Μια ψηφιακή εικόνα που κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο μας δίνει μια πολύ καλή πρώτη γεύση από το τι αναμένεται να δούμε όταν παρουσιαστεί επίσημα η Mercedes EQB.
Αμιγώς ηλεκτρική έκδοση έχει στα σκαριά να φτιάξει η Mercedes για την GLB με τις πρώτες πληροφορίες να κάνουν λόγο πως το μοντέλο έχει ξεκινήσει ήδη να δοκιμάζεται σε δημόσιους δρόμους της χιονισμένης Σουηδίας, πριν το ντεμπούτο του μέσα στο 2020.
Οι φήμες κάνουν λόγο πως στην βασική της έκδοση η EQB θα εφοδιάζεται με μια μπαταρία 60 kWh αλλά χωρίς σύστημα τετρακίνησης, ωστόσο, έπειτα, η χωρητικότητα θα ανεβαίνει μέχρι και τα 110 kWh και το κινητήριο σύνολο θα λάβει και δεύτερο ηλεκτρικό μοτέρ που θα δίνει κίνηση και στον «σωστό» άξονα. Φυσικά, πολλά από τα μηχανικά μέρη της EQB θα είναι δάνειο από την EQC ενώ σύμφωνα με πληροφορίες από το γερμανικό στρατόπεδο η αυτονομία του ηλεκτρικού SUV θα κυμαίνεται στα 500 χλμ..
Οι ειδικοί κάνουν λόγο πως λόγω της αρχιτεκτονικής της GLB πάνω στην οποία θα βασιστεί η EQB, η Mercedes δεν θα έχει πρόβλημα να τοποθετήσει ηλεκτρικές μπαταρίες στο δάπεδο του μοντέλου, ακόμα και αν χρειαστεί να περιοριστεί ο χώρος αποσκευών ή να μην διατεθεί στην EQB η 7θέσια έκδοση. Όσον αφορά τις διαφορές που θα έχει εξωτερικά η EQB από την GLB, το ηλεκτρικό μοντέλο δεν θα έχει γρίλια μπροστά για να ψύχει τον χώρο του μηχανοστασίου ενώ διαφορετικοί θα είναι οι προφυλακτήρες.
Η EQC έγινε το πρώτο ηλεκτρικό SUV της Mercedes όταν παρουσιάστηκε περίπου ένα χρόνο πριν. Για να πάρουμε μια γεύση από τι περίπου θα περιμένουμε από την EQB, υπενθυμίζουμε πως το κινητήριο σύνολό της αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες, ένας ο οποίος χρησιμοποιείται για χαμηλές και μεσαίες επιδόσεις και ο δεύτερος που ενεργοποιείται για υψηλότερες απαιτήσεις, με τη συνδυαστική απόδοση να αγγίζει τους 408 ίππους με θηριώδη ροπή 765 Nm. Πηγή ισχύος για τα ηλεκτρικά μοτέρ αποτελεί ένα πακέτο μπαταριών χωρητικότητας 80 kWh, των οποίων το βάρος είναι 650 κιλά και ανεβάζουν το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου στους 2,4 τόνους, με τη μάρκα να υπόσχεται αυτονομία της τάξεως των 450 χλμ.. Σημαντικό στοιχείο επίσης αποτελεί ο χρόνος φόρτισης των μπαταριών, καθώς μέσα σε 40 μόνο λεπτά φτάνουν στο 80% της πληρότητας, εφόσον το αυτοκίνητο έχει συνδεθεί σε ταχυφορτιστή.
Περνώντας στο κομμάτι των επιδόσεων, τέλος, η νέα EQC αν και παίζει στην κατηγορία βαρέων βαρών καταφέρνει να πιάσει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση σε μόλις 5,1 δλ. με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 180 χλμ./ώρα.