, νούμερο που μόνο η AMG έκδοση της C-Class αγγίζει, αν και το ιταλικό μοντέλο είναι πάνω από 200 κιλά ελαφρύτερο.
Αρκούν όμως αυτά για μια εμπορική επιτυχία απέναντι σε τόσο σκληρό ανταγωνισμό; Εσείς τι λέτε; Και τελικά εσείς τι περιμένετε από τη νέα Giulia για να την κάνετε δική σας; 
Τελικά εσείς τι περιμένετε από τη νέα Giulia για να την κάνετε δική σας;

Το Α4 δεν έχει μεγάλες διαφορές στην εξωτερική εμφάνιση με το μοντέλο που αντικαθιστά, αλλά έχει νέους κινητήρες και κιβώτια δίνοντας έμφαση στην οικονομία καυσίμου.

Το Α4 δεν έχει μεγάλες διαφορές στην εξωτερική εμφάνιση με το μοντέλο που αντικαθιστά, αλλά έχει νέους κινητήρες και κιβώτια δίνοντας έμφαση στην οικονομία καυσίμου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
WEATHER CONTROL 005 EVO