Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η εξατομίκευση έχει μπει για τα καλά στην αυτοκινητική ζωή. Τι σημαίνει όμως για τον αγοραστή αυτό;

Η εξατομίκευση έχει μπει για τα καλά στην αυτοκινητική ζωή. Τι σημαίνει όμως για τον αγοραστή αυτό;

Μπρος στα κάλλη...

2.868 Επισκέψεις στο άρθρο (24/6/2015)

Η εξατομίκευση, το να φέρνεις το αυτοκίνητό σου στο γούστο σου είναι μία νέα τάση στην αυτοκίνηση η οποία κοστίζει και μάλιστα διπλά. Εσείς είσαστε υπέρ ή κατά αυτής;

Το να παραγγέλνεις με ένα σωρό εξτρά που το κάνουν διαφορετικό, είναι μία νέα τάση στην αυτοκίνηση. Πρόκειται για μία τάση που έχει εκπροσωπηθεί με τον καλύτερο τρόπο από τη Mini και τα αυτοκίνητά της. Σημαίες στην οροφή, διαφορετικά χρώματα στους καθρέφτες, ζάντες κάθε λογής, ρίγες στο αμάξωμα, προβολάκια, επενδύσεις καμπίνας.Την ίδια τάση ακολουθούν και άλλες εταιρείες πλέον. Χαρακτηριστικά παραδείγματα αυτά των Fiat 500, Οpel Adam και DS (Citroen).Όμως δεν πρέπει να ξεχνάμε πως την εξατομίκευση την πληρώνεις διπλά, άμεσα και έμμεσα. ¶μεσα διότι όλα αυτά τα καλούδια είναι μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού, ο οποίος μάλιστα κοστίζει ακριβά (τα χρωμιωμένα καλύμματα εξωτερικών καθρεφτών κάνουν 100 ευρώ στο Mini, ενώ για να αλλάξεις το χρώμα των πλαστικών στο εσωτερικό του θες 186 ευρώ. ¶λλο παράδειγμα είναι το Fiat 500, του οποίου η καρό οροφή κοστίζει επιπλέον 300 ευρώ, ενώ οι εξωτερικοί καθρέφτες με χρώμιο έχουν 130 ευρώ).
Έμμεσα γιατί η μεταπώληση δυσχεραίνεται από τις εκάστοτε επιλογές του ιδιοκτήτη. Αυτό που αρέσει σε εσένα, μπορεί να μην αρέσει σε κάποιον άλλο, ενώ τα εξτρά δεν υπολογίζονται στην αξία μεταπώλησης.Εσείς τι λέτε; Θα τα σκάσετε εξατομικεύοντας το αυτοκίνητό σας, σαν οπαδός του «μπρος στα κάλλη, τι είναι ο πόνος» ή όχι; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
TA 4 THELO PSAXNO