ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Νέα Maserati MC20 Cielo: Cabrio με 630 PS & οροφή που ανοίγει σε 12 δλ.
13 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Νέα Maserati MC20 Cielo: Cabrio με 630 PS & οροφή που ανοίγει σε 12 δλ.

10.959 Επισκέψεις στο άρθρο (26/5/2022)

Επίσημη παρουσίαση για την Maserati MC20 Cielo, την κάμπριο εκδοχή του κεντρομήχανου supercar της ιταλικής φίρμας με τον 3λιτρο V6 bi-turbo κινητήρα των 630 ίππων.

«Ανοικτή» Maserati MC20 με θέα τον ουρανό (στα ιταλικά Cielo) που κάνει «black out»

Πιστή στο ραντεβού της, η Maserati παρουσίασε επίσημα τη νέα MC20 Cielo, όπως είχε ανακοινώσει πριν μερικές ημέρες. Οι Ιταλοί εμπλούτισαν τη γκάμα του junior supercar τους με την κάμπριο έκδοση της MC20, που ακούει στο όνομα Cielo (σ.σ. στα ιταλικά σημαίνει «ουρανός»). Στα highlights του «ανοικτού» ιταλικού μοντέλου, η ηλεκτρικά αναδιπλούμενη σκληρή οροφή που μπορεί να ανοιγοκλείσει σε μόλις 12 δευτερόλεπτα, καθώς επίσης και η εναλλαγή του ηλεκτροχρωματικού γυάλινου πάνελ της οροφής, δια χειρός Webasto, από διάφανο σε εντελώς σκούρο αδιάφανο με το πάτημα ενός κουμπιού. Η αλήθεια είναι πως έχουμε ξανασυναντήσει τέτοιο σύστημα με ρυθμιζόμενη σκουρότητα στο τζάμι της οροφής σε cabriolet όπως η Mercedes SL και η McLaren 720S, ωστόσο ειδοποιός διαφορά στην περίπτωση του supercar της Maserati το ηλεκτροχρωματικό γυάλινο πάνελ μπορεί να μετατραπεί σε πλήρως αδιάφανο κάνοντας «black out» στην καμπίνα, όπως στην περίπτωση της Porsche Taycan με την πλήρως πανοραμική μη ανοιγόμενη οροφή, σε θερμοκρασίες από -30 °C έως και 85 °C. Επιπλέον, το καλό είναι πως η MC20 Cielo δεν χάνει καθόλου σε χώρους αποσκευών (σ.σ. όχι ότι ενδιαφέρει και πολύ σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο, αλλά ok) διατηρώντας το διαμέρισμα των 100 λτ. πίσω και 50 λτ. μπροστά.


Η MC20 Cielo έχει ηλεκτρικά αναδιπλούμενη γυάλινη οροφή που μπορεί να ανοιγοκλείσει σε μόλις 12 δλ. και ηλεκτροχρωματικό τζάμι που γίνεται πλήρως αδιάφανο κάνοντας «black out» στην καμπίνα.

Η MC20 Cielo έχει ηλεκτρικά αναδιπλούμενη γυάλινη οροφή που μπορεί να ανοιγοκλείσει σε μόλις 12 δλ. και ηλεκτροχρωματικό τζάμι που γίνεται πλήρως αδιάφανο κάνοντας «black out» στην καμπίνα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

65 κιλά βαρύτερη με 3λιτρο bi-turbo 630 ίππων

Όπως κάθε cabrio μοντέλο, έτσι και η Maserati MC20 Cielo έχει κατάτι μεγαλύτερο βάρος, λόγω της προσθήκης του απαραίτητου συστήματος για την οροφή και κάποιων ενισχύσεων, αν και μπορεί να το ισοσταθμίσει κανείς επιλέγοντας για παράδειγμα τις προαιρετικές carbon ζάντες που «κόβουν» 30 κιλά από τη ζυγαριά. Το ιταλικό στρατόπεδο υποστηρίζει πως το συνολικό βάρος αυξήθηκε μόνον κατά 65 κιλά στην MC20 Cielo που ζυγίζει 1.540 κιλά. Αναφορικά με τις λοιπές αναλογίες και τα δομικά στοιχεία, το supercar της Maserati βασίζεται σε carbon πλαίσιο με το μήκος να ορίζεται στα 4.669 χλστ., το πλάτος στα 1.965 χλστ. και το ύψος τα 1.221 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.700 χλστ.. Από εκεί και έπειτα, η MC20 Cielo «πατάει» σε ζάντες 20 ιντσών με ελαστικά 245/35 εμπρός και 305/30 πίσω στο εσωτερικό των οποίων φιλοξενούνται τα φρένα της Brembo: μπροστά εξαπίστονες δαγκάνες με αεριζόμενους δίσκους 380 χλστ. (προαιρετικά carbon/κεραμικοί 390 χλστ.) και πίσω τετραπίστονες δαγκάνες με αεριζόμενους δίσκους 350 χλστ. (προαιρετικά carbon/κεραμικοί 360 χλστ.).

Κάτω από το καλλίγραμμο αμάξωμα της «Ιταλίδας» δίνει το «παρών» ο νεότερος in-house εξελιγμένος 3λιτρος V6 bi-turbo κινητήρας «Nettuno» με έμπνευση από την Formula 1, ο οποίος αποδίδει 630 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 730 Nm ροπής μεταξύ 3.000 και 5.500 σ.α.λ.. Μπορεί να φτάσει έως και τις 8.000 σ.α.λ, ενώ η σειρά ανάφλεξης στους κυλίνδρους κατανέμεται ως εξής 1-6-3-4-2-5. Το βάρος του είναι λιγότερο από 220 κιλά και το μοτέρ χαρακτηρίζεται επιπλέον από σύστημα διπλού ψεκασμού, καθώς και σύστημα καύσης προ-θαλάμου με δύο μπουζί, εμπνευσμένο από την F1. Το μοτέρ συνδυάζεται με ένα οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο Getrag και ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που μεταφέρει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Ο συνδυασμός τους επιτρέπει στην MC20 Cielo να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 3 δλ. (2,9 δλ. η MC20), πριν φτάσει την τελική ταχύτητα των 320 χλμ./ώρα (325 χλμ./ώρα η MC20).

Εντυπωσιακή και sport μέσα και έξω

Εξωτερικά ο σχεδιασμός της MC20 Cielo δεν αλλάζει ιδιαίτερα, παρά μόνον στο άνω μέρος και τον όγκο της οροφής. Από εκεί και πέρα, διατηρεί το μοτίβο με τη μικρή, χαμηλά τοποθετημένη μάσκα που πλαισιώνεται από μεγάλες εισόδους αέρα και ένα αεροδυναμικό σπλίτερ. Στο πλάι το σκηνικό αλλάζει και πέρα από τις πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω συναντούμε και την ανοιγόμενη οροφή με τους δύο όγκους πίσω από τα καθίσματα, ανάμεσα στους οποίους υπάρχει το έμβλημα της Maserati. Πίσω την παράσταση κλέβουν τα λεπτά φώτα LED και οι δύο κεντρικά τοποθετημένες στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης που φωλιάζουν στον αεροδυναμικό διαχύτη.

Σκηνικό πολυτέλειας και sportiness στην καμπίνα της MC20 Cielo που χαρακτηρίζεται από ένα λιτό σε ντιζάιν ταμπλό, μπάκετ δερμάτινα καθίσματα, τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη αφής του infotainment, αμφότερα 10,25 ιντσών, και την επένδυση carbon στην κονσόλα. Εκεί συναντούμε τον αναβαθμισμένο πιεζοπεριστροφικό διακόπτη με touchpad στο κέντρο, μέσω του οποίου ο οδηγός επιλέγει ανάμεσα στις επιλογές οδηγικού mode: βρεγμένο, GT, Sport, Corsa, ESC Off. Σέρνοντας προς τη μια πλευρά το δάχτυλο πάνω στο touchpad το μενού αλλάζει στη ρύθμιση της ανάρτησης, η οποία γίνεται με την περιστροφή του μοχλού.

Κλείνοντας, η νέα Maserati MC20 Cielo αναμένεται να ξεκινήσει την εμπορική της πορεία άμεσα με τις τιμές να είναι περίπου 15 με 20 χιλιάδες ψηλότερα από αυτές της MC20 που κοστίζει λίγο πάνω από 200.000 ευρώ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
AVON VS LINGLONG