Πριν λίγο καιρό, στην εκδήλωση Ferrari Finali Mondiali που έγινε στο Mugello της Ιταλίας, η διάσημη ιταλική φίρμα παρουσίασε τη νέα 488 GT3 Evo, ουσιαστικά την εξελιγμένη έκδοση της 488 GT3. Τώρα, ήταν καιρός να κάνει ντεμπούτο η 488 Challenge Evo που, όπως και η 488 GT3 Evo, προσφέρει σε αυτούς που θα την αποκτήσουν πιο δυναμική σχεδίαση και καλύτερες επιδόσεις σε σχέση με τον προκάτοχό της.
Η Ferrari κάνει συγκεκριμένα λόγο πως, χάρη στη νέα σχεδίαση του προβόλου, η αεροδυναμική απόδοση της 488 Challenge Evo έχει βελτιωθεί κατά 30% με τον οδηγό να μπορεί να προσαρμόσει τα ποσοστά της κάθετης δύναμης που παράγονται στο εμπρός και το πίσω μέρος κατά το δοκούν.
Στο πίσω μέρος, το αυτοκίνητο λαμβάνει έναν νέο αεραγωγό και τροποποιημένη αεροτομή που, σε συνδυασμό με μια καινούρια μικρότερη, αυξάνουν και άλλο τα επίπεδα της κάθετης δύναμης. Συνολικά, η 488 Challenge Evo μπορεί να παράγει 50% περισσότερο downforce σε σχέση με την τωρινή 488 Challenge. Tέλος, η Ferrari έχει τοποθετήσει νέα Pirelli ελαστικά για το αγωνιστικό που υπόσχονται καλύτερη απόδοση.
Όσον αφορά στις αναβαθμίσεις στα μηχανικά μέρη, η Ferrari προσφέρει αναβαθμισμένο ηλεκτρονικό διαφορικό και traction control και καλύτερα κεραμικά φρένα ενώ ο εσωτερικός διάκοσμος επωφελείται τώρα από νέο τιμόνι και καινούρια πίσω κάμερα δάνειο από την 488 GTE.