Από την βασική έκδοση του EV9 έχουμε δύο ψηφιακές οθόνες σε ενιαία διάταξη, καθώς κι άλλη μία στην κεντρική κονσόλα για τον κλιματισμό της καμπίνας.
και Tesla Model X έχουν εξαιρετική ψηφιακή φαρέτρα, που την αντιλαμβάνεσαι με το που μπαίνεις στο εσωτερικό τους. Θα σταθούμε περισσότερο στο infotainment των δύο μοντέλων που, κακά τα ψέματα, είναι κάτι που απασχολεί αρκετά, ιδίως τώρα που ζούμε τον «Νέο Κόσμο».
Στην minimal σχεδίασης καμπίνα του Tesla δεσπόζει η 17άρα οθόνη αφής από την οποία κάνεις... σχεδόν τα πάντα (λείπει η δυνατότητα Android Auto και Apple Car Play).
Αρχίζοντας με το Kia EV6, από την βασική έκδοση έχουμε 2 ψηφιακές οθόνες σε ενιαία διάταξη (+1 ακόμη). Μπροστά από τον οδηγό βρίσκεται ένας digital πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, ο οποίος έρχεται σε συνέχεια με μία άλλη, ίδιας διάστασης, touchscreen για το σύστημα πλοήγησης και πολυμέσων. Το... full των οθονών ολοκληρώνεται με μία ακόμη, 5,3 ιντσών αυτή τη φορά (στην κεντρική κονσόλα), από την οποία και χρησιμοποιείς το σύστημα θέρμανσης και κλιματισμού. Βέβαια, προαιρετικά μπορεί να γίνουν 5, καθώς αντί για καθρέπτες, το EV9 δύναται να λάβει δύο οθόνες τοποθετημένες πάνω στις πόρτες.
Όσον αφορά το Tesla Model X, θα συναντήσουμε μία περισσότερο minimal σχεδιαστική λογική. Γνωστό είναι πως η αμερικανική φίρμα περιορίζεται στα... απολύτως απαραίτητα, με τα φυσικά μπουτόν να λάμπουν δια της απουσίας τους. Σίγουρα χρειάζεται αρκετή εξοικείωση για να μπεις στη νέα αυτή πραγματικότητα, αλλά μόλις το κάνεις το μόνο που θα σου χρειάζεται είναι η κάθετη οθόνη αφής. Από αυτή θα κάνεις σχεδόν τα πάντα (διάσταση 17 ιντσών), με ένα σημαντικό μειονέκτημα. Δεν υποστηρίζει συνδεσιμότητα Apple CarPlay και Android Auto, οπότε θα περιοριστείς στα... βασικά και την σύνδεση μέσω Bluetooth. Τέλος, υπάρχει κι ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων, που γενικά δεν συνηθίζεται στα Tesla, κι έχει δευτερεύουσα λειτουργία.