H BMW X1 έχει πιο χαμηλό κόστος όταν μιλάμε για τις βασικές εκδόσεις των δύο μοντέλων στη βενζίνη, ωστόσο για όποιον δεν αρκείται στα 136 άλογα της sDrive18i, πρέπει να ανέβει στα 45.000 ευρώ και το 2λιτρο μοτέρ θα υποχρεώσει τον αγοραστή να πληρώσει φόρο πολυτελείας.
Με mild hybrid βενζίνη 1,3 λίτρων και diesel 1,6 λτ. η Tonale είναι πιο κοντά στα φορολογικά δεδομένα της ελληνικής αγοράς, δίνοντας της έξτρα πόντους στη μονομαχία με την BMW X1.
Δίλιτρο είναι και το diesel μοτέρ της BMW, αλλά σε αυτή την περίπτωση το κόστος είναι σχεδόν 5.000 ευρώ μεγαλύτερο από αυτό της πετρελαιοκίνητης Tonale, που όμως αποδίδει 20 άλογα λιγότερα. Η X1 διαθέτει επίσης επιλογές με Plug-in υβριδική τεχνολογία ενώ προσφέρεται και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με το κόστος βέβαια να ξεφεύγει. Από την άλλη πλευρά, η Tonale μπορεί να μην προσφέρεται αυτή την στιγμή σε Plug-in υβριδική έκδοση (σ.σ. αναμένεται στην Ελλάδα το επόμενο διάστημα), διαθέτει όμως δύο ήπια υβριδικές επιλογές στη βενζίνη στα 130 και τα 160 άλογα και μία στο πετρέλαιο, οι οποίες δεν πληρώνουν φόρο πολυτελείας.
Αφήνοντας στην άκρη τους κινητήρες και τις τιμές, οφείλουμε τα σημειώσουμε πως πρόκειται για δύο αξιόλογες προτάσεις της κατηγορίας με υψηλό τεχνολογικό προφίλ, μεγάλους χώρους για επιβάτες και premium προσωπικότητα. Αλήθεια, εσύ ποιο SUV θα επέλεγες ανάμεσα στην Alfa Romeo Tonale και την BMW X1;