Με την Skoda Octavia στην έκδοση με το φυσικό αέριο μπορείς να πας στην Άρτα, να πιεις τον καφέ σου και να γυρίσεις στην Αθήνα χωρίς να χρειαστείς σταθμό ανεφοδιασμού!
Την γκάμα της Octavia επεκτείνει η Skoda με την νέα έκδοση διπλού καυσίμου βενζίνης-φυσικού αερίου (CNG), για όσους θέλουν να κινηθούν εναλλακτικά και δεν αισθάνονται έτοιμοι να κάνουν το μεγάλο βήμα προς τα ηλεκτρικά.
Ο Octavia G-TEC έχει κάτω από το καπό έναν 1.500άρη TSI κινητήρα απόδοσης 130 ίππων που σύμφωνα με την μάρκα, καταναλώνει 3,6 κιλά φυσικού αερίου στα 100 χιλιόμετρα ή 4,6 λίτρα βενζίνης/100 χιλιόμετρα, σύμφωνα με τα τεστ του WLTP.
Το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με τρία ρεζερβουάρ φυσικού αερίου συνολικής χωρητικότητας 17,33 κιλών και ένα ρεζερβουάρ για βενζίνη χωρητικοτητας μόλις 9 λίτρων. Μόνο με το φυσικό αέριο, η Octavia μπορεί να κινηθεί για 500 χλμ. αλλά προσθέτοντας την αυτονομία που προσφέρει η βενζίνη, το αυτοκίνητο μπορεί να ταξιδέψει χωρίς να σταματήσει για ανεφοδιασμό ακόμα και για 700 χιλιόμετρα. Η εναλλαγή από φυσικό αέριο σε βενζίνη γίνεται αυτόματα, χωρίς ο οδηγός να το καταλάβει.
Φυσικά, λόγω των επιπλέον ρεζερβουάρ, o χώρος αποσκευών της Οctavia φτάνει πλέον τα 455 λίτρα ενώ στην wagon έκδοση, μένουν 495 λίτρα για τα μπαγκάζια του οδηγού και των επιβατών.
Για να βοηθήσω, με τον παλιό 8βάλβιδο και φυσιολογική οδήγηση, έγραφες πάνω από 750 χλμ με την octavia 5. Με τον κινητήρα που καταναλώνει και αέριο, γνωστοί (όχι δλδ ένας χρήστης) γράφανε 1150 χλμ χαλαρά. Όσο για κινητήρα πετρελαίου (1.600 κ.ε.) Κιλκίς-Αθήνα και πίσω χωρίς γέμισμα. Το παν είναι στον οδηγό και μόνο. Με superb 1.4 (125 hp) και γεμάτο το ρεζερβουάρ του (που είναι μεγάλο) διάνυσα 1000 χλμ χαλαρά με μικτή οδήγηση. Προσοχή, δε κολλάω στη μάρκα! Θέλει τρόπο το κάθε αυτοκίνητο. Με γνώση και σύνεση, βλέπεις αυτονομίες απίστευτες.
Με Nissan x trail 1.7 diesel κάνω Αθήνα Γιάννενα Αθήνα χωρίς να ανάψει το λαμπάκι και χωρίς το άγχος να μη μείνω πουθενά και με φάνε οι αρκούδες επειδή δε θα βρω σημείο ανεφοδιασμου
Είμαστε στα μέσα του 2020, μοντέλα με κινητήρα φυσικού αερίου πωλούνται εδώ 4-5 χρόνια (vag & fiat ως επι των πλείστον, αν δεν κάνω καθώς), και το ερώτημά μου είναι: έχουν αυξηθεί τα σημεία ανεφοδιασμού κατά μήκος των εθνικών μας οδών, από τότε??
Από Καλαμάτα φτάνεις απροβλημάτιστα Αλεξ/λη & από Χαλκίδα, Ηγουμενίτσα??
Επίσης, τα 700 χλμ. αυτονομία είναι μάλλον με ....κατάρτι κ ούριο άνεμο!! Όμως, +500 χλμ., σίγουρα τα κανείς με την ικανότατο octavia, και μάλιστα με 130 τσεχικα άτια!!
Για να βοηθήσω, με τον παλιό 8βάλβιδο και φυσιολογική οδήγηση, έγραφες πάνω από 750 χλμ με την octavia 5. Με τον κινητήρα που καταναλώνει και αέριο, γνωστοί (όχι δλδ ένας χρήστης) γράφανε 1150 χλμ χαλαρά. Όσο για κινητήρα πετρελαίου (1.600 κ.ε.) Κιλκίς-Αθήνα και πίσω χωρίς γέμισμα. Το παν είναι στον οδηγό και μόνο. Με superb 1.4 (125 hp) και γεμάτο το ρεζερβουάρ του (που είναι μεγάλο) διάνυσα 1000 χλμ χαλαρά με μικτή οδήγηση. Προσοχή, δε κολλάω στη μάρκα! Θέλει τρόπο το κάθε αυτοκίνητο. Με γνώση και σύνεση, βλέπεις αυτονομίες απίστευτες.
Με Nissan x trail 1.7 diesel κάνω Αθήνα Γιάννενα Αθήνα χωρίς να ανάψει το λαμπάκι και χωρίς το άγχος να μη μείνω πουθενά και με φάνε οι αρκούδες επειδή δε θα βρω σημείο ανεφοδιασμου
Είμαστε στα μέσα του 2020, μοντέλα με κινητήρα φυσικού αερίου πωλούνται εδώ 4-5 χρόνια (vag & fiat ως επι των πλείστον, αν δεν κάνω καθώς), και το ερώτημά μου είναι: έχουν αυξηθεί τα σημεία ανεφοδιασμού κατά μήκος των εθνικών μας οδών, από τότε?? Από Καλαμάτα φτάνεις απροβλημάτιστα Αλεξ/λη & από Χαλκίδα, Ηγουμενίτσα?? Επίσης, τα 700 χλμ. αυτονομία είναι μάλλον με ....κατάρτι κ ούριο άνεμο!! Όμως, +500 χλμ., σίγουρα τα κανείς με την ικανότατο octavia, και μάλιστα με 130 τσεχικα άτια!!