Εσωτερικό: Ευρύχωρα και τα δύο με μεγάλες οθόνες
Η καμπίνα της Tonale είναι μοντέρνα και μπορεί κάλλιστα να χαρακτηριστεί οδηγοκεντρική. Σημαντικό ρόλο σε αυτό διαδραματίζει ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,25 ιντσών, ο οποίος διαμορφώνεται σύμφωνα με τα θέλω του οδηγού και έχει γραφικά που αναπαριστούν πιστά τη γραμματοσειρά και τις βελόνες των οργάνων παλαιότερων κλασικών Alfa Romeo. Δίπλα του υπάρχει μια ευκρινής, καλή στην απεικόνιση και την απόκριση οθόνη αφής 10,25 ιντσών η οποία υποστηρίζει το σύστημα infotainment. Από εκεί και έπειτα, δεν είναι λίγες οι αναφορές στο sport υπόβαθρο της μιλανέζικης μάρκας αφού, για παράδειγμα, το start button της μίζας βρίσκεται πάνω στο τριάκτινο τιμόνι, θυμίζοντας εν πολλοίς κατασκευές της ομοεθνούς Ferrari, ενώ και τα μπροστινά καθίσματα δίνουν τη δική τους νότα. Δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στα «σωστά» αλουμινένια paddles πίσω από το τιμόνι της Tonale, που τονώνουν το ηθικό του οδηγού με την όψη, αλλά και στην αφή τους. Όσον αφορά στους χώρους, η Tonale είναι πρακτική με πολλές θέσεις για μικροαντικείμενα και αρκετά ευρύχωρη για τους πίσω επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών από την άλλη δεν είναι μόνο αρκετά μεγάλος (500 λτ.), αλλά έχει και απόλυτα κανονικά σχήμα, διαθέτει διπλό πάτωμα και ηλεκτρικά ανοιγόμενη πίσω πόρτα.
Η υλοποίηση με τις δύο οθόνες κολλητά παραπέμπει στο σύστημα MBUX της Mercedes-Benz, αν και εδώ τα γραφικά έχουν μια εναλλακτική θεώρηση, κατά πολλούς αμφιλεγόμενη. Η ποιότητα των υλικών και της συναρμογής ακολουθεί τα υψηλά στάνταρ της BMW.
Περνώντας στο βαυαρικό premium SUV, η καμπίνα της Χ1 είναι σε θέση να προσφέρει άνετους χώρους για πέντε επιβάτες και χώρο αποσκευών μεγαλύτερο από αυτή της Alfa Romeo κατά 40 λτ. (540 λτ. συνολικά). Μεγάλο της προσόν είναι η ύπαρξη ενός ζευγαριού οθονών και συγκεκριμένα, ενός ψηφιακού πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και μιας οθόνης που υποστηρίζει το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης iDrive 8 της BMW με μέγεθος 10,7 ίντσες. Η υλοποίηση με τις δύο οθόνες κολλητά παραπέμπει στο σύστημα MBUX της Mercedes-Benz, αν και εδώ τα γραφικά έχουν μια εναλλακτική θεώηρηση, κατά πολλούς αμφιλεγόμενη, που ακολουθεί τα χνάρια της σχεδιαστικής γλώσσας η οποία εκφράζεται από τα νεότερα μοντέλα της βαυαρικής φίρμας με χαρακτηριστικό σημείο αντιπαράθεσης τα μεγάλα «νεφρά» της μάσκας. Από εκεί και έπειτα, η συναρμογή είναι ποιοτική και η η καμπίνα δείχνει εξαιρετικά φιλική προς τον οδηγό, ο οποίος (όπως και οι επιβάτες) έχει στην διάθεσή του πολλές θήκες για μικροαντικείμενα και έρχεται σε επαφή με μαλακά υλικά και υψηλής ποιότητας επενδύσεις σε όλη την καμπίνα.
Φτάνει με τον εσωτερικό διάκοσμο όμως... τι γίνεται κάτω από το καπό;
Σελίδα 1 | Και premium και SUV: Alfa Romeo Tonale ή BMW X1; |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό: Ευρύχωρα και τα δύο με μεγάλες οθόνες |
Σελίδα 3 | Κινητήρες - Τιμές - Εκδόσεις: Σε βενζίνη, diesel και εξηλεκτρισμένες εκδόσεις |
Σελίδα 4 | Συμπέρασμα: Φορολογικό αβαντάζ για την Tonale |