Ένα από τα σημαντικότερα νέα στοιχεία που φέρνει η Corolla σε αυτή τη γενιά της, είναι η ενδιαφέρουσα-ευχάριστη οδική της συμπεριφορά. Έτσι εκτός από ένα πρακτικό καθημερινό και ασφαλές αυτοκίνητο που πάντα ήταν, είναι σε θέση να προσφέρει περισσότερο οδηγικό ενδιαφέρον όταν πιεστεί ενώ παράλληλα είναι ακόμα πιο άνετο και ευχάριστο οδηγικά σε νορμάλ ρυθμούς. Η ανάρτηση με γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω είναι μαλακή σε ρύθμιση και απορροφά εξαιρετικά τις ανωμαλίες του δρόμου, ενώ παράλληλα και σε συνδυασμό με την προσοχή που έχει δοθεί στο κομμάτι του περιορισμού του θορύβου και των κραδασμών, προσφέρει ιδιαίτερα αυξημένα επίπεδα ποιότητας κύλισης.
Με άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω, εφοδιάζεται και το Hyundai i30 και το οποίο, όπως και τα άλλα δύο, επικεντρώνεται αρχικά στην επίτευξη ενός άνετου και μετά ενός ευχάριστου χαρακτήρα. Συγκριτικά λοιπόν, το i30 τα καταφέρνει καλά στον πρώτο τομέα και καλύτερα στον δεύτερο, ξεδιπλώνοντας ευχάριστα οδηγικά στοιχεία με το πίσω μέρος να είναι το πιο συμμετοχικό στην διαδικασία και τον έλεγχο να δείχνει ζωντανός από το τιμόνι.
Το Opel Astra από την άλλη διαθέτει ημιάκαμπτο άξονα σε αυτή την έκδοση, και στην πράξη είναι καλύτερο από το Hyundai i30 όσον αφορά στην άνεση από την ανάρτηση, προσφέροντας υψηλού επιπέδου ποιότητας κύλισης. Αντίστοιχα αν και δεν διακρίνεται στον τομέα, επιδεικνύει στιβαρό πάτημα και προσφέρει καλή αίσθηση στον οδηγό του αν πιεστεί, παραμένοντας ασφαλές αλλά δίδοντας μια βαριά αίσθηση που του στερεί σε χαρακτήρα.